Mitä "ryhmää" edustat, jotka helposti leimataan tietynlaisiksi?

Olen naimisissa itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa = olen rahanahne pyrkyri. Eräässäkin yhteisessa harrastepiirissä olivat ihmiset puhuneet, että häviän heti kun olen saanut koulun loppuun. Olipa niille uutinen kun koulun loputtua en hävinnyt vaan valmistujaisissa ilmoitettiin perheenlisäyksestä :kieh:

Ja niitä rahoja en ole nähnyt vieläkään, velkaa kylläkin :LOL:
 
"ope"
äidinkielen opettaja = ei koskaan juo kaljaa ja on muutenkin tylsä, korjaa tekstareistakin pilkkuvirheet, käyttää aina Aarikan tai Kalevalan koruja, päällä Marimekon teltta
 
- Suomenruotsalainen
- Savolainen
- Nuori äiti
- Entinen YH
- Naimisissa
- LH Opiskelija
- Maalta
- Mustiin pukeutunut
- Punaiset hiukset
- Autoista kiinnostunut


Listaa vois varmaa jatkaa vielä =P

Unohtu oleellisin =D

- Lihava
 
Viimeksi muokattu:
Surobz
"mokupatjaa" edustan. :D Aika paha. Toki paljon kaikkea muutakin, mutta tämä on sellainen määre, josta ihmisillä on yleensä kovasti ajatuksia ja ennakkoluuloja. Vähintään mä olen ihan saatanan lihava, huonosti koulutettua, asun jossain pääkaupunkiseudun pahislähiössä, mies hakkaa mua mennen tullen ja olen ihan kohta kääntymässä muslimiksi. Tietenkin myös ole susiruma (huomattavasti rumempi kuin mieheni), mies jättää minut kun saa pysyvän oleskeluluvan, olemme köyhiä ja elämämme sosiaalietuuksilla... Totuus on onneksi jotain muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Onhan meitä...
Lihava, kolmikymppinen ensisynnyttäjä, taaperoimettäjä, masentunut, köyhä, työtön ja akateeminen yhtäaikaa (siis opiskelen omaehtoisesti sovitellulla työmarkkinatuella)... Unohtuikohan jotain?
 
"mokupatjaa" edustan. :D Aika paha. Toki paljon kaikkea muutakin, mutta tämä on sellainen määre, josta ihmisillä on yleensä kovasti ajatuksia ja ennakkoluuloja. Vähintään mä olen ihan saatanan lihava, huonosti koulutettua, asun jossain pääkaupunkiseudun pahislähiössä, mies hakkaa mua mennen tullen ja olen ihan kohta kääntymässä muslimiksi. Tietenkin myös ole susiruma (huomattavasti rumempi kuin mieheni), mies jättää minut kun saa pysyvän oleskeluluvan, olemme köyhiä ja elämämme sosiaalietuuksilla... Totuus on onneksi jotain muuta.
näin juuri :D
 
pahin kaikista
ei osunut muilla tätä leimaa vielä:
luottotiedoton = pahin mahdollinen (jopa pahempi kuin se suurituloinen jota kaikki muka vihaa ;) )

sen lisäksi olen:
suurperheen äiti (raskaana)
perusduunari ammattikoulupohjalla
asun vuokralla stadissa (stadilainen saasta siis)

olishan noita kai muitakin, en nyt jaksa miettiä lisää (laiskakin olen siis..)
:D :D :D
 

Yhteistyössä