"maalainen"
Minä jo säikähdin että onkohan meillä hyviä täytteitä sun pitsaas varten ja mihinkä aikaan olet tulossa meille pitsaa maistamaan.Niin..tekisiNkö... Ei teijän tarvii..
Minä jo säikähdin että onkohan meillä hyviä täytteitä sun pitsaas varten ja mihinkä aikaan olet tulossa meille pitsaa maistamaan.Niin..tekisiNkö... Ei teijän tarvii..
suomalaista, italialaista, meksikolaista, intialaista vai kenties thai-tyylistä?Hei olisko mitään ideaa ja helppoa ruokaa jonka voisi tänään valmistaa jotain uutta ruokaa kaipailisin.
Nooh siis kyl noist kaikki kelpaa. Mut ehkä se meksikolainen ku en sitä oo syönnyt vuosiin.suomalaista, italialaista, meksikolaista, intialaista vai kenties thai-tyylistä?
Mene lähimpään ravintolaan ja ruokaile siellä on helppoa mennä valmiiseen pöytään eikä tule tiskiä.Hei olisko mitään ideaa ja helppoa ruokaa jonka voisi tänään valmistaa jotain uutta ruokaa kaipailisin.
Ääh meen sitkun tyttö tervehtyy. Ei päästä tänään sinne teatteriin ni koitan siirtää lippui toiseen päiväänMene lähimpään ravintolaan ja ruokaile siellä on helppoa mennä valmiiseen pöytään eikä tule tiskiä.
Nooh siis kyl noist kaikki kelpaa. Mut ehkä se meksikolainen ku en sitä oo syönnyt vuosiin.
Aah siis oon mä tortilloi syönyt tietty. Siis tohon pastor ni tiristetäänkö anas mehu vaan siihen. Niist kokonaisista anananksesta en niin välitä. Mut nyt tsekkaan ton. KiitosMä tykkään porsaasta al pastor. Siis possua (voi olla yhtäailla fileetä, suikaletta tai jauhelihaakin) joka on maustettu mm. chilillä, appelsiinimehulla ja ananaksella.
Seuraksi maissia (säilykkeenä tai pakastimesta) salaattia, salsaa ja tacoja, nachoja, tortillalättyjä tai vaikka riisiä ellei joku o mainituista maistu.
Tsekkaa tää artikkeli ja muokkaa mauista mieluisa annos.
Tacos al Pastor - Meksikolaisen katuruuan legenda - Gastrodontin maailma
Tacos al pastor on katuruokien kuningas jonka juuret ovatkin yllättäen Lähi-idässä. Ruuan historia on siirtolaisuuden historiaa.gastrodontti.fi
Aah siis oon mä tortilloi syönyt tietty. Siis tohon pastor ni tiristetäänkö anas mehu vaan siihen. Niist kokonaisista anananksesta en niin välitä. Mut nyt tsekkaan ton. Kiitos
Hei kiitos historia pläjäyksestä. Mut ei oo grilliä ku asun kerrostalossa ja aika vaikeelta valmistus näytti en oo kummonen kokki. Oisko jotain muut ideaa kauhee nälkä.Mä tykkään porsaasta al pastor. Siis possua (voi olla yhtäailla fileetä, suikaletta tai jauhelihaakin) joka on maustettu mm. chilillä, appelsiinimehulla ja ananaksella.
Seuraksi maissia (säilykkeenä tai pakastimesta) salaattia, salsaa ja tacoja, nachoja, tortillalättyjä tai vaikka riisiä ellei joku o mainituista maistu.
Tsekkaa tää artikkeli ja muokkaa mauista mieluisa annos.
Tacos al Pastor - Meksikolaisen katuruuan legenda - Gastrodontin maailma
Tacos al pastor on katuruokien kuningas jonka juuret ovatkin yllättäen Lähi-idässä. Ruuan historia on siirtolaisuuden historiaa.gastrodontti.fi
Hei kiitos historia pläjäyksestä. Mut ei oo grilliä ku asun kerrostalossa ja aika vaikeelta valmistus näytti en oo kummonen kokki. Oisko jotain muut ideaa kauhee nälkä.