Mitä rakastettavaa miehesi on tehnyt viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti
anne
Istui tänään terassilla keinutuolissa (tosi pitkään), menin sitten kysymään että mitä oikein puuhaa?
Hän vastasi että miettii kuika valtavan paljon hän miuta rakastaa !!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Otti esim viime yönä kainaloon tosi monta kertaa ja tulee halailemaan takaapäin ja suukottaa niskaa kun teen ruokaa :heart:
mies täällä luuli et olen kirjotellu siitä kun luki tän vastauksen:)

Ränttis
ihanaakin ihanampi mieheni vei lauantaina tyttömme ja kummityttönsä sea life:iin kun olin ite töissä.. Muuten sitten yleisesti: pyyhkinyt pölyjä, hoitanut tiskit koneeseen, pessyt pyykkiä, imuroinut, askarrellut tytön kanssa, käyttänyt minua ostoshelvetissä, teki tänään salaatin, haki äitinsä meille ja vei kotiin.. käytti just tytön iltapesulla ja kohta menee nukuttamaan... kysymys kuuluukin mitä minä muka olen tehnyt lähiaikoina.. ??

snusmumrigen
Antoi mun nukkua aamulla pitkään kun olin valvonut vauvan kanssa yöllä ja itse touhasi esikoisen kanssa. Lisäksi kävi kaupassa ja yllätti mut piparkakuilla + homejuustolla.

Leena/ap
Ihana lukea tällaistakin ketjua vaihteeksi :). Mieheni oli siis aika rakastettava, kun autoa ajaessaan tällaisia mietti ja pyysi teiltäkin kyselemään :) :) :). Tekee tuolla iltateetä ja minä nukutan kuopusta ja surffailen palstalla kännylläni :). Minusta on oikeasti kiva huomata, että näinkin moni löytää monenlaista rakastettavaa puolisonsa olemisesta ja tekemisistä. Moni tuntui kivalta lukeakin - mm. Tuo keinutuolikommentti ja suolakuorinnat, piparit+homejuustot ym. ja tosi moni saa hierontaa. Oma mieheni ei osaa hieroa, mutta kirjoittelee ihania tekstareita romattisia/eroottisia tyylillä ;). Luin siis tekstinne hänelle ääneen. Nyt on pitkä kotimatka takana ja matka sujui kivasti miestenne huomaavaisuuksia jutellen :).

mie
Ollu neljä päivää lasten ja mun kanssa, viikkosiivouksen yhteydessä luutusi lattiat, joka päivä kertoo rakastavansa mua <3 Ja kävi tänään mun kans yhessä paikassa minne oon halunnu jo pitkään :)

Mun mies on tänään antanut mulle hyvää seksiä, siivonnut keittiön, käynyt kaupassa, pessyt kuopuksen ja vienyt sen nukkumaan. Ei koskaan unohda sanoa illalla rakastavansa mua ja kuiskaa sen joskus keskellä yötäkin :heart:

On kiusannu mua :heart: . Tekee sitä kyl joka päivä, mut on se vaan niin ihanaa. Hoivannu ja pitäny hyvänä, oon raskaana ja ootan meijän ekaa pienokaista ja maaliskuussa syntyy. On hemmotellu mua tän viikonlopun ajan taas ihan mahdottomasti :) . Lähti tos yheksän jälkeen yö vuoroon ja sano et jäis todella mieluusti kotiin kiusaamaan mua :D .

Siivosi keittiön ja hävitti kaikki sinne kertneet epämääräiset tavara-, lehti- ja paperipinot.
Samalla kehitteli uudet paikat kierrätysjätteille kun esim. pahvit ja tölkit on säilötty epämääräisesti tiskipöydälle.
Kiitos :heart:

Yhteistyössä