Mitä puuroa syötätte teidän alle 1-vuotiaille?

Alkuperäinen kirjoittaja White pearl:
Niitä kaupan pikkupurkkeja/valmispuuroja vai keitättekö itse kaurahiutaleista?
Kun mä en saa meidän ysikuista syömään tavallista kaurapuuroa, edes marjasoseen kanssa, kun se kyökkii sitä...pitää olla niitä kaupan hienoja ja sileitä puuroja ja minä kun ajattelin että säästäis rahaa, kun keittäis ite sen puuron, mut ei...taitaa olla liian karkeeta.
Tavalliset kaurahiutaleet tai 4viljan hiutaleet sauvasekoittimella hienoksi, niin piti meilläkin aluksi tehdä. Ne hienot puurojauheet on paaaaljon kalliimpia kun tavalliset hiutaleet, enkä yksinkertiaisesti raskinu niitä tytöllle ostaa.
 
vierastaja
Minä keitän puurot kokonaisista hiutaleista ja laitan sekaan marjat ja sitten soseutan sauvasekoittimella. Varsinkin riisihiutalepuurosta tulee ihanan kuohkeaa sillä tavalla.
 
vierastaja
Minä keitän puurot kokonaisista hiutaleista ja laitan sekaan marjat ja sitten soseutan sauvasekoittimella. Varsinkin riisihiutalepuurosta tulee ihanan kuohkeaa sillä tavalla.
 
sigi
meillä tyttö 9kk syö kaurapuuroa, kaura-ruis-lesepuuroa tai kaura-ruispuuroa. ihan karkeista hiutaleista. sekaan laitan josksus soppaa tai marja/hedelmäsoseita. ollu alusta asti tytön lempiruokaa =) vois kai pikkuhiljaa alkaa kokeilee muitaki puuroja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksi ohje, millä saat tavan puurosta tavallista pehmeämpää: laita hiutaleet kylmään veteen. 1,5dl hiutaleita ja puoli litraa vettä.
minä teen aina kylmään veteen. en oo tienny että siinä on tämmönen taika :) mutta hyvin tuntuu kelpaavan 7kk ikäiselle :)
 

Yhteistyössä