Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

[QUOTE="vieras";24509388]auttaa jos osaa keskustella, keskustelupalstalla. ap puhuu ihan ohi muiden ketjun kommentoijien, eikä synny keskustelua, vaan yksipuolista kommentointia.[/QUOTE]

Kerrotko lisää esimerkein kiitos!
 
Oon huomannut että mun huumorintaju on vähän erilainen. En innostu esim. monen suositun nikin jutuista. Musta ne on tylsiä mutta makukysymys ja en nyt puhunut susta data! Huomiohakuilija on oikeasti hauskakin!
 
Joo, en mäkään ehkä täällä hengaile tarpeeksi että jäisin mieleen sellai. Jotkut viettää täällä monta tuntia itse en kerkeä. Mulla on muitakin mielenkiinnonkohteita.
Nimimerkin taustalla on paljon juttuja. En niitä avaa tässä. Mutta joo itseasiassa kaikki muut mitä yritin oli varattuja ja halusin lyhyen. Enkä mitään pimu ym. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Oon huomannut että mun huumorintaju on vähän erilainen. En innostu esim. monen suositun nikin jutuista. Musta ne on tylsiä mutta makukysymys ja en nyt puhunut susta data! Huomiohakuilija on oikeasti hauskakin!
Sun pitää tuoda ajatuksesi julki. Keskustella itse niistä asioista, jotka sytyttävät. Ei se pitkälle vie, jos vain arvostelee muiden aitoutta, tylsyyttä tai tapaa keskustella.
 
Muista
myös linkittää blogisi tänne joka yhteydessä, ja korostaa mahtavaa persoonallisuuttasi, kerro kaikki yksityiskohtia myöten. Linkitä omituisia kuvia esimerkiksi vessastasi.
 
Kepsis
no tämä ketjuhan taisi aika hyvin saada sinut huomatuksi, niin mitäpä niitä kikka kuutosia yrittää keksiä kun kehittelee vaan mielenkiintoisia tai ajatuksia herättäviä aiheita.
 
Keittiönoita
Useimmat taitavat lukea aloituksia otsikosta ilmenevän aiheen mukaan eivätkä sen mukaan, kuka aloituksen tekijä on. Kaikki eivät tietenkään notku aamusta iltaan palstalla, mutta joskus kannattaa vähän selata aloituksia taaksepäin ja katsoa, onko samasta aiheesta tehty jo aloituksia. Aihehan on voitu ruotia jo päivän aikana - tai eilen - puhki ja jos illalla tekee uuden samasta aiheesta, ei välttämättä saa toivomaansa määrää vastauksia.

Vilkaisin profiiliisi ja totesin, että nimimerkkisi ei ainakaan mulle ole jäänyt mieleen esim uskontoketjuista. Voi toki olla, että olet niihin aktiivisesti osallistunut ja minä lukenut niitä laittamatta mieleeni nimimerkkiäsi. En tiedä muista, mutta mulle jää yleensä mieleen sellaiset nikit, joiden kanssa olen useamman kerran keskustellut useammassa eri ketjussa. Aihe ketjuissa voi olla sama, mutta mieleeni harvoin jää nimimerkit yhdestä ketjusta. Pitää tulla sellainen "ahaa, taisikin olla juuri sama henkilö, jonka kanssa toissailtana keskusteltiin tästä aiheesta" -tunne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24509548:
Useimmat taitavat lukea aloituksia otsikosta ilmenevän aiheen mukaan eivätkä sen mukaan, kuka aloituksen tekijä on. Kaikki eivät tietenkään notku aamusta iltaan palstalla, mutta joskus kannattaa vähän selata aloituksia taaksepäin ja katsoa, onko samasta aiheesta tehty jo aloituksia. Aihehan on voitu ruotia jo päivän aikana - tai eilen - puhki ja jos illalla tekee uuden samasta aiheesta, ei välttämättä saa toivomaansa määrää vastauksia.

Vilkaisin profiiliisi ja totesin, että nimimerkkisi ei ainakaan mulle ole jäänyt mieleen esim uskontoketjuista. Voi toki olla, että olet niihin aktiivisesti osallistunut ja minä lukenut niitä laittamatta mieleeni nimimerkkiäsi. En tiedä muista, mutta mulle jää yleensä mieleen sellaiset nikit, joiden kanssa olen useamman kerran keskustellut useammassa eri ketjussa. Aihe ketjuissa voi olla sama, mutta mieleeni harvoin jää nimimerkit yhdestä ketjusta. Pitää tulla sellainen "ahaa, taisikin olla juuri sama henkilö, jonka kanssa toissailtana keskusteltiin tästä aiheesta" -tunne.

Uskontoketjusta? Oonko mä sellaiseenkin osallistunut? Kaipa mä oon. En muista ainakaan tai tunnusta. :O
 
Kepsis
Niin no ajatus oli vaan että monet nikit puhuu vaan toisilleen! Mutta joo näinhän sitä saa. :D
Toivoisin täällä vaan avoimempaa meininkiä.
pyh, sisäpiiri-ajattelutapa kannattaa unohtaa, toki sitä katsellaan niitäkin joiden nimimerkki on jänyt mieleen hyvistä kommenteista tai aloituksista, mutta pääasiassa se otsikko ratkaisee kiinnostaako vai ei aihealue
 
pyh, sisäpiiri-ajattelutapa kannattaa unohtaa, toki sitä katsellaan niitäkin joiden nimimerkki on jänyt mieleen hyvistä kommenteista tai aloituksista, mutta pääasiassa se otsikko ratkaisee kiinnostaako vai ei aihealue
Jännä juttu. Ulkoelämässä pätee ilmeisesti eri säännöt kuin täällä? Eli täällä ei sitten olekaan mitään salaisia sisäpiirejä mihin ei huolita ketöään uutta? Mä oon käsittänyt aivan väärin tän netin.
 

Yhteistyössä