Mitä ruokana tänään? Entä iltapalalla?

• Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
Miuski harmailee
Lounaalla oli leivitettyjä kalspaloja, muussia ja salaattia. Iltaseksi lämpimiä voileipiä ja paremesanperunoita. Matalalla profiililla tänään, sillä huomenna notkuvien pöytien ääressä laivalla :p

Lounaalla oli jauhelihakastiketta ja sydänpastaa ja salaattia, päivällinen oli keittetyjä perunoita ja nakkikastiketta ja salaattia. Iltapalaksi on riisipiirakoita, juuston ja maksamakkaran kanssa.

"..."
Lounaalla kana-aurajuustopastaa ja päivälliseksi lihafondue perunapaistosten kanssa. Väliin vähän pullaa ja sipsejä, hemmotellaan itseämme kun porukka on enemmän tai vähemmän sairasta. Iltapalalla tuskin kukaan syö paljoa, mutta leipää laitetaan tarjolle.

"viva"
Lounaalla oli kasviksia ja broileria, päivällistä söi vain lapsi ja me aikuiset herkuttelemme pian spelttijauhoihin tehdyllä pizzalla, jossa on päällä ilmakuivattua kinkkua, mozzarellaa, tomaattia, basilikaa, sieniä ja paiston jälkeen rucolaa.

Nooh siis kyl noist kaikki kelpaa. Mut ehkä se meksikolainen ku en sitä oo syönnyt vuosiin.

Mä tykkään porsaasta al pastor. Siis possua (voi olla yhtäailla fileetä, suikaletta tai jauhelihaakin) joka on maustettu mm. chilillä, appelsiinimehulla ja ananaksella.

Seuraksi maissia (säilykkeenä tai pakastimesta) salaattia, salsaa ja tacoja, nachoja, tortillalättyjä tai vaikka riisiä ellei joku o mainituista maistu.

Tsekkaa tää artikkeli ja muokkaa mauista mieluisa annos.

Mä tykkään porsaasta al pastor. Siis possua (voi olla yhtäailla fileetä, suikaletta tai jauhelihaakin) joka on maustettu mm. chilillä, appelsiinimehulla ja ananaksella.

Seuraksi maissia (säilykkeenä tai pakastimesta) salaattia, salsaa ja tacoja, nachoja, tortillalättyjä tai vaikka riisiä ellei joku o mainituista maistu.

Aah siis oon mä tortilloi syönyt tietty. Siis tohon pastor ni tiristetäänkö anas mehu vaan siihen. Niist kokonaisista anananksesta en niin välitä. Mut nyt tsekkaan ton. Kiitos

Aah siis oon mä tortilloi syönyt tietty. Siis tohon pastor ni tiristetäänkö anas mehu vaan siihen. Niist kokonaisista anananksesta en niin välitä. Mut nyt tsekkaan ton. Kiitos

Osta joo purkillinen säilykeananasrekuloita ja lorauta possuun mausteeksi mehua. Voit toki pilkkoa yhden renkaan pieneksi joukkoonkin. Samoin tuoreesta appelsiinista osa mehua.

Mutta koeta paistaa pari ananasrinkulaa silleen että hieman ruskistuvat ja syö ne ruoan kanssa. Tai ehkä yksi riittää jos ruokailet yksin. Yllättävän toimiva.

Hei kiitos historia pläjäyksestä. Mut ei oo grilliä ku asun kerrostalossa ja aika vaikeelta valmistus näytti en oo kummonen kokki😁. Oisko jotain muut ideaa kauhee nälkä.

Hei kiitos historia pläjäyksestä. Mut ei oo grilliä ku asun kerrostalossa ja aika vaikeelta valmistus näytti en oo kummonen kokki😁. Oisko jotain muut ideaa kauhee nälkä.

Ton voi tehdä ihan vaan jauhelihasta paistinpannulla!

Mutta jos muuta niin... Ja käytä ihan tavallista sokeria. Eikä korianteri oo mitenkään pakollinen. Ja laita enemmän chiliä ja mausteita muutenkin jos tykkäät.

• Tykkää
Reactions: 9MM.

Yhteistyössä