Mitä sitten minulle tekisit?

vierailija
Kiinteät pikku nännit pienissä rinnoissani sojottavat eteenpäin kovina kun alat niitä hieromaan. Kastelet välillä sormiasi suussani ja jatkat kosteilla sormilla nännien hieromista. Olen minihameessa ja tiukat stringit sen alla alkavat painamaan vakoani sen kiihkosta turvotessa. Olet selkäni takana ja käsket minut seisomaan kiltisti pidellen kiinni keittiön seinästä. Sitä ennen olet tehnyt hitaan tarkastuksen ja riisunut paitani pois , asettanut minut haara-asentoon ja sanonut että en saa puhua mitään vaan ainoastaan nauttia hiljaa voihkien. Rintojen hieronta ja nännien puristelu saa minut laukeamaan ja joudut muutaman kerran rankaisemaan minua läpäytyksellä kun ääneni alkaa kohoaaan.
Viet minut kulmasohvan nurkkaukseen ja asetat jalkani sohvalle hajalleen. Nojaudun sohva selkänojaan ja laitat nauhan silmilleni. Tulet polvillesi ja alat nuolemaan märkääni. Sitä alkaa valumaan vaan enemmän ja sykin aivan turvoksissa. Nuolet kuin et olisi koskaan saanut maistaa. Tulen voimakkaasti kun annat luvan siihen, niin tulen kiltisti ja kovaa.
minulla on pyöreät pakarat ja leveä lantio. Kehut niitä ja sanot että pienet söpöt tissini ovat ihanan terhakat.

Mitä sitten minulle tekisit? Olen kiihkeä ja villinnyt , mutta olen myös kiltti ja tykkään että minua ohjataan kovaa mutta silti hellästi. Alan valumaan runsaasti kun kiihotun. Kun antaudun niin huudan niin kovaa että on parempi kun ei ole naapureita lähellä.

Yhteistyössä