Mitä suurta aiot elämässäsi vielä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja unelmoija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
En varmaan mitään...

Kunhan näitä lapsia kasvattaa ja yrittää antaa heille parhaat mahdolliset eväät elämään. Tekee töitä ja makselee asuntolainaa. Toivottavasti pääsee vielä matkustelemaan kaikkiin kivoihin paikkoihin yms.

Ulkomaille muutosta haaveilisin, mutta lasten takia taitaa sekin jäädä unelmaksi.

muoks. ja vielä yhden lapsen voisi tehdä joskus
etkö asu jo ulkomailla, ruotsissa?
Juu, mutta joskus haaveilin jonnekin kauemmas lähtemisestä...
 
Rötvis
Valmistua opettajaksi ja päästä töihin tai perustaa oma firma.
Asua ulkomailla.
Saada oma talo ja semmonen pikku ranchi muutamalla elukalla ja kasvimaalla.
Matkustella.
Ehkä 1 lapsi lisää.
 
Kirjauduin sittenkin, meinas laiskuus iskeä, olen siis ap.

Muitakin joilla on sama unelma kun mulla :D Hienoa, mahtuuhan näitä tauluja ja lastenkirjoja maailmaan!

Mä haluisin kans joskus mennä ulkomaille tekemään töitä, rahasta tai miksei hyväntekeväisyyttäkin jos tilanne sallii, mutta tämä unelma on vielä harkinnassa, että oikeasti vai ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä aion auttaa ihmisiä! :D
Me ollaan ukkelin kanssa sillä tiellä. Hän on jo ammatiltaan semmonen, vaan vapaa-aikanaankin auttaa sotaveteraaneja ja heidän leskiään pärjäämään kotonaan. Tehdään ihan pientä kotiapua: tehdään puita, leikataan nurmikkoa, pestään pyykkejä, tehdään ruokaa. Ihan tavallista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä aion auttaa ihmisiä! :D
Me ollaan ukkelin kanssa sillä tiellä. Hän on jo ammatiltaan semmonen, vaan vapaa-aikanaankin auttaa sotaveteraaneja ja heidän leskiään pärjäämään kotonaan. Tehdään ihan pientä kotiapua: tehdään puita, leikataan nurmikkoa, pestään pyykkejä, tehdään ruokaa. Ihan tavallista.
:flower:
 
Mun haave arkisten asioiden "normaali" asioiden lisäksi (perhe, talo maalla) on se, että pystysin olemaan sen verran hevosten kanssa tekemisissä, että joskus voisin ihan varsasta saakka kouluttaa itselleni hevosen. Mut saa nähä miten käy, tuntuu että olis pitäny jo tähän ikään mennessä vähän enemmän olla niiden kanssa tekemisissä...
 
vieras
Minulla on jo kaikki se mitä nuorempana haaveilin "saavuttavani". Suurin saavutukseni olisi, että saan nämä lapset kunnialla läpi teini-iän. Heillä olisi hyvä koulutus ja ammatit ja että olisivat onnellisia ja tasapainoisia aikuisia tulevaisuudessa. Mikä myös ois kiva, niin miehen kanssa ostaa joku pieni lomatalo lämpimästä ja viettää talvet siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä aion auttaa ihmisiä! :D
Me ollaan ukkelin kanssa sillä tiellä. Hän on jo ammatiltaan semmonen, vaan vapaa-aikanaankin auttaa sotaveteraaneja ja heidän leskiään pärjäämään kotonaan. Tehdään ihan pientä kotiapua: tehdään puita, leikataan nurmikkoa, pestään pyykkejä, tehdään ruokaa. Ihan tavallista.
:flower:
Tää on meille jo niin elämäntapa, ettei voi sanoa, että tämä on jotain suurta. Autetaan vaan heitä, jotka joskus auttoi tätä maata. Klishee....olkoon. Näillä mennään eteenkin päin.

 
Minä olen omasta mielestäni jo tehnyt sellaisia suuria asioita, joista haaveilin nuorempana. Olen kirjoittanut kiitosta saaneita kirjoja (vaikkakaan en vielä romaania) ja saanut merkittävän tunnustuksen työstäni omassa ammatissani.

Nyt mietin, lähtisinkö ehdolle aika vaativaan järjestöhommaan vai en. Tykkäisin toisaalta kokeilla senkin jutun ja olla päättämässä nykyistäkin enemmän asioista, mutta en tiedä onko se liian aikaavievä...

Eniten haluaisin saada nuo lapset onnellisiksi aikuisiksi, muuten olen aika tyytyväinen siihen, mitä olen elämäni eväillä tähän asti tehnyt. =)

Sitten joskus vanhana aion lähteä johonkin avustustyöhön Etelä-Amerikkaan, mutta se ei ole vielä ajankohtaista.
 
sipsi
Olen hyvin onnellinen näin <3 Mutta jos ei yhtään tarvitsisi rahaa ajatella, perustaisin maalle vanhainkodin, jossa vanhukset saisivat AIKAA hoitajilta (palkkaisin kahta vanhusta kohden aamu- ja iltavuoroon hoitajan). Sitten ottaisin sinne myös vanhoja, kaltoinkohdeltuja eläimiä...

Realistisempana haaveena aion kasvattaa tyttärestä onnellisen, vastoinkäymisiäkään pelkäämättömän, reilun ja rehellisen ihmisen...
 
Hon
Eipä ole tähänkään asti suunniteltu vaan elämä on sattumankauppaa.
Nuorena haaveilin urasta ja minusta piti tulla uranainen kun koulu meni niin hyvin.

Ei minulla suurta uraa ole, perustinkin perheen sen sijaan. Lapset kasvattavat minua ja minä yritän antaa heidän kasvaa ilman että sävellä ja sählään heidän elämää sellaiseksi kuin se minusta pitäisi olla.

Elän päivän kerrallaan, valitsen usein väärinkin. Kadun paljon tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Mutta mies on mahtava ja 2 lasta mahtavia. Yritän elää niin että kelpaan heille.
 
Mun ukkelini:
Jos hän saa lohen niin se savustetaan ja sitten soitetaan yhdelle vanhalle papparaiselle. Että onko hänellä perunoita. Sitten mennään sinne ja ruoditaan se kala hyvin. Perunoiden kiehuessa rupatellaan hänen kanssaan. Pappa saa hyvää ruokaa ja minä vien yleensä salaatin mukanani.
 

Yhteistyössä