Olemme olleet mieheni kanssa kohta 6v yhdessä...siitä yhdessä olemme asuneet 5.5v.
Esikko on kohta 2v ja toisen olisi määrä syntyä 24.8 2004.
Ennen meillä on mennyt hyvin..
Nyt olen hirveän väsynyt..mies kerjää että anna mulle tai ota ainakin suihin (tietää varsin hyvin että en voi sietää suihin ottamista).
Olen hirveän väsynyt (verenpaine, pissat ja hb on ok...tarkastutin neuvolassa)
Tekisi mieli vain nukkua..
Tiskasin äskön...yhtäkkiä rupesin huutamaan esikolle kun se koski likaiseen lautaseen ja oli antamassa sitä minulle..
Muutenkin välillä on sellainen olo että tekisi mieli lähteä vain pois..
Iltaisin sitten kun tyty on nukkumassa käyn monesti istumassa sängyn vieressä ja itkemässä sitä kun äiti ei jaksa...
Tuntuu että maailma romahtaa jos en saa yhtään ainutta vapaa päivää..
Hirveän tappelun avulla sain eilen aamulla nukkua tunnin pitempään että mies nousi katsomaan esikon perään..
Hän kuulemma käy töissä ja tarvitsee lepoa..milloin minä saan levätä..teen töitä ns. 24h vuorokaudessa ja 7pv viikossa..
vaikka miehellä ja minulla menee hyvin..on sellainen olo että pärjäisin yksin paremmin...teen silti kaikki hommat yksinäni..oli mies tai ei...
Onko tämä jotain ihme masennusta vai mitä lie..??
Neuvolassa olen ottanut puheeksi ja jokseenkaan eivät ottaneet asiasta minkäänlaista reaktiota...
Tekisi mieli vain häipyä jonnekkin..ja jäädä sinne :'(
Esikko on kohta 2v ja toisen olisi määrä syntyä 24.8 2004.
Ennen meillä on mennyt hyvin..
Nyt olen hirveän väsynyt..mies kerjää että anna mulle tai ota ainakin suihin (tietää varsin hyvin että en voi sietää suihin ottamista).
Olen hirveän väsynyt (verenpaine, pissat ja hb on ok...tarkastutin neuvolassa)
Tekisi mieli vain nukkua..
Tiskasin äskön...yhtäkkiä rupesin huutamaan esikolle kun se koski likaiseen lautaseen ja oli antamassa sitä minulle..
Muutenkin välillä on sellainen olo että tekisi mieli lähteä vain pois..
Iltaisin sitten kun tyty on nukkumassa käyn monesti istumassa sängyn vieressä ja itkemässä sitä kun äiti ei jaksa...
Tuntuu että maailma romahtaa jos en saa yhtään ainutta vapaa päivää..
Hirveän tappelun avulla sain eilen aamulla nukkua tunnin pitempään että mies nousi katsomaan esikon perään..
Hän kuulemma käy töissä ja tarvitsee lepoa..milloin minä saan levätä..teen töitä ns. 24h vuorokaudessa ja 7pv viikossa..
vaikka miehellä ja minulla menee hyvin..on sellainen olo että pärjäisin yksin paremmin...teen silti kaikki hommat yksinäni..oli mies tai ei...
Onko tämä jotain ihme masennusta vai mitä lie..??
Neuvolassa olen ottanut puheeksi ja jokseenkaan eivät ottaneet asiasta minkäänlaista reaktiota...
Tekisi mieli vain häipyä jonnekkin..ja jäädä sinne :'(