Mitä suosittelette punnitse & säästä kaupasta ostettavan?

  • Viestiketjun aloittaja Mitä ostaisin
  • Ensimmäinen viesti
Punnitsee
Huomasin myös, että todella kallis mesta on kyseessä. Pistaasipähkinät 30eur per kilo!! huhhuh

[QUOTE="hmm";23007064]Mun mielestä siellä on ollut kallista ja kuivahtanutta kamaa myynnissä, varsinkin niissä irtotiskeissä. Mulle ystävä hehkutti liikettä, mut petyin kyllä pahasti rupisiin pähkinöihin ja todella kuiviin kuivattuihin hedelmiin. Ja ööö lidlistä tai kauppahallista saa halvemmalla parempia aprikooseja ja pähkinöitä.[/QUOTE]
 
"Mie"
Chilipähkinät. Hiton hyviä snackseina tai salaatissa tai jonkun timmisti maustetun ruuan kanssa. Mantelit, joissa joku suklaapäällys, sokerihuurretut pähkinät, mausteet. Noita ei hirveesti kerralla voi syödä joten joskus voi ostaa
 
vaikka mitä
Just niin! Sehän on ituhippien hörhölä! Ja onneksi sinne ei tartte kato muitten tullakaan!

Ostan kuivattuja karpaloita (omenamehulla makeutettuja), kuivattua inkivääriä (ihan herkkua itselleni) ja lakritsia, nyt ainakin. Myös myslejä, pähkinöitä ja ai niin, tietysti flap jack -patukoita ja muita patukoita. Joskus teetä, pesuaineita ja shampoota myös.

Tosin oikeasti olen sitä mieltä, että tämä kauppa on niin hyvä että sinne kannattaa tulla muittenkin kuin ituhippien. Ja kauppakohtaista on tosi paljon tuo tuoreusaste ym. Esim. Tampereen ja Kuopion liikkeet ovat olleet hyviä.
 
siellä on upeat valikoimat eri pähkinälaatuja irtomyynnissä, joten jos en olisi pähkinöille allerginen niitä ostaisin..
myös tummasuklaa-kuorrutetut mantelit ovat :p ja lapset tykkäävät suklaakuorrutetuista auringonkukan siemenistä!
 
"unnunnunnu"
mä ostan taatelipatukoita (toimii hyvin gluteenittoman lapsen välipalapatukkana, paljon eri makuja) ja itselleni kun olen maidoton niin carob päällysteisiä pähkinöitä,inkivääriä ym.
 
"hei"
Oon ostanut Hgin eri P&S-liikkeistä luomupähkinöitä useaan kertaan ja jotenkin ollut usein pettynyt niihin. Nissä on joku outo maku. En tiedä, kuvittelenko vain, että homeinen/ummehtunut maku tai joku sellainen.
 
"höh"
En kyllä ostaisi mitään tuommosesta kaupasta. Hiveeeeen kalliita, ja laatu on mitä on.
Ja aattele, mistään et voi tietää kuinka kauan ne tuotteet sielää laarissa on olleet. Ei ole mitään päiväystä.
Siksi ne on niin kuivia, kun ne on vanhentunetia.
Juuri siksi kaupassa ne tuotteet ovat yksittäispakattuna muovipusseissa, jotta ne säilyvät tuoreina.
En ostaisi tuolta mitään
 

Yhteistyössä