Mitä sinä haluat?

Ihanaa Kerpele että olet palannut palstalle! Jossain vaiheessahan olit lopettamassa? Vai ymmärsinkö väärin?

Itse haluaisin hyvän vartalon! Vyötärön!
Hyvän terveyden!
Ystäviä, yksi hyvä on myös mutta lisää saisi tulla näitä hyviä! Tosin hällekään en ihan kaikkea kerro, koska pelkään menettäväni hänet. =( Äiti tietää melkein kaiken minusta ainoana.
Haluaisin hyvän parisuhteen jossa olisi kunnioitus toisia kohtaan ja rakkautta riittäisi ja luottamusta. Mies kohtelisi minua kuin prinsessaa. =)
Haluaisin löytää hyvän pukeutumistyylin, että en tuskailisi kaupoissa tai vertailisi itseäni muihin.
Haluaisin kauniin ja ihanan kodin, jossa olisi mukava viettää aikaa.
Haluaisin että mies olisi oikea gourmet kokki kun itse en ole tai sitten haluaisin oppia olemaan.

Siinäpä ne vaatimattomat on.

Fleur de la Cour
Mitä mä haluan, hmmm.. silikonirinnat, parempaa palkkaa työstäni, kerrostaloasunnon, siis kokonaisen kerrostalon yläkerran parvekkeilla, jotka kiertää asuntoa, kesämökin, purjeveneen, enemmän lomaa, jotta on aikaa matkustella, suoremmat hampaat, uuden bemarin tai audin. Osa noista ajatuksista on täyttä utopiaa, osa ehkä toteutettavissa.

-Haluan ison talon jossa mulla ois ihana oma piha ja sauna.
-Haluan että meidän raha-asiat paranis joku kaunis päivä.

siinäpä ne suurimmat :D niin ja ois kiva vähän päästä matkusteleekki joskus.

Haluan normaalin toimeentulon.
Haluan pois tästä epävarmuudesta firman tulevaisuuden suhteen.
Haluan kotiini toisen ulko-oven ja kodinhoitohuoneen.
Haluan hyvän parisuhteen.
Haluan olla hyvä äiti.
Haluan löytää itsekurin takaisin. Kadotettu vuosien saatossa.
Haluan olla sanojen mittainen nainen. Haluan tehdä sen loppuun minkä aloitan. Haluan siis laihtua.

Keittiönoita
Mitä mä haluan, hmmm.. silikonirinnat, parempaa palkkaa työstäni, kerrostaloasunnon, siis kokonaisen kerrostalon yläkerran parvekkeilla, jotka kiertää asuntoa, kesämökin, purjeveneen, enemmän lomaa, jotta on aikaa matkustella, suoremmat hampaat, uuden bemarin tai audin. Osa noista ajatuksista on täyttä utopiaa, osa ehkä toteutettavissa.
Mä olen oppinut olemaan haluamatta asioita, jotka ovat täyttä utopiaa. En siis halua olla 20 cm pidempi tai 20 vuotta nuorempi. Haluan siis vain asioita, jotka on mahdollista saadakin. Haluan kissoja (tulevat ylihuomenna), haluan tavata vanhoja ystäviäni (tapaan heidät huomenna), haluan lähteä taas Floridaan (lähden maaliskuussa), haluan mennä taas ajoissa nukkumaan ja nukkua kahdeksan tunnin yöunet (aloitin eilen), haluan oppia espanjaa (jatkokurssi alkaa syyskuussa), haluan alkaa tekemään taas käsitöitä (kunhan saan tän työhuoneeni siivottua), haluan pitää sapattivuoden (muutaman vuoden päästä) jne.

:(
Haluisin ihan kaikesta eniten saada tämän suhteen toimimaan, sitä kautta lapsellemme perheen ja kaiken minkä tarvitseekin. Tuntuu vaan, että toivo on mennyt ja se jos mikä on surullista.

Että pysyisin terveenä pitkään.

En joutuisi kohtaamaan rakkaiden poismenoa.

Saisin rakennettua mieluisan kodin.

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24314936:
Mä olen oppinut olemaan haluamatta asioita, jotka ovat täyttä utopiaa. En siis halua olla 20 cm pidempi tai 20 vuotta nuorempi. Haluan siis vain asioita, jotka on mahdollista saadakin. Haluan kissoja (tulevat ylihuomenna), haluan tavata vanhoja ystäviäni (tapaan heidät huomenna), haluan lähteä taas Floridaan (lähden maaliskuussa), haluan mennä taas ajoissa nukkumaan ja nukkua kahdeksan tunnin yöunet (aloitin eilen), haluan oppia espanjaa (jatkokurssi alkaa syyskuussa), haluan alkaa tekemään taas käsitöitä (kunhan saan tän työhuoneeni siivottua), haluan pitää sapattivuoden (muutaman vuoden päästä) jne.
Ei mua haittaa noiden haavaiden utopiaosuus ollenkaan, utopiaa meinaan on se, että minä saisin työstäni parempaa palkkaa. Ja tuskin teen itselleni kovin radikaaleja muutoksia kuten hammasremonttia ulkonäön vuoksi tai hankin rintoja, mutta toisaalta olen tehnyt kaikkea muutakin itselleni. Leikkaukset vaan ei kiehdo kun tekee niiden kanssa koko ajan töitä ja tietää riskejä jos jonkinmoisia. Itse ajattelen, että jos ei uskalla koskaan haaveilla utopistisia ajatuksia niin tuskin saavuttaa yhtään mitään. Pitää uskaltaa haaveilla isoja, niistä voi koitua kuitenkin jotain toteutettavaakin.

"sondersson"
-maalaistalon hiekkarannalla, isolla puutarhalla ja kasvimaalla, lampaita, kanoja ja hevosia.
-päästä hakemaani kouluun, sieltä ammattitaitoa, itsevarmuutta ja kavereita. Työharjoittelun kautta työpaikan koulun jälkeen.
-terveyttä itselle ja läheisille.
-lapsille hyvän tulevaisuuden.
-kirjoittaa kirjan, maalata taulun, tehdä vaatteita ja astioita.
-harrastaa uintia, ratsastusta, maastojuoksua ja nyrkkeilyä.
-päästä Lappiin, Italiaan, Meksikoon, Jenkkeihin, Australiaan ja Intiaan ainaskin.
-oppia surffaamaan.
-liukuvärjätyt, revityt farkkushortsit ja pitsiset trumpettihousut :D
-sellasen army-tyyppisen vanhan avojeepin missä ei oo ovia.
-kiinteemmän kropan.
-valkosen Tobleronen
-eineskasvispurilaisen ja Disco lightia, joita ei enää valmisteta.
-palata menneeseen korjaamaan pari tekemääni virhettä ja elämään hetkeksi 90-lukua.
-tavata Nikki Sixxin :p

Keittiönoita
Ei mua haittaa noiden haavaiden utopiaosuus ollenkaan, utopiaa meinaan on se, että minä saisin työstäni parempaa palkkaa. Ja tuskin teen itselleni kovin radikaaleja muutoksia kuten hammasremonttia ulkonäön vuoksi tai hankin rintoja, mutta toisaalta olen tehnyt kaikkea muutakin itselleni. Leikkaukset vaan ei kiehdo kun tekee niiden kanssa koko ajan töitä ja tietää riskejä jos jonkinmoisia. Itse ajattelen, että jos ei uskalla koskaan haaveilla utopistisia ajatuksia niin tuskin saavuttaa yhtään mitään. Pitää uskaltaa haaveilla isoja, niistä voi koitua kuitenkin jotain toteutettavaakin.
No juu, tuo on ihan totta. Mä aikoinaan haaveilin paremmasta palkasta ja työstä, joka antaisi paljon liikkumavaraa paikan ja ajan suhteen. Ja toteutin sen haaveeni. Nyt haaveilen työnteon vähentämisestä ja olen matkalla kohti sitä, vaikkei se ihan vielä olekaan mahdollista.

omakotitalon jostain syrjäisestä paikasta.. ei naapureita lähellä.. siinä olisi iso piha, jossa temmeltää
kesämökin Keski-Suomesta
Labradorinnoutajan pennun, mustan
pitkät hyvä kuntoiset hiukset ja valkoisemmat hampaat
isommat rinnat
automaattivaihteisen auton
säästötilille 10 000e
opiskelupaikan sosionomiopinnoille

"vieras"
Noin 200 neliöisen ok-talon maalaismaisemasta alle 10km päästä kaupungista. Tietty talokin on mielessä, jota kävimme katsomassa kun nykyisen ostimme. Silloin emme tohtineet ottaa niin paljon lainaa. Nyt siihen olisi varaa. Tulisipa uudelleen joskus myyntiin se tai samankaltainen. Ihana, puistomainen tontti. Kuusiaita yhdellä rajalla. Peltoa paljon ympärillä ja lähimpään naapuriin matkaa eikä suoraa näköyhteyttä. Talo rakennettu ja sisustettu lapsiperheen ehdoilla, huomioitu mm. kuraeteinen, vaatesäilytys ja riittävästi makuuhuoneita sekä kodikas keittiö ja olohuone...

Lomamatkakin olisi mukava. Tänä kesänä on liikuttu vain 10km säteellä kodista, tällaisesta kodista josta on näköyhteys ikkunasta useampiin naapuritaloihin ja oma rauha on vain haave. Ulkomailla ei olla perheen kanssa koskaan käyty yhdessä, edes siellä Tallinnassa tai Tukholmassa.

Ehkä eniten haluaisin, että mies ei olisi niin turvallisuushakuinen kotikissa. Silloin voisi oikeasti ajatellakin rohkeampia asumisratkaisuja, matkoja, yllätyksellistäkin elämää.

...Se ei aina mee niin yksinkertasesti. Etenkään silloin jos on elämänsä elänyt hyvin monimutkaisesti...
Päivä kerrallaan. Ei kannata liiaksi huolehtia seuraavasta päivästä. Mä vähän luulen, että ne joutuu laskemaan talojen hintoja näin lama-aikana kun rahaa täytyy saada. Mutta jos velkaa on, niin kannattaa ensin miettiä tärkeysjärjestys mitkä hoitaa ensin. Sitten kun saa yhden asian hoidettua, niin ostaa itselleen palkinnoks jotain kivaa ;) Meilläkin saadaan kohta laina pois joulukuussa, niin ajateltiin miehen kans juhlistaa asiaa kunnon jouluruoalla.

Haluan saada koulun loppuun ja uuden opiskelupaikan tai töitä.
Haluan laihtua -20kg.
Haluan kouluttaan koirastani hyvän koiran.
Haluan kirjoittaa kirjan.
Haluan maalle asumaan omakotitaloon.
Haluan itsekuria.
Haluan uusia kauniita vaatteita.
Haluan olla itsevarmempi.
Haluan, että kissani ovat onnellisia.
Haluan lapsen luomuna, vieläkin.
Haluan, että mieheni kohtelisi minua paremmin.

Suurin osa toteutettavissa, ainakin joskus. :)

*Haluan piiiiitkän pinnan. Tämä äkkipikaisuus alkaa käymään hermoille. :kieh::snotty:
*Haluan makkariin uudet kaapit/laatikostot.
*Haluan eteiseen uuden kaapin, hyllyt, korit ja naulakot.
*Haluan kellarin saunarempan valmistuvan.
*Haluan maalata kuistin valkoiseksi ja sisustaa sen nätisti.
*Haluan maalata kellarin rappukäytävän ja rappuset.
*Haluan värkätä jonkinlaisen sängynpäädyn, kunhan vaan tietäisin millaisen.
*Haluan poikien huoneeseen uuden työpöydän ja tuolit. Poikien vanha sohva voisi haihtua savuna ilmaan.
*Haluan siistin pihan ja rikkaruohottomat kukkapenkit.
*Haluan taloon uudet ikkunat.
*Haluan, että ottaisin itseäni niskasta kiinni ja saisin tehtyä edes joitakin edellä mainituista asioista.
*Haluan, että meidän työvuorot sopisivat yhteen ilman suurempia sompailuja.

toteutuiskohan?
Haluan sellaisen summan rahaa, jolla saisin kuitattua kaikki velkani. Ja tämä on se mitä eniten haluaisin maailmassa!
Sen jälkeen haluaisin opiskella unelma-ammattiini ja alkaa mahdollisesti yrittäjäksi. Haluan joskus oman talon ja ison pihapiirin, jossa voisin viljellä omat kasvikset ja pitää kanoja ja hevosia. Niin ja haluaisin meidän koiralle kaverin.

Haluaisin...
minäkin viettää päivän kuolleen ystäväni kanssa. No, se ei ole mahdollista.
Eniten haluaisin levätä nyt kun kesäloma alkoi, ettei tarvis koko ajan olla johonkin menossa.

Yhteistyössä