Mitä sairaalakassiin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Laskettuaika on ensiviikolla ja voi olla että jo huomenna äitipolikäynnin yhteydessä ottavat sisälle. Kassia pakkailen varan vuoksi, mutta mitähän sinne pitäisi vielä laittaa? Hygieniakamat on, samoin imetysliivit, muutamia liivinsuojia, lukemista ja tietysti nuvolakortti. Mies tuo kotiinlähtökamat tullessaan. Sairaalan ohjeissa neuvotaan ottamaan sisäkengät. Minkälaiset olisi hyvät, minulla kun ei oikein ole minkäänlaisia? Mietin ottaisinko hierontaöljyn, mies kun on saanut muutenkin hieroa paljon raskausaikana ja uskon että joutuu hieromaan sairaalassakin synnytyksen aikana. Entä mitä muuta?

"a p"
[QUOTE="vieras";24462758]kännyn laturi.
kamera ja laturi/pattereita.
huulirasva

onhan siellä sairaalassa tossuja, ei mulla ainakana mitään kenkiä ollut. miksi ihmeessä pitäs olla?[/QUOTE]

Ei minullakaan ollut ensimmäisen lapsen syntyessä, mutta näköjään tuollainen kehotus oli sairaalan nettisivuilla. Kaipa sieltä saa tälläkin kertaa jotkut.

Mies ottaa kameran oheistarpeineen ja huulirasva on jo tuolla hygieniatarpeissa. Kiitos kuitenkin.

vvvv
Omat tossut esim crocksit tms pestävät.. voi valua verta tms eritteitä =) Tai sit jotkut halpikset, jotka voi tarpeen vaatiessa nakata roskiin. Oys:ssa oli suositus omista tossuista.

Mulla ollut molemmilla kerroilla kovakantinen vihko, johon oon sitten kirjoittanut synnytyksen jälkeen. Mukavaa lukea jälkikäteen.

tiiteni harmaana
[QUOTE="vempula";24462858]Itse en ole tarvinnut imetysliivejä sairaalassa, eikä huonetovereillakaan ollut. Miksi katsotte ne tarpeellisiksi? ap?[/QUOTE]

Mulla ainakin auttoi kun rinnanpäät oli arat. Sai tissit "pakettiin", niin ei hangannut yöpaita nännejä. Toisekseen: liivinsuojia on vaikea pitää ilman liivejä. Ei olis ollut kiva paita märkänä kulkea.

"vieras"
[QUOTE="vempula";24462858]Itse en ole tarvinnut imetysliivejä sairaalassa, eikä huonetovereillakaan ollut. Miksi katsotte ne tarpeellisiksi? ap?[/QUOTE]

Mä pidin rintaliivejä jo ihan sen takia, että sai pidettyä liivinsuojia, kun maitoa tuli vähän jo raskausaikana. Ei kauheasti, mutta niin että paitaan jäi läntti. Ilman imetysliivejä voi toki imettää, mutta musta niiden kanssa oli helpompaa ja kivempaa. Mulla oli pehmeitä liivejä, joissa ei ollut hankaavia saumoja, niin oli hyvät pitää nukkuessakin.

"mimmi"
rintakumit ja vaikka punasta bebantelia jos pikkuinen syö rinnat verille.saa sairaalastakin mutta kiva kun on heti saatavana ja ei tartte olla koko ajan rasvaa kinuamassa.

Yhteistyössä