mitä tää on

• Viestiketjun aloittaja harmaavaan
  • Ensimmäinen viesti
harmaavaan
jokin aika sitten tapahtui seuraavaa: minulla ja miehelläni on läheinen ystäväpariskunta, jonka kanssa usein vietämme iltaa ja olemme kaikki hyviä ystäviä keskenämme. eräänä iltana, hieman juhlatuulella, olimme ravintolassa tanssimassa ja tanssimme toistemme puolisoiden kanssa, kuten monesti ennenkin. Jostain syystä minun ja ystäväpariskunnan miehen välille syttyi melkoisen eroottinen lataus. Tunsin, että hän halusi minua ja itsekin siinä tilassa olin aika vastaanottavainen. tanssi päättyi, ilta päättyi ja kaikki jatkui kuten ennenkin. Kuitenkaan mikään ei ole ollut samoin tuon illan jälkeen! Olen ajatellut häntä "kielletyllä" tavalla ja yhdessä lyhyessä juttutuokiossa hänkin myönsi ajatelleensa minua samoin. Onko tässä vain kielletyn hedelmän viehätystä?en enää pysty olemaan "normaali" hänen seurassaan ja välillämme on lataus. Kuitenkaan en ikimaailmassa riskeeraisi parisuhteitamme tai ystävyyttämme tekemällä yhtään mitään kiellettyä. Kuitenkin jo pelkkä katseen vaihto hänen kanssaan saa muistamaan tuon illan ja tämä tuntuu jotenkin jännittävältä mausteelta elämässä! Olenko hullu/alhainen/katala/vastuuton? Jännitteestä välillämme ei koskaan saa tietää kukaan, se olisi täysi katastrofi. Kommentteja!

katse vain
Jep, jep. Melkein sama sattui minulle reilu vuosi sitten. Aivan vahingossa minun ja uuden työkaverin katseet kohtasivat ja tunsin sähköisen latauksen. Uskon, että hänelle kävi samoin. Mitään ei muuten tapahtunut emmekä edes sen kummemmin jutelleet keskenämme. No, se viikonloppu meni levottomasti taistellessa tätä sekavaa tunnetta vastaan. En nimittäin halunnut enkä edelleenkään halua ylläpitää, saati sitten edistää yhtään mitään välillämme. Silti jotakin vielä on olemassa, mutta yritän olla välittämättä siitä.

Neuvoni on, että yritä takoa järkeä päähäsi ihan väkisin ja jos satut hänen kanssa puheisiin tästä asiasta, kerro, ettet halua mitään jatkoa tapahtuneeseen. Järkeily auttaa jopa sydämenasioissa, kokemusta on.

kuullostaa hullulta, mutta juttele oman miehesi kanssa asiasta. Näin ainakin jossain parisuhde kirjoissa on opastettu tekemään. Jos sinun ja miehesi suhteessa on sitä jotain, niin se kestää, vaikka kerrotkin tunteistasi. Entä onko teidän suhde muuten ok?
Jotenkin tuntuu, että jossain pitää vähän mätää olla, että tuollaisia tuntetita tuntee toista miestä kohtaan.

Voi olla että kyseessä on juuri sellainen "kielletyn hedelmän" hekuma. Mutta onko sittenkään sielä aidan toisella puolella niin vihreää ruohoa kuin se näyttää?!
Jos menette ylittämään aidan. Loukkaatte molemmat puolisoitanne, lapsianne ja yllättävää kyllä monia monia muita ihmisiä. Se ei ole vain teidän välinen asia.
Hoida asia nopeasti kuntoon, ettei se ala enempää nakertamaan koloa suhteeseenne!
tsemppiä! =)

Mielestäni tuollaisesta tunteesta ei kannattaisi vielä mennä miehellensä kertomaan. Siitä voi tulla kuitenkin mielipahaa kaikille aiottua enemmän. Ja ystävyyssuhteetkin sotkeentuvat. Sinun täytyy vain itse olla tekemättä asialle mitään enempää ja yrittää olla ajattelematta asiaa liikaa. Yritä käyttäytyä vaan normaalisti, kyllä se ajallaan menee ohi.
Itselläni on joskus ollut samantyyppinen tilanne lähes 10 vuotta sitten, ja edelleen tämä mies kuuluu ystäväpiiriimme ja olen hänen kanssaan nykyisin oikein hyvä ystävä, mutta ei mitään muuta. Tietty lataus on ainakin minun mielessäni aina joskus hänen kanssansa jutellessani tai tanssiessani, mutta en anna sen häiritä. Ainakaan sellaisen ei kannata antaa rikkoa hyvää parisuhdetta.

harmaavaan
Kiitos teille asiallisista kommenteista. (ei haukkumista, eikä halveksumista) Nää ihmisen tunteet on nin vaikea asia! Siinä on jotain perää, että toivoisin kyllä mieheltäni enemmän huomiota, intohimo välillämme on lasten syntymän myötä käynyt vähiin eikä mieheni ole muutenkaan kovin kiihkeä tyyppi. Kai nainen sitten tarvitsee sen tunteen, että on haluttu ainakin jonkun silmissä. Jos mies, johon tunnen vetoa, olisi kuka tahansa muu, voisin ehkä puhua asiasta omalle miehelleni, mutta kun se on tämä yhteinen ystävä niin en kerta kaikkiaan pysty siihen. Tietenkään en saisi enää vaihtaa yhtään kielletyä katsetta enkä ajautua sellaisiin tilanteisiin, jossa voisi tapahtua jotain välillämme. uskon että loppupelissä tulisi kyllä järki käteen. En eroa koskaan miehestäni mutta saako elämässä olla hieman flirttiä ja jännitystä, jops se ei tuota kenellekään mielipahaa?
Hieman ristiriitaisia tunteita ja sydämentykytystä kylläkin..

No etkö voisi puhua miehellesi sitten siitä, ettei hän tarpeeksi huomio sinua? Jos "rakkaustankin" bensa on lopussa, niin helposti sitä bensaa on ottamassa muualta. Ja kun sitä sitten saa, niin silloin roihahtaa.
Nyt vaan keskustelemaan. (Tulipas runnollista tästä)

Sinun on myös tärkeää täyttää miehesi rakkaustankkia. Mies sinun ja sinä miehen. Tällä tavalla se suhde toimii!!!
Jutelkaa siitä mitkä asiat tuntuu sinusta mukavalta mitä mies tekee. Ja päin vastoin.
Puhukaa, puhukaa ja puhukaa!

Yhteistyössä