Mitä rakastettavaa miehesi on tehnyt viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti
näin meillä
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Eipä tuo oo tehny mitään.... Tai on siis omasta mielestään tehny, mut on menny pieleen ja oon sitte salassa tehny uudestaan: Jätti tiskikoneesta puolet astioista pois, ei nähny ku oli seläntakana keittiönpöydällä! Imuroi, mutta vaan keittiön ja olkkarin jne. Nyt sitte menny yksin kylään kun koko päivän on touhunnu kodin ja lasten kimpussa!!!
no voi hyvänen aika...?
onhan se tehnyt vaikka mitä, ei vaan kelpaa sulle...? :/
Kyllä se yleensä kelpaa, mutta oon ollu sairaana tässä ja kaikki hommat jääny pois nii nyppäs tänää jotenki enemmän ku ois vaatinu sellasta tarkempaa siivous silmää ;) silläpä en raaskinu sille mitään sanoa. Hyvää se vaan tarkotti :) ja salassa loput tein. Ehkä ilmaisin asian teille väärin en niin ku mollata häntä halunnu.

Rukoilijasirkka
Niin no sain mä etukäteen synttärilahjoja siltä, se oli mulle kaikkee hankkinut. :heart: Ja se teki mulle ruokaa ja yleensä illalla se keittää mulle teetä. Ja onhan se tosi hyvänhajunen ja muutenkin silleen sopivasti ihku. :p

Kermkakku
Kököttää tällä hetkellä kolmatta tuntia tanssikoulun joulunäytöksessä kuopuksen 3 minuutin esiintymisen vuoksi (kuopus on ryhmän heikoin lenkki, se joka kääntyy väärään suuntaan ja hytkyy eri tahdissa ja kädet heiluu ylhäällä väärään aikaan).

Tämän jälkeen hakee kuopuksen kanssa takeawayta.

Mies ei tee tätä ihan vap.eht. Minä olen kolme päivää juossut pää kolmantena jalkana ja hoitanut arjen lisäksi joulun valmisteluita. Mies on pelannut koneella, maannut sängyssä ja ollut bändiharkoissa. Ilmoitin, että hän menee joulunäytökseen. Mua huimasi ja oksetti ja otti päähän. Mies lähti ihan kiltisti, mikä oli 5 minuutin varoitusajalla rakastettavaa.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
V*ttu fritsun :kieh:
:LOL: :LOL: :LOL:

Mun mies toi eilen kaupasta mulle suklaarasian ja pienen palan loimulohta herkuteltavaksi ja ajoi pitkän (ylimääräisen ) matkan autolla et pääsi tänne iltayöllä hieromaan mun kipeää selkää ja jalkoja. :heart:

Ap
Kiitos tähänastisista! En oikeasti tiedä miksi mieheni tällaista pyysi kyselemään. Kai hän halusi jotenkin kuulla, mitä asioita naiset miesten osalta arvostavat tms. Itse arvostaisin vielä nykyisiäkin romanttisia juttuja enemmän huomaavaisia, spontaaneja kivoja pikkujuttuja :). Mutta kiva lukea positiivisia kommentteja miehistänne. Kunnon miehiä on siis muillakin :).

vieras
Laittanut jouluvaloja sisälle ja ulos,niskahartiahierontaa pe ja la,laittanut takkaan tulet ihan mun iloksi,iltavuorosta tullessa mua ootti voileivän kera :D ... nuo ny ainakin tässä lähiaikoina ja sanoo joka päivä että rakastaa mua :heart:

Yhteistyössä