Olen ollut nyt vajaan vuoden uudessa suhteessani.
Muutin lapsineni hänen luokseen,olemme nyt uusioperhe.
Lapsia 1 hänellä ja kolme minulla + 1 lomakyläilyillä (minun lapsi).
Hän moittii minua lasten kasvatuksesta,olen kuulemma liian lepsu.Pitäisi olla ankarampi,en vain osaa.
Lapsilla on kyllä rajat ja säännöt,en tiedä miten olisin ankarampi,en halua aina nähdä lapsia surullisina kieltämällä oikeestaan ihan kaikkea heiltä.
Hänen oma lapsi on siis malliainesta,mitään vikaa ei löydy,hänen mielestään.Kuten ei hänestä itsestäänkään.Pitää itseään lähes täydellisenä.
Ystävilleen sanoo minun tietämättään,että tuo akka ei tajua kuriattaa lapsiaan ja ystävät ylistävät häntä..
Ja kun hän suuttuu,menee jopa viikkoja niin ettei meillä ole mitään läheisyyttä tai kosketuskontaktia.
Nykyään,hän ei sano enää että rakastaa minua,niinkuin alkuaikoina sanoi.
Ei kehu minua yhtään,mussa ei ole hänen mielestään mitään hyvää.
Ennen suukoteltiin alvariinsa,nyt sitä saa kerjätä.
Seksiä harrastetaan kun hänelle sopii.
Minä en vongu,en uskalla sanoa enää että rakastan koska vastaus on aina sama,niin mäkin.
Mutta en tunne sitä rakkautta enää.
En uskalla koskea ilman lupaa...olen vain kotona,käyn kaupassa...
Hän on täysraitis ja minäkin päätin lopettaa ne pienet hetket hänen vuokseen.
Mutta nyt kyllästyin.
Huomenna lähden ystäväni luokse yöksi ja meinaan ottaa sidukkaa ja olla hetken ihan ilman lapsia.
Tarvin tilaa,tuntuu että happi loppuu...
En ole minkään arvoinen hänelle,sen tunteen olen saanut.
Hänen eksänsä oli täydellinen,vartaloineen,rakastelutaitoinee...kaikkineen.Sen hän on tehnyt selväksi. Olihan tää ex toki liki 18v häntä itseään nuorempi.
Minä,kypsempänä 33v en ole samanmallinen.
Minulla on lapsia ja jäljet lapsista näkyvät minussa.
Ja luoja kuinka nyt häpeän itseäni kun enne olin ihan tyytväinenkin...
Olenko ite siis liian vialline ja vainoharhainen vai haiseeko tää juttu ihan oikeesti...
Muutin lapsineni hänen luokseen,olemme nyt uusioperhe.
Lapsia 1 hänellä ja kolme minulla + 1 lomakyläilyillä (minun lapsi).
Hän moittii minua lasten kasvatuksesta,olen kuulemma liian lepsu.Pitäisi olla ankarampi,en vain osaa.
Lapsilla on kyllä rajat ja säännöt,en tiedä miten olisin ankarampi,en halua aina nähdä lapsia surullisina kieltämällä oikeestaan ihan kaikkea heiltä.
Hänen oma lapsi on siis malliainesta,mitään vikaa ei löydy,hänen mielestään.Kuten ei hänestä itsestäänkään.Pitää itseään lähes täydellisenä.
Ystävilleen sanoo minun tietämättään,että tuo akka ei tajua kuriattaa lapsiaan ja ystävät ylistävät häntä..
Ja kun hän suuttuu,menee jopa viikkoja niin ettei meillä ole mitään läheisyyttä tai kosketuskontaktia.
Nykyään,hän ei sano enää että rakastaa minua,niinkuin alkuaikoina sanoi.
Ei kehu minua yhtään,mussa ei ole hänen mielestään mitään hyvää.
Ennen suukoteltiin alvariinsa,nyt sitä saa kerjätä.
Seksiä harrastetaan kun hänelle sopii.
Minä en vongu,en uskalla sanoa enää että rakastan koska vastaus on aina sama,niin mäkin.
Mutta en tunne sitä rakkautta enää.
En uskalla koskea ilman lupaa...olen vain kotona,käyn kaupassa...
Hän on täysraitis ja minäkin päätin lopettaa ne pienet hetket hänen vuokseen.
Mutta nyt kyllästyin.
Huomenna lähden ystäväni luokse yöksi ja meinaan ottaa sidukkaa ja olla hetken ihan ilman lapsia.
Tarvin tilaa,tuntuu että happi loppuu...
En ole minkään arvoinen hänelle,sen tunteen olen saanut.
Hänen eksänsä oli täydellinen,vartaloineen,rakastelutaitoinee...kaikkineen.Sen hän on tehnyt selväksi. Olihan tää ex toki liki 18v häntä itseään nuorempi.
Minä,kypsempänä 33v en ole samanmallinen.
Minulla on lapsia ja jäljet lapsista näkyvät minussa.
Ja luoja kuinka nyt häpeän itseäni kun enne olin ihan tyytväinenkin...
Olenko ite siis liian vialline ja vainoharhainen vai haiseeko tää juttu ihan oikeesti...