Mitä selviytymispakettiin, 30v täyttää?

Mä sain hammasharjan ja -tahnan, tena-lady mini paketin, papiljotteja, varrellisen vampun kun vanhana ei enää taivu, peräpukamavoidetta, pikku pullon kuoharia, varaparistot kun vanhemmiten loppuu virta, ja jotain muuta ihanaa ja tarpeellista :whistle:
 
Kumeja muistuttamaan hurjasta nuoruudesta, viinipullo kestämään 3-kymppiset, asperiinia seuraavaan aamuun, mobilattia kun alkaa paikat jähmettymään, muistikirja ja kynä kun muisti heikkenee, mustikkabona kun mustikka vaikuttaa positiivisesti näkökykyyn, hiusväri peittää mahdolliset harmaat, joku jumppavideo et paikat pysyy notkeena. Muistipeli sekä suklaata vaikka lohduttamaan.

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Ymmärtääkö se saaja varmasti tuollaista lahjaa? Ettei loukkaannu? Tuli vaan mieleen
Pitää toki tuntea ystävänsä huumorintaju et varmasti kestää eikä loukkaannu. Mut eiköhän suurin osa osaa ottaa oikealla asenteella lahjat vastaan :)
 
vieras
Minä täytän kohta 30v ja noi lahjat on niiiiiiiin typeriä. Pelkään, että saan jotain tuollaista. Huumorintajuton en todellakaan ole - päinvastoin, mutta tuollaiset lahjat saa aikaan vain valtavaa myötähäpeän tunnetta antajaa kohtaan.

Mies sai aikoinaan jotain vastaavaa 30v lahjaksi ja minusta tosi typerää heittää rahaa hukkaan. Eihän me niillä tavaroilla mitään tehty. Kaapinperälle ne lensi ja siellä on pysyneet. No viinapullo siellä oli, joten se tuli käyttöön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä täytän kohta 30v ja noi lahjat on niiiiiiiin typeriä. Pelkään, että saan jotain tuollaista. Huumorintajuton en todellakaan ole - päinvastoin, mutta tuollaiset lahjat saa aikaan vain valtavaa myötähäpeän tunnetta antajaa kohtaan.

Mies sai aikoinaan jotain vastaavaa 30v lahjaksi ja minusta tosi typerää heittää rahaa hukkaan. Eihän me niillä tavaroilla mitään tehty. Kaapinperälle ne lensi ja siellä on pysyneet. No viinapullo siellä oli, joten se tuli käyttöön.
Tiukkapipo.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä täytän kohta 30v ja noi lahjat on niiiiiiiin typeriä. Pelkään, että saan jotain tuollaista. Huumorintajuton en todellakaan ole - päinvastoin, mutta tuollaiset lahjat saa aikaan vain valtavaa myötähäpeän tunnetta antajaa kohtaan.

Mies sai aikoinaan jotain vastaavaa 30v lahjaksi ja minusta tosi typerää heittää rahaa hukkaan. Eihän me niillä tavaroilla mitään tehty. Kaapinperälle ne lensi ja siellä on pysyneet. No viinapullo siellä oli, joten se tuli käyttöön.
Tiukkapipo.
En ole tiukkapipo. On vaan jotenkin älytöntä. Miksi ihmeessä pitää ostaa jotain krääsää millä toinen ei tee yhtikäs mitään. Siis joku yksittäinen yksi hauska jutt on ok, mutta miksi pistää 30-40e rahaa turhuuteen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä täytän kohta 30v ja noi lahjat on niiiiiiiin typeriä. Pelkään, että saan jotain tuollaista. Huumorintajuton en todellakaan ole - päinvastoin, mutta tuollaiset lahjat saa aikaan vain valtavaa myötähäpeän tunnetta antajaa kohtaan.

Mies sai aikoinaan jotain vastaavaa 30v lahjaksi ja minusta tosi typerää heittää rahaa hukkaan. Eihän me niillä tavaroilla mitään tehty. Kaapinperälle ne lensi ja siellä on pysyneet. No viinapullo siellä oli, joten se tuli käyttöön.
Tiukkapipo.
En ole tiukkapipo. On vaan jotenkin älytöntä. Miksi ihmeessä pitää ostaa jotain krääsää millä toinen ei tee yhtikäs mitään. Siis joku yksittäinen yksi hauska jutt on ok, mutta miksi pistää 30-40e rahaa turhuuteen?
mä olen vähän samoilla linjoilla... voi tehä tollasen,. mutta sellasista tavaroista joille on käyttöä kuitenkin. kuten tuolla muutamia hyviä tulikin :) mutta just jotain tenoja jne ihan pelkkänä vitsinä,on jotenkin älytöntä.

 
Musta noi kuulostaa ihanilta!Ja mistä tietää ettei ole käyttöä,esim mä olen käyttänyt peräpukamasalvaa kaksosten jälkeen,olin 25 vee silloin!
Ja myy sitten vaikka huutonetissä jos ei käytä!

Musta noi on hyviä.
Ja hauskoja.

Jotku Ainotossutkin vois olla ihanat... :D

Mä en käsitä mitä tossa listassa em on sellasta mikä on ihan tarpeetonta!!!??
Musta oli hyviä kaikki!!
 
kukin tyylillään
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Musta noi kuulostaa ihanilta!Ja mistä tietää ettei ole käyttöä,esim mä olen käyttänyt peräpukamasalvaa kaksosten jälkeen,olin 25 vee silloin!
Ja myy sitten vaikka huutonetissä jos ei käytä!

Musta noi on hyviä.
Ja hauskoja.

Jotku Ainotossutkin vois olla ihanat... :D

Mä en käsitä mitä tossa listassa em on sellasta mikä on ihan tarpeetonta!!!??
Musta oli hyviä kaikki!!
No ainakin Tenat. Ja minäkin olen käyttänyt peräpukamavoidetta ja puikkoja ihan yksöisraskauden jälkeen, mutta haluan sen tyyppiset valmisteet valita itse apteekista. Enkä osta sitä tai Tenoja huutiksesta!

Aino-tossut on oikeasti hyvät, tai sitten voi ostaa pinkit tai vaaleansiniset Reinot. Reinot on paremmat tossuina noin muuten.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä täytän kohta 30v ja noi lahjat on niiiiiiiin typeriä. Pelkään, että saan jotain tuollaista. Huumorintajuton en todellakaan ole - päinvastoin, mutta tuollaiset lahjat saa aikaan vain valtavaa myötähäpeän tunnetta antajaa kohtaan.

Mies sai aikoinaan jotain vastaavaa 30v lahjaksi ja minusta tosi typerää heittää rahaa hukkaan. Eihän me niillä tavaroilla mitään tehty. Kaapinperälle ne lensi ja siellä on pysyneet. No viinapullo siellä oli, joten se tuli käyttöön.
Tiukkapipo.
En ole tiukkapipo. On vaan jotenkin älytöntä. Miksi ihmeessä pitää ostaa jotain krääsää millä toinen ei tee yhtikäs mitään. Siis joku yksittäinen yksi hauska jutt on ok, mutta miksi pistää 30-40e rahaa turhuuteen?
mä olen vähän samoilla linjoilla... voi tehä tollasen,. mutta sellasista tavaroista joille on käyttöä kuitenkin. kuten tuolla muutamia hyviä tulikin :) mutta just jotain tenoja jne ihan pelkkänä vitsinä,on jotenkin älytöntä.
Niinpä. Esim. eräs tuttava oli valmistumassa kotitalousopettajaksi ja sai lahjaksi paketillisen kaikkea muniin liittyvää. Eli vitsi oli se, että ne liittyi muniin, mutta tulevalle kotitalousopettajalle niitä annettiin ihan käyttöön koska siinä oli kaikkea mitä saattoi käyttää tavalla tai toisella kananmunien laittamiseen. Siinä on ideaa ja silti myös se vitsi.
 
tytönjapoikienmamma
Minusta nuo on typeriä kanssa. Olisin iloinen ite jos saisin jotain kivaa tuolla rahalla, siis järkevää tai sitten vaikkei niin järkevääkään. Nuo on vähän loukkaavaia ja hölmöjä. Mut e
 

Yhteistyössä