Mitä saatte mieheltänne joululahjaksi?

Kun tuossa aiemmin kyseilin ideoita miehen joululahjaan, niin tulipa mieleeni kysyä myös, että tiedätkö mitä miehesi on lahjoittamassa sinulle? Mulle mies naureskeli eilen illalla, että koska olen ollut niin kiltti, tulen saamaan jonkun pvc-puvun ja sit voinkin olla tuhma... :LOL:
 
Tiedän sen vasta aattona =)
Mun mies rakastaa yllätyksiä, silloinkin kun mentiin naimisiin näin sormuksen eka kertaa vasta kirkossa.

Jos vanhat merkit paikkansa pitää joku pieni kova paketti ja kenties kasvohoito/kampaaja/hieroja yms lahjakortti
 
keväänlapsi
Monena jouluna olen saanut kirjan ja luultavasti tänäkin jouluna. Tykkäisin lukea enemmänkin, jos aikaa olisi. Nyt jää lomalukemiseksi useimmiten. En tosin tiedä hänen lahjaideaansa, mutta arvailen. :xmas:
 
Me ei olla yleensä osteltu toisillemme joululahjoja. Muistetaan toisiamme pitkin vuotta pienin yllärein eli ei vain jouluna, syntymäpäivänä tai hääpäivänä. Muutaman kerran olen kyllä saanut "vaaterahaa" eli saanut mennä ihan "luvan kera" shoppailemaan... mulle kun yleensä tulee huono omatunto kaikista ostoksistani... :ashamed: Niin ja usein tehdään sitten joku kahdenkeskinen hemmottelureissu jonkun juhlapäivän kunniaksi.
 
Meillä ei yleensä ole tapana osetella toisille joululahjoja. Ostetaan sitten mm vaatteita joulun jälkeen. Tai sitten ostetaan jotain kallista ja sovitaan että se on sitten joululahja eli mies osti itselleen digikameran mikä on sen joululahja ja mulle vaihdettiin auto. Isänpäivänä annan jotain pientä lasten iloksi mm sukkia.
 
Ostamme lapsille ja sukulaislapsille, emme toisillemme, ellei mies yllätä. Sitäkin on sattunut. Ollaan sovittu ettei osteta toisillemme, vaan muistetaan lapsia. Toisillemme annamme läheisyyttä ja rentoudumme kaiken hälinän jälkeen punaviinilasillisen kera. Mikäs sen mukavampaa kun kiireettömyys!!
 
harmailen
Tänä vuonna päätettiin hypätä kaupallisesta hössötyksestä pois. Tehdään varmaan yhteinen yöretki jouluyönä korpimökille kynttilänvaloon ja saunan tunnelmaan. Ulkohuussikin sieltä puuttuu :LOL: Ostetaan sitten jotain tarpeellista tai tarpeetonta joulun jälkeen jos mieli tekee shoppailla ;) Muina jouluina olen saanut kameran, kännykän ja koruja. Ihania lahjoja siis, mutta rakkaus riittää itselleni. On kiva saada yllärilahjoja muulloin :wave:
 
sirpsakka
Me sovittiin ettei tänä jouluna osteta lahjoja toisillemme, mutta en tiedä pitääkö se sopimus mieheni puolelta. Hän on aina ostanut mulle kalliita lahjoja, koruja ja sellasta ja minä en koskaan keksi mitään fiksua. Ainoa lahja mitä odotan on kosinta, mahtaakohan tulla, epäilen. :/
 
Vieraana
Ei ostella toisillemme mittään, ainoastaan lapsille. Ei ole paljon varaa eikä muutenkaan ostella turhia, tarvittavat on turhan kalliita. Käytiin lomareissussa tuossa marraskuussa.
 
Toivottavasti en saa mitään äitimäistä vaan jotain kivaa, mitä rakkaalle naiselle ostetaan. Katsotaan miten käy.

Jos se on jotain kamalan käytännöllistä ja järkevää niin kyllä mua ottaa pannuun! Kai sitä pitää sitten hymytä, kun hölmöthän lahjasta suutuu. Joskus myöhemmin sitten rakentavaa palautetta, heh.

Mä oon kyllä aikas suoraan vihjannu, ettei mulle sitten imuria tms ostella. Mieluummin mäkin pvc-pukupakettia availen salaa... ;)
 

Yhteistyössä