Mitä tämä on? Onko samanlaista muilla ollut?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Nyt en jaksa tätä enää! :(

Tätä on jatkunut jo liian kauan ja nyt rupean olemaan jo todella väsynyt tähän!
Kuukauden päivät on vaan vielä kärsittävä , että saan ajan omalle lääkärille ym.

Oireeni ovat: Kovia sähköiskumaisia kipuja jotka lähtevät niskasta ja "täräyttää" sykettä pari kertaa kovasti, sitten vuorossa selän sähköiskut ja siitä iskee suoraan jalkapohjiin :(
Tää on jumalaton tunne, ja näitä tulee päivittäin useita, myös kuumeilen näiden "kohtausten aikana" aina!


Niin inhottavia ja kivut selässä kasvaa päivä päivältä kovemmiksi..
Jalat myös näiden jälkeen kovilla ja rasitusta en siedä sitten ollenkaan..
Imurointi saa jalat / selän "vapisemaan" ja väsyn!

Mikä hitto mua vaivaa? :O
 
"harmaana"
[QUOTE="vieras";26587153]Hui! Kuinka kauan tuota on jatkunut? Mä menisin päivystykseen.[/QUOTE]

On tätä jo kestetty pari - kolme kuukautta ja pahenee vaan..
Siksi rupean jo miettimään, että mikä hitto mulla oikein on! :O

Alkuun näitä oli vain harvassa, mutta nyt päivittäin ja usein!
 
"harmaana"
[QUOTE="cxc";26587206]Eikö nuo ole jotain pahoja neurologisia oireita, selän välilevyn pullistumasta johtuen tai jotain...heti lääkäriin.[/QUOTE]

Mullakin tuli mieleen selkä, mutta näin rajuina oireina ihmettelen, koska
ennen ei ole ollut selän kanssa ongelmia!
Ainoastaan niska on ollut ennenkin kipeä!

Koitan tähän kipuun syödä panadolia / panacodia + lihasrelaksantteja, mutta
ei mitään vaikutusta!
Ainoastaan sen , että saan nukuttua, mutta aamulla sama tilanne edessä! :(
 
"harmaana"
[QUOTE="vieras";26587226]Se ei sitten haittaa työntekoasi mitenkään?[/QUOTE]

Tottakai haittaa ja , kun olen yksityinen lastenhoitaja niin
rupesin jo säikkymään tätä, koska olen yksin lasten kanssa..

Lapset ovat sen ikäisiä, että heitä ei pidä kanniskella ym.
Mutta olen jo miettinyt, että entä , jos jotain sattuukin minulle päivän/illan aikana ja huoli kasvaa lapsista!


Pystyn siis hyvin "rauhoittumaan" näiden tullessa, mutta ne väsyttävät samantien iskiessään..
Monesti istahdan ja otan lihasrelaksantin samointein ja aletaan lukemaan kirjoja / muuta missä olen lasten läsnä kokoajan!

En olekkaan sitten ainoa , joka huolestuu jo näistä.. nämä eivät ole normaaleja enää!
Rupean jo tosiaan uskomaan tähän :(
 
"harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26587346:
hermokipuja, mun ei pahimpana aikana tarvinnu ku koukistaa sormia niin koko käsi säkenöitsi.
lääkäriin vaan, tutkivat sit missä on mahdollinen hermojumi.
Yksi hermokipu paikka mulla jo onkin ja se on leikkaushaavassa mahassa, johon kipulääkettä joudun syömään!

Se kipu on kuitenkin ihan erilaista , eikä tee näitä jumalattomia sähköiskuja! :(

Täytyy saada lääkärille aika kyllä.. en jaksa tätä!
 
"harmaana"
[QUOTE="aamuvirkku";26587182]miksi pakko päästä sille omalle? tuollaisilla oireilla menet vaikka tk:een. huomenna.

voit käydä sillä omallakin, vaikka oisit jo muutakin kautta hoidossa.[/QUOTE]


Ajattelin, että ei ole päivystyksessä hoidettava!??

Koska tätä on jo jatkunut ..
 
[QUOTE="harmaana";26587376]Yksi hermokipu paikka mulla jo onkin ja se on leikkaushaavassa mahassa, johon kipulääkettä joudun syömään!

Se kipu on kuitenkin ihan erilaista , eikä tee näitä jumalattomia sähköiskuja! :(

Täytyy saada lääkärille aika kyllä.. en jaksa tätä![/QUOTE]

mut voi olla hermopinne jossain selässä/niskassa
mulla oli tossa kyynärpäässä ja se teki käteen just tollassia sähköiskuja, ja kramppeja, ja kipuja ja puutumista jne jne

ja pahenee vaan kokoajan mitä pidempään se hermo on pinteessä.
 
Hermoradoissa hidastumaa????? Mulla tuli sähköiskumaisia juttuja ja kädet ja jalat oli ku puupökkelöt.magneetissa selvisi et hermoradoissa on hidastumaa ja sain omt fyssarille lähetteen ja lisäksi suosittelivat akupunktiota.
 
Verkkari
No asia on kyllä kiireellinen, mutta jos homma on jatkunut jo tyyliin kuukausia eikä ole noita cauda equina oireita niin lauantai-ilta klo 23 ei ole oikea aika mennä lääkäriin..
 

Yhteistyössä