mitä puoluetta äänestät?

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Alkuperäinen kirjoittaja amazigh:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
No mä mielellään tahtosin ajatella etten äänestä puoluetta vaan ihmistä... ;)
puoluettahan sinä nimenomaan äänestät, suhteellinen vaalitapa kun on kyseessä
Aijaa, ihmistä äänestän siltikin... itseasiassa, en ees tiiä mihin puolueeseen tämä kys. ihminen kuuluu!!! :D
Jep jep... Hyvin on sisäistetty tää meidän suhteellinen vaalitapa. NOT.

Oikeesti, onko ihmiset niin daijuja että äänestää jotain ihqudaa sauliniinistöjä, piianoorakauppeja ja alexanderstubbeja tai omia frendejään välittämättä pätkääkään siitä, mitä puoluetta kyseiset ihmiset edustaa ja kenen asioita heidän edustamassaan puolueessa ajetaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...
Nousevat valtaan. Meitähän yritettiin jopa tappaa sukupuuttoon teikäläisten taholta mutta ettepä onnistuneet siinäkään! Ja Suomen asiat alkaa olla yhtä hyvässä hoidossa teikäläisten käsissä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...
Nousevat valtaan. Meitähän yritettiin jopa tappaa sukupuuttoon teikäläisten taholta mutta ettepä onnistuneet siinäkään! Ja Suomen asiat alkaa olla yhtä hyvässä hoidossa teikäläisten käsissä...
Punikithan on olleet käytännössä vallassa jo vaikka kuinka kauan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ote lipsumaan. Onneksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...
Nousevat valtaan. Meitähän yritettiin jopa tappaa sukupuuttoon teikäläisten taholta mutta ettepä onnistuneet siinäkään! Ja Suomen asiat alkaa olla yhtä hyvässä hoidossa teikäläisten käsissä...
Vai on tulossa oleva yleismaailmallinen lama kokoomuksen syytä?

Harvinaisen vaikutusvaltainen puolue tuo meidän Kokoomus jos näin on :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Mä voin etsiä sulle ehdokkaan kunhan kerrot kuntasi:)

Onko tämä häikäilemätön äänestäjien, ja erityisesti naisäänestäjien, aliarvioiminen joku "teidän puolueenne" juttu, vai loistatko sinä lepsa vaan sillä saralla? =)
En minä ketään aliarvioi, halusin vain auttaa epävarmaa äänestäjää=)
 

Yhteistyössä