Mitä saatte mieheltänne joululahjaksi?

Jaa, oliskohan jotain nahkarukkasten ja kännykän väliltä? Joskus on tullut pyjamaa, potkukelkkaa, lahjakorttia hemmotteluhoitoihin... Joskus on sovittu että suklaa riittää, mutta sitä pitää kyllä vähintään saada joka joulu ja runsaasti!
 
mammammaa
Mä vihjasin tossuista ja pyjamasta, vanhat jo puhkikulutettuja. Todennäköisesti ne kans saan, ukolla nii huono mielikuvitus lahjojen kans :LOL: Ite en oo ostanu ikinä ku yhen pyjaman ittelleni, aina tullut joululahjaksi, joten nyt piti "varmistaa" :D
 
Auton sisätilalämmittimen sain avokiltani. Tyytyväinen olin, testaamatta kyllä on vielä. Joka mahdollinen juhla kyllä toivon, että josko vihille minut veisi, mutta alan luopua toivosta...Joten eiköhän tuo auton lämpökin ole hyvä korvike ;)
 
MINÄ SAIN KOSINNAN!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ja tosi kauniin sormuksen. Yllätyksenä tuli vaikka onhan siitä joskus ollut puhetta mutta en aavistanut yhtään! lisäksi sain muitakin pieniä suloisia paketteja joten oli kyllä paras joulu ikinä!!! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 20:56 Footballers Wife kirjoitti:
Kun tuossa aiemmin kyseilin ideoita miehen joululahjaan, niin tulipa mieleeni kysyä myös, että tiedätkö mitä miehesi on lahjoittamassa sinulle? Mulle mies naureskeli eilen illalla, että koska olen ollut niin kiltti, tulen saamaan jonkun pvc-puvun ja sit voinkin olla tuhma... :LOL:
Sain mieheltäni kasvo-, käsi- ja jalkahoidon!
 

Yhteistyössä