Minä myös jos ehdin äänestämään.Alkuperäinen kirjoittaja Milja:Perussuomalaisia.
puoluettahan sinä nimenomaan äänestät, suhteellinen vaalitapa kun on kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:No mä mielellään tahtosin ajatella etten äänestä puoluetta vaan ihmistä...
Tyhmän rohkeutta valita virheetAlkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Rohkeutta on valita vihreä.
Aijaa, ihmistä äänestän siltikin... itseasiassa, en ees tiiä mihin puolueeseen tämä kys. ihminen kuuluu!!!Alkuperäinen kirjoittaja amazigh:puoluettahan sinä nimenomaan äänestät, suhteellinen vaalitapa kun on kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:No mä mielellään tahtosin ajatella etten äänestä puoluetta vaan ihmistä...
Rasistinen Kieli PuolueAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:RKP. Tai siis mun mielessä SFP. Katse menee aina ensiks RKP:n listoille; JOS sieltä ei olis sopivaa ehdokasta löytyny, olisin voinu kuvitella äänestäväni kokoomusta. Siinä ne mun vaihtoehdot onkin
Hyvä juttu. Me jotka äänestetään saadaan päättää yhteisistä asioista sinunkin puolesta. Lälläl lieru sulta pääsi...Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Lällällää, en aio äänestää.