mitä saitte äitienpäivälahjaksi mieheltä/perheeltä?

• Viestiketjun aloittaja ihana olla ÄITI
  • Ensimmäinen viesti
Esikoinen oli tehnyt päiviksessä kortin ja puukaulakorun :heart:
Miestä muistutin lauantaina, että "Huomenna on sitten äitienpäivä!"
"Aijaa...eikö se ookaan 25.5?"
Sunnuntaina aamulla mies toi kuitenkin poikien kanssa paketin, jossa oli Kenzon tuoksuja (pikkuputeleita). Olin ihan äimänä :eek: :heart: Toinen kerta 4 vuoden aikana, kun mies osti mulle äitienpäivänä jotain. Viime vuonna sain valkoisen ruukkuruusun.

Shamanita
Monitoimityökalun mieheltä, itsetehdyn servettitelineen + puisen kukan pojilta. Jo aikaisemmin sain upean hopeisen kaulakorun, jossa lukee kaikkien lasteni nimet. Se oli yhdistetty 30v- ja äitienpv-lahja...

Viblsp
Isommat tekivät mummilassa ollessaan helmikorun ja kortin. =) Päiväkodissa poika oli tehnyt purkin, johon laittoi kädenjäljen ja oma kuvakin vielä. Sisällä vaahtokarkkia. =)

Ihanan kortin ja kukkia. Mieheltä en mitään, enhän mie oo mieheni äiti B) . En oo muutenkaan yhtään lahjojen perään, en perusta niistä pätkääkään ja sen olen myös tehnyt miehelleni selväksi. Tietysti lapsilta saadut itse tehdyt jutut on asia erikseen :heart: .

Miuski harmailee
Lapsilta koulussa ja päiväkodissa tehtyjä koruja - jopa 1v3kk ikäinen poikamme oli tehnyt äidille "hainhampaan". Ihana <3

Mieheltä sain aamupalan sänkyyn sekä muutenkin täyden serviisin koko päivälle. Ei tarvinnut laitella ruokia eikä lapsia nukkumaan, mies hoiti kaiken :)

Esikoiselta kerhossa tehdyn kortin ja istutetun siemenen, vielä ei mitään kasva, en tiedä edes mikä siitä tulee :D
Ja sitten esikoinen teki miehen kanssa vielä kortin kotona missä oli myös kuopuksen nimi. :heart: Tämä oli eka äitienpäivä etten saanut kukkaa tms. ollenkaan.

Hmm
Siis onko joillekkin oikeesti lahja jos mies siivoaa tai teke ruokaa tai vielä parempaa antaa pusuja? :eek: :eek: :eek:

Tai saa nukkua pitkään ym..

No joo, ei oo mun asiani, mutta noita edeltä mainittuja saan joka päivä, että kait mä saan "lahjan" joka päivä.

Yhteistyössä