mitä salaattia kermaperunojen kera?

Omena-punajuurisalaattti, vihreä salaatti "terästettynä" kurkulla, tomaatilla ja vaikka erivärisillä paprikoilla. Tai rosolli, sehän on perinteinen pitosalaatti, ei mikään joulusalaatti pelkästään, sopii tosi hyvin kermaperunoille.Ja rosollista voi jättää sen perunan pois, koska se jo kermaperunoissa, ei toistoa siis.

Miten olisi selkeästi erillään olevat raaka-aineet: suolakurkkuja, punajuuriviipaleita, tomaattiviipaleita, paprikaviipaleita, oliiveja, erilaisia salaatteja (siis vaikka jäävuorta, lehtisalaattia, tammenlehvää tms..)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:51 lämminsydän kirjoitti:
valmistujaisjuhlaan jotain pientä ruokaa....kermaperunoja ajattelin ja lisäksi itse tehdyt lihapullat...salaatit vaan uupuu,hyviä vinkkejä vastaanotetaan innolla :)
Minä laittaisin tekisin jäävuorisalaatista, tomaatista, kurkusta ja paprikasta ihan perussalaatin noille ruoille kaveriksi, niin keventäis vähän tuota ruokapuolta. Tuo ruokapuoli ei kaipaa mitään ruokaisaa salaattia kaveriksi.
 
Mä tekisin vaikka mozzarellasalaatin ja katkarapua-simpukkasalaatin. Tylsiä ne ainaiset kinkku ja vihersalaatit, kuka niitä enään jaksaa purra ;) No tee vaikka savukalasalaatti cremefraichella ja mausta hyvin :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:57 Cartel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:51 lämminsydän kirjoitti:
valmistujaisjuhlaan jotain pientä ruokaa....kermaperunoja ajattelin ja lisäksi itse tehdyt lihapullat...salaatit vaan uupuu,hyviä vinkkejä vastaanotetaan innolla :)
Minä laittaisin tekisin jäävuorisalaatista, tomaatista, kurkusta ja paprikasta ihan perussalaatin noille ruoille kaveriksi, niin keventäis vähän tuota ruokapuolta. Tuo ruokapuoli ei kaipaa mitään ruokaisaa salaattia kaveriksi.
Näin minäkin.
 

Yhteistyössä