Mitä saatte uuden vuoden lahjaksi:)?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Ei taida palstamammat tietää mitään venäläisestä kulttuurista ja venakko lyö löylyä lissään näille suomi junteille joilla ei mitään perus tietämystä naapurimastaan
peesi
ja eikös venäjällä miehet tuo naisille kukkasia naistenpäivänä. suomalainen mies ei edes varmaan tiiä että sellainen päivä on olemassa tai että vois jotenkin muistaa
 
"Mummeli"
Entisessä Neuvostoliitossa ei vietetty joulua, ei saanut viettää. Kirkoistakin oli tehty elokuvateattereita tai hevostalleja. Uutena vuotena tuli sitten jääpuikkoja roikkuva pakkasukko, joka toi lahjoja. Liekö siitä perintönä, että sankoin joukoin tänne tulee tuhansia venäläisiä uutena vuotena lahjoja ostamaan. Stockakin saa olla näiden takia poikkeuksellisesti auki. Kyllä meille naapurin raha kelpaa. Ostovoimaa näyttää olevan.
 
meillä
jos nielen, saan timanttikorvikset ja jos annan peppuun, saan saman sarjan kaulakorunkin.
jos en tee näistä kumpaakaan,saan lähtöpassit, joudun menenään itse oikeisiin töihin ja tienaamaan itse omat rahani
 
"Mummeli"
Japanissa saatiin naapurilta uuden vuoden lahjoja, vaikka vasta tutustuimme. Lapset saivat rahaa. Joulukoristeet kodissaan oli aivan kuin meilläkin, vaikka eivät olleet kristittyjä.
 
Tämä oli hyvä!
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;25337921:
jos nielen, saan timanttikorvikset ja jos annan peppuun, saan saman sarjan kaulakorunkin.
Jos en tee näistä kumpaakaan,saan lähtöpassit, joudun menenään itse oikeisiin töihin ja tienaamaan itse omat rahani
*reps*kops*!
 
Hmmm...tota
Meillä on Milanna se ero, että en kaipaa enää uutenavuotena lahjoja. Joulu riitti. Mä kaipaan (ja onneksi saan) yhdessäoloa miehen ja lasten kanssa. Vietetään tänään perhejuhla, ei lastenhoitajia, vaan vietetään mukavaa aikaa yhdessä. Mutta kaikki tavallaan.

Kysyin jo pari viikkoa sitten tätä Venakko, muttet vastannut:
Onko sun tilanne se, ettei sulla ole oikeastaan ollenkaan kavereita? Niitä, kenelle voit kertoa lahjoista, terveyshuolista, sisustamisesta yms? Tunnut kirjoittavan tänne kaiken, ja kaipaat huomiota.
Toivottavasti vuosi 2012 tuo sulle oikean ystävän, vaikka jonkun tuttusi tältä palstalta.
 

Yhteistyössä