Mitä puoluetta et missään nimessä äänestäisi?

mie
Persuja, tuolla puolueella ei ole mitään selkeää linjaa oikein muihin asioihin kuin maahanmuuton vastustamiseen. Pelkkiä populisteja koko sakki ja sekös keskivertoa tyhmempiin äänestäjiin uppoaa!
 
Turkilmas
Tähän on helppo vastata: kokoomusta. Ja hyvänä kakkosena perussuomalaiset.

Helpointa on kuitenkin sanoa, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen aina ja ikuisesti äänestämään vihreitä. Ellei ne sitten muuta linjaansa radikaalisti toiseen suuntaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olen hiukan yllättynyt, että listallasi ei ole vasemmistoa (tai SKP). Jotakin on mennut multa ohi.
Miksi? Otsikossahan oli "missään nimessä". Mistä mä vielä tiedän, miten persaukinen kirkonrotta mä vielä jonain päivänä olen :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olen hiukan yllättynyt, että listallasi ei ole vasemmistoa (tai SKP). Jotakin on mennut multa ohi.
Miksi? Otsikossahan oli "missään nimessä". Mistä mä vielä tiedän, miten persaukinen kirkonrotta mä vielä jonain päivänä olen :D
Mutta persaukisenhan kannattaa äänestää työväen puoluetta. ;)
No joo, muistelen vaan viime vaalien aikaa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mutta persaukisenhan kannattaa äänestää työväen puoluetta. ;)
No joo, muistelen vaan viime vaalien aikaa.
No mä ajattelen koko vaalitouhua niin, että äänestän sellaista, joka ajaa mun asiaani. Jos mun elämäntilanteeni muuttuu radikaalisti, äänestän silloinkin sellaista, joka ajaa mun asiaani. Puolue vaan on toinen kuin nyt.

 

Yhteistyössä