Mitä raskausjan kiellettyä meinaat syödä/juoda synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "nam"
  • Ensimmäinen viesti
hihitellen
Mä en käsitä tuota, että miksei sitä voisi risottoa(kaan) muka syödä? Alkoholihan haihtuu siitä pois keittämisen aikana, joten....
Itsekin olen raskaana ja olen kyllä syönyt tässä salmiakkia, juonut kahvia, syönyt maksapasteijaa, juustoja jne. Joinpa jopa 1/4 pullollisen oluttakin...
 
....
[QUOTE="nam";30190433]Mun lista:graavilohi, katkaravut, maksapihvit, kaikki kala maan ja taivaan väliltä, äyriäiset, kuten mustekala :p[/QUOTE]

Onko katkaravutkin muka kielletyllä listalla?? Hups.

Itsellä ei ole mitään erikoisempaa, kai se on se perinteinen saunasiideri joka voisi sitten joku kaunis kesäilta tulla kyseeseen.

Lakritsia, salmiakkia ym on tullut hyvällä omallatunnolla syötyä, verenpaineet ovat liian matalat. Samaten maksapasteijaa sun muuta on tullut syötyä, kuitenkin on kyse niin pienistä määristä ja harvoista kerroista ettei jaksa ressaa tuollaisia.
 
nälkäinen
Minä aijon nauttia coca colaa ja homejuustoa ihan sellaisenaan. (Kofeiinia ei monet lääkärit suosittele, sillä sen vaikutusta sikiöön ei ole tutkittu, ainoastaan että vauva saattaa syntyä pienenä jos äiti on juonut kahvia, colaa.)
 
Raskaana.
[QUOTE="Samu";30622286]Ei ehkä kannata kossua vetää kuitenkaan...[/QUOTE]

Miksi ei saisi? Kyllä minä ainakin juon joka päivä alkoholia vaikka olen raskaana! Eihän siitä ole mitään haittaa!!!!
 

Yhteistyössä