mitä pakata sairaalakassiin

  • Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti
Liivinsuojia ei saanu meillä sairaalalta, eikä ollu harsoja joten ne oon pakannu mukaan (lähinnä matkaa varten). Ajanvietettä - voi joutua odottelemaan, tietty voihan sen ajan käyttää vaikka lepäämiseen...
Juotavaa laitoin kanssa muutaman tripin.

Varaudun samanlaiseen maidonnousuun kuin esikoisestakin joten maidonkerääjätkin on mukana varuiks...
 
vieras
Mulla oli mukana omia sukkia, koska ne sairaalan sukat on aika kamalia lötköpötköjä. Imetysliivit on hyvät olla. Mukana oli myös paksu kirja, mutta en avannutkaan. Aika kului ihan vaan vauvaa tuijotellessa. :)
 
ap
kiitos teen tässä lappua että tulee suurinpiirtein kaikki. mies ei kuitenkaan osaa sit mitään tuoda.

mitä pukisitte vauvalle kotiinlähtö vaatteiks tälläsillä n. 15-25 asteen keleillä???
 
hmmm
Mulla oli kynää ja paperia, siis semmoinen vihko. Ottaisin vauvalle jonkun unihaalarin ja sitten varoiksi jonkun peiton, vaikka ihan pyyheliinan ja jonkun myssyn. Sekä harson ja pyykkipoikia että saa koppaan varjoon.
Jotain herkkua, siis syötävää.
 
Mulla on la. viikon päästä ja tälläisiin keleihin oon varautunu (esikoinenkin syntyi tälläisillä keleillä);
pitkähihainen body, potkuhaalarit, ohut hattu ja käsineet. Lisäksi vielä ohut peitto johon kietasen siks aikaa kun ulkona kävellään (ei oo pitkä matka, mutta on kuitenkin).
 

Yhteistyössä