Eilinen oli poikkeus, ei se yleensä ole tuollaistaNiin naiset on juoksien sun kimpussa. Saat aina kommentteja. Oon ihan kade!!
On.Apollo.....voisi olla myös a pollo (kana) Monta mielikuvaa. Nainen ainakin toistaiseksi tietääkseni olen. Jumalasta ei tietoa? Onko apollo jumalaa?
Eli tosielämässä sä et saa huomiota vai? :O Mä luulin että sun kimpussa on kaikki ja saat paljon yksityisviestejäkin.Eilinen oli poikkeus, ei se yleensä ole tuollaista
Apollon WikipediaApollo.....voisi olla myös a pollo (kana) Monta mielikuvaa. Nainen ainakin toistaiseksi tietääkseni olen. Jumalasta ei tietoa? Onko apollo jumalaa?
Ei yksäreitä tule juuri ollenkaan enkä koe että palstalla hyvin paljoa huomioidaan IRL saan huomiota sopivasti ja kuten varmaan täällä palstalla on tullut ilmi, olen paljon lasteni kanssa.Eli tosielämässä sä et saa huomiota vai? :O Mä luulin että sun kimpussa on kaikki ja saat paljon yksityisviestejäkin.
Apollon on Apollo roomalaisittain.Kiitos wikipedia linkistä. Mulla puuttuu tosta se n. eli apollo
Sun pitää tuoda ajatuksesi julki. Keskustella itse niistä asioista, jotka sytyttävät. Ei se pitkälle vie, jos vain arvostelee muiden aitoutta, tylsyyttä tai tapaa keskustella.Oon huomannut että mun huumorintaju on vähän erilainen. En innostu esim. monen suositun nikin jutuista. Musta ne on tylsiä mutta makukysymys ja en nyt puhunut susta data! Huomiohakuilija on oikeasti hauskakin!
Miksi wc kuvia? Kuka niitä on tänne linkittänyt? Ja kuka pitää blogia?myös linkittää blogisi tänne joka yhteydessä, ja korostaa mahtavaa persoonallisuuttasi, kerro kaikki yksityiskohtia myöten. Linkitä omituisia kuvia esimerkiksi vessastasi.
no tämä ketjuhan taisi aika hyvin saada sinut huomatuksi, niin mitäpä niitä kikka kuutosia yrittää keksiä kun kehittelee vaan mielenkiintoisia tai ajatuksia herättäviä aiheita.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24509548:Useimmat taitavat lukea aloituksia otsikosta ilmenevän aiheen mukaan eivätkä sen mukaan, kuka aloituksen tekijä on. Kaikki eivät tietenkään notku aamusta iltaan palstalla, mutta joskus kannattaa vähän selata aloituksia taaksepäin ja katsoa, onko samasta aiheesta tehty jo aloituksia. Aihehan on voitu ruotia jo päivän aikana - tai eilen - puhki ja jos illalla tekee uuden samasta aiheesta, ei välttämättä saa toivomaansa määrää vastauksia.
Vilkaisin profiiliisi ja totesin, että nimimerkkisi ei ainakaan mulle ole jäänyt mieleen esim uskontoketjuista. Voi toki olla, että olet niihin aktiivisesti osallistunut ja minä lukenut niitä laittamatta mieleeni nimimerkkiäsi. En tiedä muista, mutta mulle jää yleensä mieleen sellaiset nikit, joiden kanssa olen useamman kerran keskustellut useammassa eri ketjussa. Aihe ketjuissa voi olla sama, mutta mieleeni harvoin jää nimimerkit yhdestä ketjusta. Pitää tulla sellainen "ahaa, taisikin olla juuri sama henkilö, jonka kanssa toissailtana keskusteltiin tästä aiheesta" -tunne.
pyh, sisäpiiri-ajattelutapa kannattaa unohtaa, toki sitä katsellaan niitäkin joiden nimimerkki on jänyt mieleen hyvistä kommenteista tai aloituksista, mutta pääasiassa se otsikko ratkaisee kiinnostaako vai ei aihealueNiin no ajatus oli vaan että monet nikit puhuu vaan toisilleen! Mutta joo näinhän sitä saa.
Toivoisin täällä vaan avoimempaa meininkiä.
No mun muistaakseni et ole Mutta profiilissasi lukee, että olet kiinnostunut mm uskonnoista. Voisi siis kuvitella, että se kiinnostaisi sinua keskustelunaiheena.Uskontoketjusta? Oonko mä sellaiseenkin osallistunut? Kaipa mä oon. En muista ainakaan tai tunnusta. :O
Jännä juttu. Ulkoelämässä pätee ilmeisesti eri säännöt kuin täällä? Eli täällä ei sitten olekaan mitään salaisia sisäpiirejä mihin ei huolita ketöään uutta? Mä oon käsittänyt aivan väärin tän netin.pyh, sisäpiiri-ajattelutapa kannattaa unohtaa, toki sitä katsellaan niitäkin joiden nimimerkki on jänyt mieleen hyvistä kommenteista tai aloituksista, mutta pääasiassa se otsikko ratkaisee kiinnostaako vai ei aihealue
Mä huomioin sut. Kohteliaisuudesta! Onko tuttua. Vai ootko sä joku erakkoluonne?Alkuperäinen kirjoittaja häh;24509574:Miksi kenenkään pitäisi "huomioida" sinut?