mitä pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja milja6
  • Ensimmäinen viesti
milja6
kuvio on seuraava: minun nuoruudenystäväni( 2 lapsen yh) ja avomieheni liikkuvat aika paljon kahdestaan ja nytkin ovat leffassa.minä en voi mennä vielä minnekkään kun minulla on kuukauden ikäinen vauva! tätä on jatkunut lähes koko odotusajan..siis keväästä asti. kysyisin vaan että mitä juuri sinä epäilisit heidän tekevän?mieleeni tulee väistämättä "jonkin sortin seksisuhde..tms..vaikka haluiskin luottaa mut minusta on niin kurjaa kun ne ei voi olla esim meillä useemmin tai ottais mua enempi huomioon. kyllä olen mustasukkainen ja pettynyt. vastatkaa please!!!

milja6
sitä mieltä mä olenkin !! halusin vaan muidenkin mielipiteen asialle !! kyllä mä sen oon tienny/ epäilly jo kauan . en mä tyhmä ole!! mut tosiaan, olen sanonut avomiehelleni että kyllä mä tiiän että ootte sekstaillu.. mut se vastaa että(rauhallisella äänensävyllä) luuleks sä että se menis mun kaa sänkyyn tms.. no ei nyt aleta "tappelemaan" tällä palstalla vaan pidetään tää keskustelu ihan ystävällisenä..mä kaipaan vaan henkistä tukea,ja tosiaan olen samaa mieltä että mua petetään mun nenän eessä. T:milja6

Kamalaa! Miten sä annat ton tapahtua? Kuinka kauan oot tienny? Heivaa se äijä äkkiä pihalle, se että se kerran olisi hölmöillyt satunnaisen naisen kanssa sen tunnustaisi ja katuisi, sen voisi antaa ehkä anteeksikin, mutta että vähättelee, tapailee, viettää aikaa sen kans ja ei suostu puhumaan, tekee teosta törkeän! hänellä on suhde!

äitskäläinen
mä kyllä nostatisin älämölön ja suuren semmosen! eihän toi nyt noin vetele! sun pitäs olla miehes kanssa leffassa eikä sen exän! miten tyydyt tommoseen kohteluun?

Ei mun tosiaan ollu tarkotus haukkua tms. sua, sori jos oli jotenkin sen tyylinen mun kirjotus! Jätä ihmeessä sellanen äijä, ansaitset varmaan paljon parempaa ja sun ukkos ei ansaitse muuta ku vehkeensä irtileikkuun!
Ootko jutellu sen kaverisi kanssa asiasta?
Tosi paska tilanne, älä suostu tuollaiseen! :hug:

Mitä mä epäilisin... en välttämättä mitään. Riippuu hyvin pitkälti siitä, ovatko ennen jo myös olleet ystäviä keskenään, kuinka hyviä ymym. Jos eivät niin voisi kyllä hälytys alkaa soimaan. Luulisin. :/

aimai
no ompas joo..
minusta on ok että miehellä on naispuolisia kavereita, enkä itsekään miehen mahdollisen mustasukkaisuuden pelossa ole hylännyt omia miespuolisia kavereitani, mutta minusta olisi perin kummaa jos mies alkaisi viettää kahdestaan aikaa sellaisen naisen kanssa, joka alunpitäen olis ollu minun ystävä.
voihan olla että teknisesti ottaen pettämistä ei ole tapahtunut. en silti katsoisi hyvällä silmällä.

Onneton
Auts. Musta pelkästää kahdestaan elokuviin meneminen vaikutti omituiselta. Miksi sen pitää yleensäkään pitää seuraa sun yh kaverille ja jättää sut yksin. Aluksi mietin, oliko kyseessä miespuolinen ystävä, mut ilmeisesti ei. Eikä ystävät vie toisten miehiä elokuviin. ...ainakaan mun mielestä... Ellei kyse oo jostain Frendien kaltasesta kaveriporukasta. Mut silti...

Voimia!!!!! Toivottavsti saat jostain voimia tehdä asialle jotain. Tommosta ei tarvi kestää! :hug:

Ota asia puheesi sekä miehesi että ystäväsi kanssa, joko erikseen tai yhdessä. Kyllä se suhteelta vaikuttaa. Jos kieltävät niin pyydä silti, etteivät enää kävisi kahdestaan ulkona, koska sinua se kaivertaa ja epäilyttää.

Minun siipallani oli naispuoleinen ystävä kun aloimme seurustelemaan. Kävivät yhdessä bailaamassa yms. Nainen oli selvästi rakastunut mieheeni. Lopulta sanoin, että me ei mahduta molemmat miehen elämään ja niin se nainen sitten jäi kelkasta. Tosin monenmoiset tappelut aiheesta käytiin vielä jälkeenpäinkin.

Eikö ystäväsi voisi jäädä joskus hetkeksi vauvan kanssa niin pääsisitte miehesi kanssa esim. syömään?

milja6
no, kiitos vastauksista!!!! täytyy puhua sille mun "ystävälle" ettei tollanen oo kivaa. viime viikolla se vaan käveli meille pokkana ja sano että hän lähtee leffaan mun miehen kaa.. ois nyt voinu ees minulta kysyä että mitä mä oon siitä asiasta mieltä,eikös?? t:milja6 :/ :/

-tiku-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 17:51 milja6 kirjoitti:
no, kiitos vastauksista!!!! täytyy puhua sille mun "ystävälle" ettei tollanen oo kivaa. viime viikolla se vaan käveli meille pokkana ja sano että hän lähtee leffaan mun miehen kaa.. ois nyt voinu ees minulta kysyä että mitä mä oon siitä asiasta mieltä,eikös?? t:milja6 :/ :/

Ota nyt ihan totta järki käteen ja PIAN keskustelut kehiin, äläkä anna tuon enää jatkua!!!! :attn:

perheenisä
Jos ei vielä ole mitään tapahtunut niin pian tapahtuu. Tuo röyhkeys kyllä vaikutti siltä jotta jotain on tapahtunut jo aikaa sitten. Paha tilanne, mies ei selvätikkään ymmärrä vastuutaan isänä ja puolisolle tukena ja kaverisi oli varmaan ennen raskauttasi ihan kiva. Valinnat on vaikeita isän suhteen, uskon kyllä jotta teet oikean ratkaisun, mutta kaveruus varmaan on mennyttä...

T: jaksamisia :flower:

En nyt kuitenkaan ihan suoralta kädeltä miestäsi pettäjäksi sanoisi. Vaikea tosiaan sanoa, kun ei tunne/tiedä aiemmilta ajoilta. Voin olla, voi olla ettei.Oliko tämä miehesi kaveri sinun kaveri, todella?
Muistathan ettet tuomitse ihan suoralta kädeltä. Minä voisin päästää eksäni mieheni kanssa elokuviin, tunnen kuitenkin molemmat(muutamat niistä). Miehelläsi voi olla tarve tuulettua vauva yms perhejutuilta,ja on etua jos juttukaveri on perheetön. Kuten sanooin, vaikea sanoa. Mutta älä ole liian sinisilmäinen.

Hei, minä olen kans sitä mieltä että puhutte miehenne kanssa oletko sinä ja vauva ykkösiä vai pitääkö hän kaveriasi tärkeämpänä.Päättäkää sitten mitä teette.
Jos mies kieltää kaiken puhu myös kahden kaverisi kanssa ja selvitä mitä hän haluaa mieheltäsi ja pyydä jos mahdoollista että hän vetäytyisi kuvioista ja antaisi teille aikaa olla yhdessä ja selvittää välinne.
Itsekkin olen kokenut pettämisen ja säikähdin miten suuret tunteet siinä on mukana silti omaa miestä kohtaan.
Selvitkää ja valoa kevätpäiviinne!
Toivottavasti vauvasta saat voimaa ja lohtua jaksamiseen!

milja6
minä vielä,,,, mä en ainakaan edes kehtaisi viettää kahdenkeskistä aikaa jonkun ystäväni miehen kanssa,saatikka sitten tulla heille kotiin ja sanoo esim päin naamaa että "no me tästä lähetään juomaan parit oluet.... tollain käyttäytyvällä "lutkalla" ei taida olla omaatuntoa.. no kaksi päivää sitten mieheni ja tämä (naispuolinen) peruskoulusta asti ystävänäni ollut olivat olleet sen muksujen kaa pulkkamäessä ja autoilleet. aargh, tunnen suurta vihaa "ystävääni" kohtaan, vaik ei se enää merkkaa mulle yhtään mitään,toivon sille paskaa elämää...

Ootko sä jo pistäny välit poikki ns."ystävään"?Kai nyt ees ukolles oot sanonu mitä mieltä oot?!Jos mun ukko tekis noin ni pistäsin heti seinää vasten ja kertosin et se peli loppuu ja heti!!!!!Miks ihmeessä annat niitten roikkuu toistensa kans?!!!!

miemie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 14:46 Kata kirjoitti:
Ootko sä jo pistäny välit poikki ns."ystävään"?Kai nyt ees ukolles oot sanonu mitä mieltä oot?!Jos mun ukko tekis noin ni pistäsin heti seinää vasten ja kertosin et se peli loppuu ja heti!!!!!Miks ihmeessä annat niitten roikkuu toistensa kans?!!!!
samanlaista kokeneena sanoisin ettei siinä paljon 'antamiset' auta jos on mennäkseen ni menee,menijän on itse haluttava muutosta

miemie
alkuperäiselle :hug: ja voimia,selvittäkää tilanne.kysy mieheltäsi suoraan mitä hän haluaa ja sano miltä sinusta tuntuu. jos oikeasti haluaa olla kanssasi niin kyllä silloin kykenee sanomaan (ex)ystävällesi ettei tuu.miellä kävi ihan vastaavassa tilanteessa niin että mies sanoi toiselle naiselle hei hei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 08:23 milja6 kirjoitti:
minä vielä,,,, mä en ainakaan edes kehtaisi viettää kahdenkeskistä aikaa jonkun ystäväni miehen kanssa,saatikka sitten tulla heille kotiin ja sanoo esim päin naamaa että "no me tästä lähetään juomaan parit oluet.... tollain käyttäytyvällä "lutkalla" ei taida olla omaatuntoa.. no kaksi päivää sitten mieheni ja tämä (naispuolinen) peruskoulusta asti ystävänäni ollut olivat olleet sen muksujen kaa pulkkamäessä ja autoilleet. aargh, tunnen suurta vihaa "ystävääni" kohtaan, vaik ei se enää merkkaa mulle yhtään mitään,toivon sille paskaa elämää...
Voi itku, mä olen vähän sen tyylinen ihminen että voisin hyvinkin kuvitella meneväni viettämään aikaa jonkun ystävän miehen kanssa, esim mun siskon miehen kanssa ollaan vietetty paljon aikaa kahden kesken. Enkä mä silti tunne lutka olevani, enkä kai ole tätä ennen tajunnut että tekisin jotain väärin ylipäätään. Vastaavasti mun sisko viettää aikaa mun miehen kanssa toisinaan, ja ystävät kutsuu miestä pullakaffeelle "kun et kotonas pullaa kuitenkaan saa". Mutta kaikki tilanteet on kuitenkin sellaisia, ettei niistä niitä omia avopuolisoja, vaimoja, miehiä, tyttö ja poikaystäviä suljeta kuitenkaan ulos, että jokainen tietää missä mennään ja mikä on homman nimi.

tässä sulle voimahali :hug:
mutta haloo silti, kuinka viittit enää ees katella tommosta touhua, ihan selvästi kumpikin pettää sua, niin miehes ku "ystäväs"
ajattele nyt itteäs ja lastas, ootteko ton arvosia???? ansaitseeko lapses tollasen isän??? nyt nostat kissan pöydälle ja sit ukko pihalle

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 17:14 NeitiNasu kirjoitti:
Mitä mä epäilisin... en välttämättä mitään. Riippuu hyvin pitkälti siitä, ovatko ennen jo myös olleet ystäviä keskenään, kuinka hyviä ymym. Jos eivät niin voisi kyllä hälytys alkaa soimaan. Luulisin. :/
Peesi

Pauppi
Vaikka miehesi ei pettäisikään sinua, niin musta on silti aika sopimatonta, että hän käy jonkun toisen naisen (vaikka sitten lapsuudenystäviä ovatkin, niinhän se oli?!) kanssa leffassa tai kahvilla ym. missä sitten ovat yhdessä käyneetkään. En hyväksyisi omalta mieheltäni tuollaista käytöstä. Musta siitä voi sanoa ihan suoraan, ettet pidä siitä! Leimatkoon sitten mustasukkaiseksi, onhan sulla oikeus vähän mustis ollakin, mutta kyllä aikuisen miehen täytyisi ymmärtää asia. :hug:

Yhteistyössä