Mitä sulla tänään suunnitelmissa?

Huomenta palstalaiset! Mulla on tänään suunnitelmissa paaaljon kaikkea kivaa <3 Eka laitan tässä sämpylätaikinan kohoamaan, sitten pyykkäämistä koneella sekä käsin ja kuivuneitten pyykkien silittämistä. Sitten sämpylän muotoilua ja pellillä kohottamista. Seuraavaksi aamuhetki lapsen kanssa ja samalla sämpylöitten paisto. Siitä jatkuu perussiivous, kun saa kolistella rauhassa :D Eli raivaus, imurointi, mattojen puistelu, petivaatteitten tuuletus, moppaus, pölyjen pyyhintä, peili- ja lasipintojen kiillotus. Samalla myös ruoan lämmittämistä sekä tiskaaminen lopuksi. Sen jälkeen kaupasta hakemaan illan eväitä ja iltaruoan suunnittelu saa alkaa: illalla tulossa vieraita :)

lucifer
tästä pitäisi mennä töihin kunhan joutaa, sitten shoppailemaan päälle laitettavaa illaksi ( en oo jättäny viime tinkaan), illalla takas töihin ja ei tietoakaan miten myöhään menee. jossakin välissä ajattelin ottaa päikkärit että vanha jaksaa valvoa myöhään.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Pitäisi käydä työkkärissä ilmoittamassa, että olen aloittanut työt.
Illalla taas varhain nukkumaan, jotta jaksaisin yöllä herätä töihin.

• Tykkää
Ensin vietän 6 tuntia saunottamassa vanhuksia/mt-asiakkaita..hankala päivä,henkisesti.Sitten kotiin,suihkuun,muuttokuormaa,kaupunkiin maitoa ja kissanhiekkaa hakemaan,muuttokuormaa...jossain vaiheessa tahtois ihan vaan aa-aa...Huomenna muuttopuuhat jatkuu.

• Tykkää
Jos kunnialla sais työpäivän päätökseen niin sitten vois vaan olla loppupäivä :) ehkä hakea kaupasta viikonlopuksia nannaa ja illalla saa katsoa DALLASIA! :heart:
Ja oonhan mä jo tälle aamulle tilannut pojan joululahjat, kun oli BR-leluissa tänään se alepäivä :) sai hyvät alet :)

• Tykkää
"vieras"
N. tunnin päästä lähden viemään lapsia päiväkotiin ja menen itse töihin.
Töistä kun pääsen käyn hakemassa evästä huomiselle (työpv sillonkin) ja tulen kotia juuri ennen kuin alkaa dallas :D

• Tykkää
in love
Aamupäivällä siivoan kolmen lapsen keralla sen mitä pystyn. Sitten ruoka ja päiväunet. Kaikenlaista normaalitouhua muutenkin päivän mittaan. Viiden aikaan lapset lähtee viikonlopuksi isälle ja mä haen mun uuden rakkaan mun luokse koko viikonlopuksi. Ihanaa! Tehdään mitä huvittaa, kokataan, löhötään, otetaan ehkä vähän viiniä, ollaan vaan vierekkäin. Maanantaiaamuun asti yhdessä. :)

katatsu
Ei ihmeempiä suunnitelmia. Tuparit pidetään tänään, joten niihin valmistautumista; petien petaamista yövieraille, boolin teko, tarjoilut esille ja pitäähän sitä emäntäkin kuntoon saada :O Ennen tätä teen itelle ja miehelle ruoan, että jaksetaan ilta ryypätä!

• Tykkää
Mä valmistelin tossa tunti takasin pari pientä herraa halloween-juhliin, lähtivät hoitoon niitä juhlimaan. Mä aattelin ottaa ihan lunkisti, käydä suihkussa yms. Kauppaan pitäs mennä jossain vaiheessa, sit hakemaan pikkusiskoa taas kyläilemään ja illalla sitte, jääkylmää hyvää juomaa, parhaassa seurassa :heart: Eli mun parhaan ystävän kanssa otetaan pieni muki ja mikä parasta, meiltä lähtee kaikki pois kotoa 4 aikaan, joten saan ihan kaikessa rauhassa tuskailla vaatteiden ja hiusten kanssa :D

• Tykkää
Hyvää huomenta, suunitelmissa olis käydä parissa kaupassa, vähän siivoilla.
Illalla alkoholia, juustoja ja suolakeksejä, ehkä kauhuleffa tai musiikkia.

Miehen kaveri saattaa tulla meille tai sitten mies menee kaverin luo.

• Tykkää

Yhteistyössä