Mitä saitte kumppaniltanne joululahjaksi?

Kysyn ihan vain mielenkiinnosta.
Ostin miehelleni Simpsonit DVD:n, yhden kirjan sekä paksun hopeisen ranneketjun (mitä mies oli toivonut jo pidemmän aikaa ). Itse sain Jouluviinipullon enkä edes pidä punaviinistä (minkä mies kyllä hyvin tietää ). Mies vielä kertoi että pullo maksoi 4?. Olenko todella vain 4? arvoinen?? Itse pistin n.150? hänen joululahjoihin ja nyt tunnen itseni aika petetyksi. Onhan se ajatus aina tärkein eikä lahjoja pitäisi mitata rahassa mutta mielestäni tämä oli aika loukkaus minua kohtaan. :ashamed:
 
En saanut mitään ja sopimus olikin ettei toisillemme osteta.Se on pääasia että lapset saa lahjoja ja ollaan yhdessä ja ihana joulun tunnelma..en mä ymmärrä että pitäisi ostaa toiselle,sen rakkauden voi näyttää muutenkin..miettikääpä nyt aikuiset ihmiset.. :LOL:
 
hui.. onks semmosiakin jotka ei osta mitään tai jotka ostaa iha olemattomia lahjoja.. mulla tosi pienet tulot (opiskelija ku oon) mut ostin miehelle 75ml hajuvesipullon (georgio armanin summer mania) ja rakas mukin :) sain mieheltä aamutakin, korvikset sekä crosstrainerin (vielä tuloillaan kun oli piuha irti toimitettaessa, vaihto uuteen siis meneillään).

Kaikista olin hyvin mielissäni, mutta crosstraineria erityisesti olen toivonut jo pitkään. Tämän miehen kanssa en ole hirmuisen pitkään ollut, mutta kolahtanut on eri lailla kuin koskaan kenenkään kanssa. Mutta olin siis erittäin mielissäni :) Pikkutyttönä haaveilin aina kuntopyörästä ja sittemmin pari vuotta sitten äkkäsin crosstrainerin ja ihastuin siihen täysin (kuntosalilla) :)
 
voi näyttää toki ja mu mielest on täysin ok jos ei mitään osteta jos niin SOVITAAN, mut muutoin mun mielest on suht törkeää jos ei mitään saa.. siis jos mitään ei olla sovittukaan. Koska yleinen oletus on et toiselle lahja ostetaan jouluna :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisuli:
En saanut mitään ja sopimus olikin ettei toisillemme osteta.Se on pääasia että lapset saa lahjoja ja ollaan yhdessä ja ihana joulun tunnelma..en mä ymmärrä että pitäisi ostaa toiselle,sen rakkauden voi näyttää muutenkin..miettikääpä nyt aikuiset ihmiset.. :LOL:
Tottakai se on ok jos sovitaan ettei osteta mitään toiselle. Ja ymmärrän sen hyvin jos on lapsiakin että panostaa heidän lahjoihin enemmän. Mutta meillä ei ole edes lapsia eikä mitään sellaista sopimusta ollut. :ashamed:
 
minä sain muumimukin (keräilen), lahjakortin vaateliikkeeseen. Ennen Joulua sain jo kaulaliinan, jota himoitsin yhdessä kaupassa. Jotain mä vielä sain, mutta ei tule nyt mieleen..Itse ostin miehelle tarpeellisia sukkia, kerraston ja pörrösukat sekä hänen lempibändinsä levyn. Niin ja simpson-movien.
 
Sain MP3 soittimisen työvälineeksi ja reeni-kaveriksi. Sain myös lämpimät kotisukat aina paleleviin jalkoihini. Minulla on mukavasti nuo synttärit joulun alla, paineita miehelle :)

Minä ostin hänelle kirjan ja adidaksen jumpperin työvaatteeksi.

Mitään ei taaskaan pitänyt ostaa, koska joulupukki toi ennakkoon uuden tauluteeveen ja sängyt koko perheelle. Jotenkin se pukki oli unohtanut osan lahjoistaan askoon, ja tuo vielä jälkikäteen uuden sohvasysteemin, joten voi peijooni näitä joulun ajan kulutushysterioita!
 
Minä sain mieheltä: kauneushoitolaan lahjakortin arvo 90?. siihen kuuluu kasvohoito ja hieronta, kulmat ja ripset, sekä päänahan hieronta olikos se thai..
Sitten 100? rahaa.
Kahdet parit kultaisia korvakoruja.
6kautta simpsoneita.

minä ostin miehelleni: maasturi-projektiin osia (mun auto mies tuunaa)
sukkia, boxereita, hajuveden CK:n, ja suunto kellon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan oikeesti:
minttulii86!! Oikeinko olit onnellinen saadessasi 100? joululahjaksi? Ei rahaa voi antaa puolisolle lahjaksi, haloo!!
:LOL: Ai missä sellainen lukee? Ihan oikeenko lakipykälä? Jos on oikeen kirjassa niin kerro ihmeessä. Käyn ostamassa sen ja annan miehelleni vaikka ystävänpäivälahjaksi. Mutta nyt täytyy mennä torumaan miestä. Ai että se on idiootti!! HUH! On mullakin mies.. :LOL:
 
Sonyn Cyber shot digikameran :heart: Se oli säästänyt raasu rahaa ties kuin kauan, että sai ostettu amulle haluamansa vehkeen, kun onhan tuo nyt kallis :eek: Tiesi, olin toivonut kauan kameraa, mutta meillä ei ole ollut varaa moisiin "turhuuksiin" :D
 
minä sain t-paidan,lapaset,sellasen seti jossa on saipuaa.kasvo voide,kainaloon ainetta.
miehelleni annoin.kirjan jota oli haaveillu,paidan,kalsarit,suihku saippuan.
mulla viellä oli 4 tammikuuta synttärit jolloin täytin 24.w niin mieheni toi lahjaksi pokkana lattia mopin :LOL:
 
Tätä mä on osannut pelätä. Yhä enemmän on ihmisiä jotka luulevat ettei rahan eteen tarvitse tehdä muuta kuin käydä pankkiautomaatilla. Sähköä saadaan töpselistä, rahaa seinästä, ruokaa kaupasta jne...
 

Yhteistyössä