Jaahas. Timppa onkin sitten tästä lähtien "mies".Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:SDP koska olen itse ehdolla!
Jep jep... Hyvin on sisäistetty tää meidän suhteellinen vaalitapa. NOT.Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Aijaa, ihmistä äänestän siltikin... itseasiassa, en ees tiiä mihin puolueeseen tämä kys. ihminen kuuluu!!!Alkuperäinen kirjoittaja amazigh:puoluettahan sinä nimenomaan äänestät, suhteellinen vaalitapa kun on kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:No mä mielellään tahtosin ajatella etten äänestä puoluetta vaan ihmistä...
Hä?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jaahas. Timppa onkin sitten tästä lähtien "mies".Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:SDP koska olen itse ehdolla!
Sossujen äänestäminen on ämmien hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Hä?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jaahas. Timppa onkin sitten tästä lähtien "mies".Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:SDP koska olen itse ehdolla!
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sossujen äänestäminen on ämmien hommaa.
Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sossujen äänestäminen on ämmien hommaa.
Miusta on kiva olla pikku punikki!
Näin on, mutta kun ei ole minkään puolueen listoilla.Alkuperäinen kirjoittaja amazigh:mutta jos sitoutumaton on puolueen listalla äänestät silti puoluetta.Alkuperäinen kirjoittaja Rehtori:Sitoutumatonta. Aina.
Nousevat valtaan. Meitähän yritettiin jopa tappaa sukupuuttoon teikäläisten taholta mutta ettepä onnistuneet siinäkään! Ja Suomen asiat alkaa olla yhtä hyvässä hoidossa teikäläisten käsissä...Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...
Punikithan on olleet käytännössä vallassa jo vaikka kuinka kauan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ote lipsumaan. Onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nousevat valtaan. Meitähän yritettiin jopa tappaa sukupuuttoon teikäläisten taholta mutta ettepä onnistuneet siinäkään! Ja Suomen asiat alkaa olla yhtä hyvässä hoidossa teikäläisten käsissä...Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...
Vai on tulossa oleva yleismaailmallinen lama kokoomuksen syytä?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nousevat valtaan. Meitähän yritettiin jopa tappaa sukupuuttoon teikäläisten taholta mutta ettepä onnistuneet siinäkään! Ja Suomen asiat alkaa olla yhtä hyvässä hoidossa teikäläisten käsissä...Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Sä tiedät miten punikeille käy loppupeleissä...
Moi Järkinaisiakin löytyy=)Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Kokoomusta B)
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mä voin etsiä sulle ehdokkaan kunhan kerrot kuntasi
En minä ketään aliarvioi, halusin vain auttaa epävarmaa äänestäjää=)Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mä voin etsiä sulle ehdokkaan kunhan kerrot kuntasi
Onko tämä häikäilemätön äänestäjien, ja erityisesti naisäänestäjien, aliarvioiminen joku "teidän puolueenne" juttu, vai loistatko sinä lepsa vaan sillä saralla? =)
Manipulointi ja auttaminen eivät ole sama asia =)Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:En minä ketään aliarvioi, halusin vain auttaa epävarmaa äänestäjää=)
Ei olekaan, hyvä että olet huomannut niiden eron=)Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Manipulointi ja auttaminen eivät ole sama asia =)Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:En minä ketään aliarvioi, halusin vain auttaa epävarmaa äänestäjää=)