Mulla tuli molemmat :saint: Sanoin kätilölle, et nyt tulee paska. Hää sano, et laps se kyllä on, mut ponnista vaan..Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:"Ei tullu last, ei paskaa"-sanonta menettää teränsä?
..Jos siinä vaiheessa mihelle on vielä uus juttu, et naisetki kakkii, nii voi se ollakin aika järkytys...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joidenkin mielestä tuntuu olevan järkyttävää, jos mies sattuu sen näkemään.
OIkein äänekäs pieru voisi olla nolompaa kuin kakka. Riippuu tietysti että minkälainen kakka...Alkuperäinen kirjoittaja ja :PIERU..niinku itselleni.. vähän noloa..vaikka sektioon lopulta jouduin.
Mulla sama vaiva... Vaikka olen jopa pyytänyt hyvissä ajoin peräruiskeen, niin silti sitä kakkaa on siinä vähän ennen vauvaa tullut. Ihan on mieskin päässyt tämän luonnon näytelmän näkemään, tosin sieltä pääpuolesta. En mä siitä tykkää että siinä paskoo samalla, mutta minkäs teet - suoli elää omaa elämäänsä ja kun vauva painaa mukavasti paikkoja, ei siinä voi mitenkään paskan tuloa hallita. Kerran kuulin kätilön selittävän miehelle siinä synnytyssänkyä siivotessaan (mä roikuin ilokaasuletkun jatkeena ja taisin olla tajunnan rajamailla kipujeni kanssa), että tätähän tämä synnytys jossain vaiheessa on. Tärkeää on kuulemma kuitenkin suojata ettei vauva siihen samaan kasaan synny. Yak, mutta luonnollista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittoivat ne minullekin peräruiskeen, mutta silti sitä kakkaa vain tuli ponnistusvaiheen aikana.