Mitä puoluetta kannatat ja miksi? =)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="ville";28750665]En katsonut. Kyllä minä riittävästi seuraan päivänpolitiikkaa tietääkseni, mitä Soinin päässä liikkuu. En katsonut tarpeelliseksi katsoa ikivanhaa soopaa.

Tuo 'homoryhmän vetäminen' kertoikin riittävästi ja leimasi sinut juuri teidän a-ryhmäänne.[/QUOTE]

No et tunnu seuraavan tarpeeksi kun valheita levittelet ja puhut. Itse Männistö on niin sanonut, mihin ryhmään Männistön leimaat?

"ville"
[QUOTE="vieras";28750678]No et tunnu seuraavan tarpeeksi kun valheita levittelet ja puhut. Itse Männistö on niin sanonut, mihin ryhmään Männistön leimaat?[/QUOTE]

Kuinkas ollakaan, pseudototuuksien kertominen lienee puoluepakkosyöttöohjelmassanne, ette mitenkään muuten pystyisi tätä mantraa hokemaan niin tarkasti.

Sinut leimaan ahdasmieliseksi, miksi tämä Männistö pitäisi leimata?

"vieras"
[QUOTE="ville";28750686]Kuinkas ollakaan, pseudototuuksien kertominen lienee puoluepakkosyöttöohjelmassanne, ette mitenkään muuten pystyisi tätä mantraa hokemaan niin tarkasti.

Sinut leimaan ahdasmieliseksi, miksi tämä Männistö pitäisi leimata?[/QUOTE]

Tuntuu olevan sinun agenda leimata kaikki PS kannattajat johonkin ryhmään ja ideat joita PS ajaa. Et vaan tiennyt että Männistö itse niin sanoi. Katso tuo linkki ja tutustu rauhassa ainakin pari päivää poliittisiin tekoihin ja kuka mitäkin haluaa edistää. Saatat yllättyä kovin kun perustietosi on tuota luokkaa.

"ville"
[QUOTE="vieras";28750689]Tuntuu olevan sinun agenda leimata kaikki PS kannattajat johonkin ryhmään ja ideat joita PS ajaa. Et vaan tiennyt että Männistö itse niin sanoi. Katso tuo linkki ja tutustu rauhassa ainakin pari päivää poliittisiin tekoihin ja kuka mitäkin haluaa edistää. Saatat yllättyä kovin kun perustietosi on tuota luokkaa.[/QUOTE]

Suuri osa persuista linjautuu ihan omasta syystään 'johonkin ryhmään'. En nyt jaksa kyseistä linkkiä katsoa, laita lyhennelmä tai lainaus tämän Männistön shokeeraavasta jutusta.

"vieras"
[QUOTE="ville";28750690]Suuri osa persuista linjautuu ihan omasta syystään 'johonkin ryhmään'. En nyt jaksa kyseistä linkkiä katsoa, laita lyhennelmä tai lainaus tämän Männistön shokeeraavasta jutusta.[/QUOTE]

Parempi on että etsiskelet itse tietoa, tuntuu olevan aika paljon hakusessa poliittiselta saralta sinulla tietoja.

"ville"
[QUOTE="vieras";28750698]Parempi on että etsiskelet itse tietoa, tuntuu olevan aika paljon hakusessa poliittiselta saralta sinulla tietoja.[/QUOTE]

En etsiskele. Teillä ei ole järkiperäisiä vasta-argumentteja. Menepä etsiskelemään niitä. Jollei muuta kuin jo edellä toistettua tuubaa ole tarjolla, paina pää tyynyyn ja jatka selvittyäsi.

"vieras"
[QUOTE="ville";28750701]En etsiskele. Teillä ei ole järkiperäisiä vasta-argumentteja. Menepä etsiskelemään niitä. Jollei muuta kuin jo edellä toistettua tuubaa ole tarjolla, paina pää tyynyyn ja jatka selvittyäsi.[/QUOTE]

Kaikkeen mitä on hallituksen toimesta aloitettu tekemään on annettu vasta ehdotus. Sinun se pitäisi tietää kun niin kovasti olet perillä puolueiden ajamista asioista. Muutenhan voisi luulla että tuulettelet vaan ikeniäsi ja haukut Perussuomalaisia.

Kuulun persuihin
Tuo "vieras" näyttää tietävän hyvin asioista, toisin kuin "Ville" ja AP, jotka ovat normaaleja sonnanjauhajia. Tuossa abortti jutussa olen kanssanne samaa mieltä, mutta se onkin Soinin mielipide, ei puolueen. Johtuu hänen uskonnostaan. Tuo aborttikin kuuluu noihin erittäin vaikeisiin asioihin. Sallimiseen ja kieltämiseen, molempiin löytyy hyviä perusteita. Itse hyväksyn abortin, mutta kyllä ymmärtää noita vastustajia, kun katsoo videoita missä näytetään kun vauvanalku silvotaan palasiksi, huhhuh.

"vieras"
[QUOTE="Vihreä";28750460]Samaa mieltä. Ville on myös todella hyvä. Hän puhuu selkeästi, osaa perustella järkevästi asiat, ei "pelaa" muiden politiikkojen tavoin.

Olen aina ollut sitä mieltä, että muiden puolueiden edustajat keskittyvät muihin asioihin, ja löydän niin vasemmalta kuin oikealta hyviä asioita. Vihreät ovat minulle sopiva keskitie ja mikä tärkeintä, haluavat huolehtia ympäristöasioista.

Ympäristö on meidän elinympäristömme. Ihmettelen, miksi niin harva on kiinnostunut siitä huolehtimaan. Yksi surullinen esimerkki on Itämeren huono tila, mistä tietysti yksin suomalaiset eivät ole vastuussa. Mutta miten voi ihminen olla niin ahne, että tuhoaa sen, joka on ollut monelle tulonlähde, puhumattakaan kaikesta siitä mielihyvästä, jota meri ihmisille antaa?[/QUOTE]

Jos ympäristö on vihreille asia numero yksi, niin miksi vihreät kuitenkin kannattavat nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa joka on erittäin turmiollista ympäristölle?

gjjk
Nykyvihreillä ei ole mitään tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Siis meinaan eduskunnan vihreitä, eli kansanedustajia, en koko puoluetta. Vihreät ovat aina olleet itse hyväksymässä ydinvoiman rakentamisen, vaikka vastustavat sitä. Tä? Voiko pahempia kaksinaamaiisia ollakaan?

Nykyvihreillä ei ole mitään tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Siis meinaan eduskunnan vihreitä, eli kansanedustajia, en koko puoluetta. Vihreät ovat aina olleet itse hyväksymässä ydinvoiman rakentamisen, vaikka vastustavat sitä. Tä? Voiko pahempia kaksinaamaiisia ollakaan?
Mitä tarkoitat, että ovat olleet hyväksymässä ydinvoiman rakentamisen?

[QUOTE="sasa";28751056]Istuivat hallituksessa, kun uusia lupia myönnettiin. Eikös se ole hyväksymistä?[/QUOTE]

Ja äänestivät ydinvoimaa vastaan.

En jaksa tätä ikuisuusvääntöä, mutta jos olisivat eronneet hallituksesta (kuten aiemmin tekivät), niin arveletko että se olisi lisännyt vihreitä päätöksiä? Ei.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28751066:

En jaksa tätä ikuisuusvääntöä, mutta jos olisivat eronneet hallituksesta (kuten aiemmin tekivät), niin arveletko että se olisi lisännyt vihreitä päätöksiä? Ei.
Virheet myyvät vaikka isoäitinsä kunhan saavat istua hallituksessa: on se niin surullista ettei virheillä ole muuta selkärankaa kuin seteliselkäranka.

"sasa"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28751066:

No entäs se "vihreä" päätös, että tänä vuonna laitettiin muistaakseni 40% haittavero kiinalaisille aurinkokennoille? Ensi vuonna taitaa pompata 100%. Siinä niitä vihreitä tekoja tulevaisuuteen, joilla kannustetaan uusiutuvaan energiaan.

"vieras"
[QUOTE="sasa";28751079]Vasemmisto haluaisi sosialisoida toisten omaisuutta muiden käyttöön. En ikinä tule sitä hyväksymään. Kaikki nämä "omaisuus on rikos" ym. lauseet ovat edelleen voimissaan näiden kommareiden mielissä ja sujuvasti varastaisivat toisten omaisuuden jos mahdollisuus tulisi parhaaseen Lenin-tyyliin.[/QUOTE]

Vasemmistolaisuuden ydin on toisilta varastamisessa, kun ei itse viitsitä panna tikkua ristiin oman toimeentulon eteen.:attn:

oon tuota atomivoima-asiaa "jonkin" verran seurannut viimeiset 30 vuotta enkä siltä ajalta muista kuin yhden tapauksen jossa vihreällä poliitikolla on jotain hyvää sanottavaa ydinvoimasta

Soininvaara kerran tunnusti että CO2-päästöt on olemattomat mutta Ode onkin vihreiden viisain mies

.............
[QUOTE="ville";28750556]Niin kauan kuin tämänkaltaisia rasistiurpoja puolueessanne riittää, on ihan sama mitä puolueen sivuilla lukee: James Hirvisaaren neekerinsuukko-twiitist[/QUOTE]

Neekerin kutsumista paviaaniksi voisi ehkä pitää loukkaavana, mutta miten se on rasismia? Tämähän menee samaan sarjaan, kuin suomalaisten nimittely juopoiksi.

Tässä tosin on kysymys aivan eri asiasta. Hirvisaari ehdottaa makeisen kutsumista paviaaninsuukoksi. Onko tämä rasismia makeista, vaiko paviaania kohtaan?

"vieras"
Neekerin kutsumista paviaaniksi voisi ehkä pitää loukkaavana, mutta miten se on rasismia? Tämähän menee samaan sarjaan, kuin suomalaisten nimittely juopoiksi.

Tässä tosin on kysymys aivan eri asiasta. Hirvisaari ehdottaa makeisen kutsumista paviaaninsuukoksi. Onko tämä rasismia makeista, vaiko paviaania kohtaan?
Suvikset nimittelivät W. Bushia vuositolkulla simpanssiksi ja se oli olevinaan ok käyttäytymistä...

Yhteistyössä