Mitä sulle kuuluu?

Enään kolme yötä. Onnessaan laskee kuin pikkulapset loman alkua :D Olo on mahtavan ihana. Nyt vaan pitäis käydä tekee tuliaisostokset. Pessä vaatteet matkaa varten.Pistää kukat/kasvit niin ettei avokki unohtaisi ainuttakaan kastelle :/ Ja blue1 soitti, että lento lähtee tuntia aikaisemmin kuin mitä oli tarkoitus ja se antaa extra tunnin Suomessa oloon, ilo se on pienikin ilo :D
 
Terveisiä kaikille! Täällä ollaan ja nautiskellaan :D Aurinko paistaa ja lämpöä riittää. Aamulla ekaksi thaihierontaan rannalle, sit vähän aurinkoa, uimista, cocktailia, syömistä... Mies on ihan yllättynyt, kun ei ole nähnyt mun ennen ottavan aurinkoa, ei ollut myös uskoa, että uskaltaudun tuhatta ja sataa ajavan tuktukin kyytiin tai syömään katukeittiön antimia. Ihana loma ja ihana paikka! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Terveisiä kaikille! Täällä ollaan ja nautiskellaan :D Aurinko paistaa ja lämpöä riittää. Aamulla ekaksi thaihierontaan rannalle, sit vähän aurinkoa, uimista, cocktailia, syömistä... Mies on ihan yllättynyt, kun ei ole nähnyt mun ennen ottavan aurinkoa, ei ollut myös uskoa, että uskaltaudun tuhatta ja sataa ajavan tuktukin kyytiin tai syömään katukeittiön antimia. Ihana loma ja ihana paikka! =)
Sä oot ihan uskomaton. Nauti nyt siellä miehes kanssa ihan rauhassa. Vai tuliko jo niin kova ikävä meitä. Nyt pois sieltä internet-kahvilasta ja rantsuun ottaa vaikka pari drinkkiä ja hieronta :p
Meikkis Lähtee huomenna Suomeen JEEEEEEEE!
Ja tosi innoissaan ei haittaa vaikka siellä satais vanhoja mummoja.
Palataan astialle elokuun lopussa :wave:

 
Enpä ole tainnut aikoihin kirjoitella vaikka esim. viime kesänä olin vakiokalustoa. Lueskelemassa käyn kyllä silloin tällöin, mutta kyllä se on huomattu, että töissäkäyvä äiti on kiireinen. Viime syksyn jälkeen nämä istunnot on jääneet vähemmälle.
Mutta kiitos kysymästä, hyvää kuuluu! Työt maistuu taas kolmen kesälomaviikon jälkeen. Parhaillaan tehdään tässä työvuorojen välissä pientä kylpyhuoneen uudistusta ja pintaremppaa (=maalausta) miehen kanssa. Maalin kuivuessa ehtii poiketa täällä.
Tyttö on hoidossa mummolassa 3 yötä, kun hoitotäti on vielä lomilla. Eipä ookaan ennen ollut kuin yhden yön, joten nähtäväksi jää, kuinka menee ja onko mummi ja pappa vielä tolpillaan perjantaina...
Paha mieltä aiheuttaa muutaman päivän kiukkuisuuteni tuossa alkuviikosta, jonka purin uhmaikäiseen. Ei vaan hermo pitänyt yhtään pienen tytön vastaanpanemista jostain syystä. Yritän olla taas parempi äiti viikonloppuna, kun nähdään :heart:
Käyn muuten täällä välillä purkautumassa silloin, kun tunnen olevani tosi huono äiti, joten en mä sellainen ihan aina ole, vaikka teksteistäni päätellen niin vois päätellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäisen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Terveisiä kaikille! Täällä ollaan ja nautiskellaan :D Aurinko paistaa ja lämpöä riittää. Aamulla ekaksi thaihierontaan rannalle, sit vähän aurinkoa, uimista, cocktailia, syömistä... Mies on ihan yllättynyt, kun ei ole nähnyt mun ennen ottavan aurinkoa, ei ollut myös uskoa, että uskaltaudun tuhatta ja sataa ajavan tuktukin kyytiin tai syömään katukeittiön antimia. Ihana loma ja ihana paikka! =)
Sä oot ihan uskomaton. Nauti nyt siellä miehes kanssa ihan rauhassa. Vai tuliko jo niin kova ikävä meitä. Nyt pois sieltä internet-kahvilasta ja rantsuun ottaa vaikka pari drinkkiä ja hieronta :p
Meikkis Lähtee huomenna Suomeen JEEEEEEEE!
Ja tosi innoissaan ei haittaa vaikka siellä satais vanhoja mummoja.
Palataan astialle elokuun lopussa :wave:
Oi kun ihanaa, että odottamasi suomen matka vihdoin toteutuu! :hug:

Me ollaan nyt singaporessa. Kello on jo yli puolen yön ja mies hoitaa työpuheluita englantiin. Käytän tilaisuutta hyväkseni ja näpäilen omiani. Meillä on läptoppi mukana, jolla ollaan oltu kamerayhteydessä lapsiin joka päivä. Ihana aktiiviloma kuuluu olleen heilläkin hyvän ystäväni huomassa =)



 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Terveisiä kaikille! Täällä ollaan ja nautiskellaan :D Aurinko paistaa ja lämpöä riittää. Aamulla ekaksi thaihierontaan rannalle, sit vähän aurinkoa, uimista, cocktailia, syömistä... Mies on ihan yllättynyt, kun ei ole nähnyt mun ennen ottavan aurinkoa, ei ollut myös uskoa, että uskaltaudun tuhatta ja sataa ajavan tuktukin kyytiin tai syömään katukeittiön antimia. Ihana loma ja ihana paikka! =)
olipa kiva lukea nuo kuulumiset =) kyllä noiden kuulumisten jälkeen rupeaa itselläkin mieli tekemään takas Thaimaahan, etenkin kun täällä melko viileä kolmen viikon loma vetelee viimeisiään :/
Ihanaa loppulomaa!!
 
Hyvää kuuluu! Vaikka välillä hermot on lasten kanssa ihan nollissa, niin kuitenkin tää kesä on kivaa aikaa! Ihan pienet jutut saa hyvälle mielelle, niinkuin eilinen uimareissu lasten kanssa läheiselle rannalle!
Hyvää lomaa sinne kauas FW:lle, ja muillekin lomalaisille lähemmäs.... mie olen tän kesän vielä kotona "lomailemassa", ja ensi kesän painankin sitten töitä! =)
 
Kiitos kysymästä - hyvää kuuluu!

Miehellä alkoivat tänään työt ja mietin etukäteen, miten pärjään taas vuoden vanhan pojan kanssa kahden. Mutta päivä meni peloista ja vesisadekuuroista huolimatta oikein mukavasti. Poika oppii koko ajan uusia sanoja ja sitä on aivan ihana seurata. Tänään hän oppi matkimaan lammasta ja sanomaan paita. Lisäksi hän keksi puhaltaa nahkasohvaa vasten pörinä-ääniä. Mielestäni on aivan mieletöntä kuinka nopeasti pikkuvesselit oppivat asioita.

Vielä elokuun saan nauttia kotonaoleilusta. Pitääkin tässä kehitellä loppuajaksi ohjelmaa, että poika ei tympäänny kotinurkkiin.
 

Yhteistyössä