Mitä rakastettavaa miehesi on tehnyt viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti
Eilen kun tulin aamulla yövuorosta antoi mun nukkua niin pitkään kuin huvitti, vaikka itsekin oli valvonut sairaan lapsen kanssa koko yön.

Ja kävi mun nukkuessa kaupassa, osti kaapit täyteen erilaisia herkkuja.

Niin ja teki mun 2 päivän ruuan kun lähti töihin eikä oo täällä kokkaamassa.

:heart:

No meillä mies siivos keittiön ja tiskas kaikki käsitiskattavat jutut kun tietää ettei se tosiaan oo mun suosikkihomma.
Tänä aamuna herätteli useamman kerran ja lopulta jo kysyi että toisko mulle kahvia sänkyyn :heart: (nukuin tosi huonosti yön ja siksi torkahtelin niitten herättelyjen välillä)
Eilen aamulla 'herätteli' mut B)

näin meillä
Eipä tuo oo tehny mitään.... Tai on siis omasta mielestään tehny, mut on menny pieleen ja oon sitte salassa tehny uudestaan: Jätti tiskikoneesta puolet astioista pois, ei nähny ku oli seläntakana keittiönpöydällä! Imuroi, mutta vaan keittiön ja olkkarin jne. Nyt sitte menny yksin kylään kun koko päivän on touhunnu kodin ja lasten kimpussa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Eipä tuo oo tehny mitään.... Tai on siis omasta mielestään tehny, mut on menny pieleen ja oon sitte salassa tehny uudestaan: Jätti tiskikoneesta puolet astioista pois, ei nähny ku oli seläntakana keittiönpöydällä! Imuroi, mutta vaan keittiön ja olkkarin jne. Nyt sitte menny yksin kylään kun koko päivän on touhunnu kodin ja lasten kimpussa!!!
no voi hyvänen aika...?
onhan se tehnyt vaikka mitä, ei vaan kelpaa sulle...? :/

Ap
Olen tässä autoa ajavalle miehelleni lukenut vastauksianne. Taitaa yrittää pistää korvan taakse ;)... Hyvä mies on täälläkin. Hoiti lasta, että pääsin ystävättären kanssa syömään ulos. Piti meille mukavasti seuraa karaokessa. On ollut romanttinen ja sympaattinen. Ai niin, imuroi lattialistojen päältä! ;)

v
Teki just makaroonilaatikon, että meillä olisi lasten kanssa huomenna ruoka valmiina, kun tullaan huomenna kerhosta. Mies siis töissä, me kotona, mutta aamupäivällä kerhossa.

Yhteistyössä