harmaavaan
jokin aika sitten tapahtui seuraavaa: minulla ja miehelläni on läheinen ystäväpariskunta, jonka kanssa usein vietämme iltaa ja olemme kaikki hyviä ystäviä keskenämme. eräänä iltana, hieman juhlatuulella, olimme ravintolassa tanssimassa ja tanssimme toistemme puolisoiden kanssa, kuten monesti ennenkin. Jostain syystä minun ja ystäväpariskunnan miehen välille syttyi melkoisen eroottinen lataus. Tunsin, että hän halusi minua ja itsekin siinä tilassa olin aika vastaanottavainen. tanssi päättyi, ilta päättyi ja kaikki jatkui kuten ennenkin. Kuitenkaan mikään ei ole ollut samoin tuon illan jälkeen! Olen ajatellut häntä "kielletyllä" tavalla ja yhdessä lyhyessä juttutuokiossa hänkin myönsi ajatelleensa minua samoin. Onko tässä vain kielletyn hedelmän viehätystä?en enää pysty olemaan "normaali" hänen seurassaan ja välillämme on lataus. Kuitenkaan en ikimaailmassa riskeeraisi parisuhteitamme tai ystävyyttämme tekemällä yhtään mitään kiellettyä. Kuitenkin jo pelkkä katseen vaihto hänen kanssaan saa muistamaan tuon illan ja tämä tuntuu jotenkin jännittävältä mausteelta elämässä! Olenko hullu/alhainen/katala/vastuuton? Jännitteestä välillämme ei koskaan saa tietää kukaan, se olisi täysi katastrofi. Kommentteja!