Kyllä hellittää kohta, kun maanantaina 4.7.alkaa taas uudenkuun aika, eikä enää tarvitse rikkaruohoista välittää - tai ainakin maa pitää niistä tosi lujasti kiinni, ei lähde juurineen monikaan kasviYritys lykätä pyykkien lajittelua ja rikkaruohojen kitkemistä, osa 893.
Vaikka sä olisit sellanen nainen, ei se silti kaikille ole yhtä tärkeää kuin sulle. Muut asiat ajaa ihanuudessa edelle 6-0.Monen naisen ongelma parisuhteessa on se, että he haluavat seksin aina olevan tajunnan räjäyttävää romantiikkaa ja toisaalta pelkäävät kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa seksissä.
.
miten niin sellainen nainen?Vaikka sä olisit sellanen nainen, ei se silti kaikille ole yhtä tärkeää kuin sulle. Muut asiat ajaa ihanuudessa edelle 6-0.
Mä en tiedä kuin yhden naisen (sinkku), joka himoaa seksiä. Muutenkin hieman hmmm... erikoinen... henkisesti.
Älä luokittele kaikkia itses mukaan. Kaikki eivät ole samanlaisia.miten niin sellainen nainen?
Aivan, esim. minä olen mies. En siis voi olla "sellainen" tai mikään muukaan nainen.Älä luokittele kaikkia itses mukaan. Kaikki eivät ole samanlaisia.
kyllä rakkauden peitsi suhunkin uppoaa, kun pannaan uppoamaan.Aivan, esim. minä olen mies. En siis voi olla "sellainen" tai mikään muukaan nainen.
Merkurius meni kans tuon kuuman kaasun ohi. Kai se vähän suojasi sekin? En tiedä, mutta ei siinä tosiaan mun aivoilla ole mitään osuutta
Ja hupsista vaan, pyytämättä ja yllättäen alankin omalta osalta olla tilanteessa jossa toisessa vaakakupissa painaa ehjä mutta onneton ydinperhe ja toisessa oma mielenterveys. Jotain minussa meni menneenä viikonloppuna rikki lopullisesti, enkä enää näe mahdollisuutta jatkaa tällä kokoonpanolla. Uskoisin, että lähiviikkoina joudutaan aika kovien päätösten äärelle.Kyllä. Paino tuolla "molemmille ok" osalla. Jos näin ei ole, ja vain toinen on tyytyväinen, niin ongelmia siitäkin tulee. Jos ei ennemmin niin myöhemmin.
Tuliko lopullinen lappu luukulle?Ja hupsista vaan, pyytämättä ja yllättäen alankin omalta osalta olla tilanteessa jossa toisessa vaakakupissa painaa ehjä mutta onneton ydinperhe ja toisessa oma mielenterveys. Jotain minussa meni menneenä viikonloppuna rikki lopullisesti, enkä enää näe mahdollisuutta jatkaa tällä kokoonpanolla. Uskoisin, että lähiviikkoina joudutaan aika kovien päätösten äärelle.
Mitä teillä on tapahtunut?Ja hupsista vaan, pyytämättä ja yllättäen alankin omalta osalta olla tilanteessa jossa toisessa vaakakupissa painaa ehjä mutta onneton ydinperhe ja toisessa oma mielenterveys. Jotain minussa meni menneenä viikonloppuna rikki lopullisesti, enkä enää näe mahdollisuutta jatkaa tällä kokoonpanolla. Uskoisin, että lähiviikkoina joudutaan aika kovien päätösten äärelle.
Sä oot nainen joka vihaa naisia.Aivan, esim. minä olen mies. En siis voi olla "sellainen" tai mikään muukaan nainen.
Eroa ihmeessä jos elämä on yhtä maanantaita, kerran täällä eletään, elämä on lyhyt, ei kannata sitä vähää huonon kämppiksen kanssa pilata. Oikeesti. Kotona pitää olla hyvä olla, jos siellä asuu joku vastenmielinen asukas jonka kanssa ei tuu toimeen, kuka kotona viihtyy. Tästä taas seuraa se, että ei ole hyvä olla missään, jos ei voi olla kotona kotonaan.No tuli menetettyä maltti puolin ja toisin sillee, että joku raja ylittyi. Sitten tuli vielä ulkopuolinen henkilö joka tuntui kornisti ilmaisten sellaiselta jonka kanssa oli välittömästi kipinöitä ilmassa. Mitään ei tietysti tapahtunut, mutta se oli vaan oma valinta. Tuli vaan jotenkin niin vasten kasvoja se ymmärrys, että tää elämä vois olla jotain muutakin, kun ikuista maanantai aamua. Edes välillä.. Alkaa olla jo aika puhki tämä nykyinen kuvio, enkä usko että kaksi näin erilaista ihmistä kuuluu saman katon alle, oli lapsia tai ei.
Ei kuulosta houkuttelevalta, jos parisuhde on yhtä maanantaita.Eroa ihmeessä jos elämä on yhtä maanantaita, kerran täällä eletään, elämä on lyhyt, ei kannata sitä vähää huonon kämppiksen kanssa pilata. Oikeesti. Kotona pitää olla hyvä olla, jos siellä asuu joku vastenmielinen asukas jonka kanssa ei tuu toimeen, kuka kotona viihtyy. Tästä taas seuraa se, että ei ole hyvä olla missään, jos ei voi olla kotona kotonaan.
Hellsten on symppis mut teologisesti menee tuossa mettään.Echo tässä sinulle lainaus, joka voisi avata vähän sun lukkiutunutta mieltä:
Tommy Hellsten: "Jos etsit Jumalaa itsesi ulkopuolelta, sinusta tulee uskonnollinen. Kun löydät hänet sisältäsi, sinusta tulee rakkaudellinen."