mitä saitte äitienpäivälahjaksi mieheltä/perheeltä?

• Viestiketjun aloittaja ihana olla ÄITI
  • Ensimmäinen viesti
ihana olla ÄITI
Mä sain mieheltä kauan toivomani kalevala sormuksen (talon sydän)

Lapset oli tehneet koulussa/tarhassa ihania kortteja. Tyttö oli istuttanut kukan taimen tarhassa nyt se kasvaa tuolla kuistilla... :)

Aamulla sain aamupalan sänkyyn. Ja lapset piti huolen etten noussut liian aikaisin ylös...

Natsku
Mies oli ostanut vaaleanpunaiset reino-tossut, mutta väärää kokoa... (Siis tossut olisivat olleet mieleiset.) Kaupassa ei sitten enää ollut oikeaa kokoa ollenkaan, eikä niitä enää saa. Tylsää. :( Pojalta sain hienon itse painetun kauppa/kirjastokassin. :) Yhdessä laittoivat aamupalan.

Mies ja lapset siivosivat koko talon, pesivät ikkunat ja laittoivat ruuaan. Tämä jo lauantaina, kun minut passitettiin kampaajalle ja shoppailemaan. Sunnuntaina sain runkoruusun, ainakin sata suukkoa, lasten kirjoittaman kauniin runon, hartiahierontaa mieheltä, ruuan laittoivat ja mikä hienointa, meille syntyi komea terve varsa, tamma :heart: Äitihepo ja varsa voivat hyvin. Piti vasta nyt viikonmittaan tulla, mutta tulikin jo äitienpäivän kunniaksi ja kaikki meni hyvin :)

vieraana
en niin mitään. En onnitteluja lahjasta ja kortista puhumattakaan. Ainoat onnittelut sain tekstiviestillä exältä, jonka kanssa ei kylläkään ole edes lapsia. Mun onneksi olin henkisesti valmistanut itteni siihen että näin käy...

Esikoinen oli tehnyt "tuulikellon" puunoksasta ja kävyistä ja kulkusista, aivan ihana.
Kakkonen ja kolmonen oli tehny koulussa naulakot.
Kortteja tuli ja pikkupojilta ja mieheltä sain Mymmelikupin, jossa tuotiin aamulla kahvi sänkyyn suklaan ja tuoreiden mansikoiden kera :p
Aamusella pojat oli keräämässä myös valkovuokkoja ja muutama sinivuokkokin oli joukossa :heart:

Aamupala oli valmiina ja aurinkokin paistoi ja oli ihanan lämmin!

:heart:

kortin ja pannunalusen pojalta, mies teki aamiaisen ja oli ostanut mun toivoman käsikorun.
Paras lahja oli kyllä se että eilinen päivä oli tosi mukava eikä kukaan kiukunnut vaan yhdessä tehtiin ja hupsuteltiin :heart:

Lapset olivat kortteja askarrelleet, koulussa oli eskarilainen ja 1.-luokkalainen tehneet kukkapinssit ja 3.-luokkalainen oli tehnyt huovasta sellaisen taulun. :)

Vähän mie toivoin mieheltä onnitteluja ja ehkä kukkia tai jotain, mutta en sit saanut... mutta olipa tuo lipun laittanut jo aamulla salkoon :)

Yhteistyössä