Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Hulina
  • Ensimmäinen viesti
esikoiselta, kortin jossa hänen ajatuksia minusta ja savikipon jonka itse tehnyt
pienmmältä yhes isän kanssa puutarhakengät ja kasvonhoitotuotteita.
sit oli toiveeni mukainen metsäretki nuotiolla, en halunnut ravintolaan syömään...
 
Esikoiselta tarhassa tehdyn pannunalusen ja nätin perhoskortin, kuopukselta ihanan kukkatalulun. Siinä luki: ÄITI - vain neljä kirjainta sinulle mutta koko maailma minulle. Onnea äidille! :heart: Mieheltä ja lapsilta sain leffalippuja ja lahjakortin ravintolaan. Ystävä sai samanlaisen omalta mieheltään. Meillä on sovittu äitien yhteinen rentoutuspäivä kesäkuussa ja näin me tytöt saadaankin kiva päivä suunnitteille =)
 
Tyttö oli tehny eskarissa söpön taulun ja kortin ja tokaluokkalaiselta sain koulussa tehdyn kalalaudan ja kortin. Sitten sain Marimekon "muovilaseja" sekä söden kukka rullamitan. Ai niin sainhan mä kahvit sänkyyn ja pakaste täytekakkua.
 
Mieheltä kännykän jonka olivat tytön kanssa yhdessä käyneet ostamassa
ja neiti oli valinnut värin- vaaleanpunaisen.
Lisäksi ostivat kukkia.
Tyttö oli tarhassa tehnyt itse kortin ja avaimenperän. Aamulla neiti tuli herättämään minua ja antoi halin ja suukon ja lauloi onnittelulaulun. :hug: <br><br>
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:51 emäntä kirjoitti:
En mitään :'( eikä muutenkaan huomioitu milläänlailla
Näin se menee meilläki aina kaikki juhlat :headwall:

Sama juttu täällä :'(
Sitten kun on isänpäivä, miehen synttärit tai nimpparit, niin olen (tai yhdessä lasten kanssa) aina muistanut häntä. Ostanut lahjan, leiponut kakun, ollaan tehty itse kortit ja isänpäivänäkin viiden vuoden ajan ollaan viety aamupala sänkyyn.
Sitten ottaa myös tuhottomasti päähän se, että silloin kun hän haluaa/tarvii uusia vaatteita, hifi-laitteita yms., hän myös ostaa ne. Mutta jos minä joskus jotain uutta vaatetta haluaisin/tarviisin, niin ikinä ei ole rahaa. Kumma juttu, mutta näin se vaan menee meidän perheessä.
Arvatkaa tuleeko sellanen fiilis, ettei mua arvosteta ollenkaan, ei naisena eikä äitinä. Minä olen kuitenkin se, joka pesee pyykit, siivoaa kodin, laittaa ruoat, käy kaupassa. Täytin 30v toukokuussa ja mies ei muistanut mua millään tavalla, ei edes onnitellut vaikka tiesi synttäreistäni.
Miten niin olen katkera????

 

Yhteistyössä