hyvähyvä :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja o:Vihreitä.
Mä äänestän vihreää... siis poliittisesti vihreää, on ensi kertaa kun on ehdollaAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhmän rohkeutta valita virheetAlkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Hyvä homma! Luotan siihen, että valitsette viisaasti.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Hyvä juttu. Me jotka äänestetään saadaan päättää yhteisistä asioista sinunkin puolesta. Lälläl lieru sulta pääsi...Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Lällällää, en aio äänestää.
Virheet ryssivät kaiken uudistuksillaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mä äänestän vihreää... siis poliittisesti vihreää, on ensi kertaa kun on ehdollaAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhmän rohkeutta valita virheetAlkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Poliittisesti vihreä on siis riski; joko ryssii kaiken tietämättömyyttään tai sitten ajaa uudistuksia. Olen rohkea ja otan riskin!
Mä voin etsiä sulle ehdokkaan kunhan kerrot kuntasiAlkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hyvä homma! Luotan siihen, että valitsette viisaasti.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Hyvä juttu. Me jotka äänestetään saadaan päättää yhteisistä asioista sinunkin puolesta. Lälläl lieru sulta pääsi...Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Lällällää, en aio äänestää.
Minulta on vienyt mehut miettiä omaa ehdokasta tämä kauhea vaalimainosralli.. Useampi viikko ollut töissä kova kiirus.
Hohhoijaa, kirjoittaisit omalla nimelläs muutoinkin kuin vaalien alla...Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Äläs nyt, joskus kai se poliittinenura on aloitettava =)Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Virheet ryssivät kaiken uudistuksillaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mä äänestän vihreää... siis poliittisesti vihreää, on ensi kertaa kun on ehdollaAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhmän rohkeutta valita virheetAlkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Poliittisesti vihreä on siis riski; joko ryssii kaiken tietämättömyyttään tai sitten ajaa uudistuksia. Olen rohkea ja otan riskin!
On muuten kirjoittanut koko ajan, olen huomannut. Se on sitä rohkeutta =)Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Hohhoijaa, kirjoittaisit omalla nimelläs muutoinkin kuin vaalien alla...Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Jotenki vaa näyttää että täti "muistaa" aina aktivoitua vaalien lähestyessä. 2004 sama juttu, vaa eipä näkyny Mariannea taas pitkään aikaan. Vuosi sitte olin vielä palsta-addikti, joten muistan kyllä, ketä täällä on pyörinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:On muuten kirjoittanut koko ajan, olen huomannut. Se on sitä rohkeutta =)Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Hohhoijaa, kirjoittaisit omalla nimelläs muutoinkin kuin vaalien alla...Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja amazigh:puoluettahan sinä nimenomaan äänestät, suhteellinen vaalitapa kun on kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:No mä mielellään tahtosin ajatella etten äänestä puoluetta vaan ihmistä...
Nii-in, onneksi jo ylihuomenna loppuu tämä epämiellyttävä urakka! Sitten saakin taukoa tästä kärsimyksestä (no ainakin seuraaviin eduskuntavaaleihin asti) ;-DAlkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Jotenki vaa näyttää että täti "muistaa" aina aktivoitua vaalien lähestyessä. 2004 sama juttu, vaa eipä näkyny Mariannea taas pitkään aikaan. Vuosi sitte olin vielä palsta-addikti, joten muistan kyllä, ketä täällä on pyörinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:On muuten kirjoittanut koko ajan, olen huomannut. Se on sitä rohkeutta =)Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Hohhoijaa, kirjoittaisit omalla nimelläs muutoinkin kuin vaalien alla...Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Onhan se juu rankkaa ku joutuu äänestäjiä lipomaan vaalien alla 24/vrk. Mut oot näköjään jo sisäistänyt politiikan hyvin - vaalien alla nuoleskellaan ja sen jälkeen unohdetaan äänestäjät 3 vuodeksi. Hyvähyvä!Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Nii-in, onneksi jo ylihuomenna loppuu tämä epämiellyttävä urakka! Sitten saakin taukoa tästä kärsimyksestä (no ainakin seuraaviin eduskuntavaaleihin asti) ;-D
mutta jos sitoutumaton on puolueen listalla äänestät silti puoluetta.Alkuperäinen kirjoittaja Rehtori:Sitoutumatonta. Aina.