Mitä pahaa on silikoneissa? Hankin sellaiset raskauden jälkeen ja monet paheksuvat.

• Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
"nuuh"
Se on mulle ihan sama vaikka ihmiset ostaisivat itselleen muoviset aivot led valoilla ja ihqu pinkkikoruilla. Mutta että se perustellaan niinkuin aloittajakin tässä että se on henk.kohtaista ja hänen itsetunnolleen korotusta ja miksi se muita häiritsee. Niin nii pitäkää asia sitten ihan omana tietonanne, ei tarvi joka keskusteluun ujuttaa vuh vuh koirankorva voi mua lapastissiparkaa. Se ei ärsytä vaan se ei vaan kiinnosta muita.

"harmaana"
Sanon tämän taas kerran... Miten ketään voi häiritä toisten vartalon positiiviset muutokset? Tulee ne sitten kovan treenin, ruokavalion tai kirurgin veitsen tuloksena. Ihana Suomi, oikea kateellisten valtakunta. Onneks ei tarvitse kysyä muilta lupaa siihen, mitä saa itselleen tehdä.

Ainiin, menen ihan 100% varmasti tämän kolmannen lapsen jälkeen plastiikkakirurgille palauttamaan rintani siihen kuosiin, mitä ne ovat joskus olleet. Ihan sama mitä joku muu siitä ajattelee.

Mua ei haittaa/kiinnosta muiden silikonit.
Jos ne omaa itsetuntoa nostattaa niin miksi ei?
Jokanen tehkööt kropalleen mitä haluaa.

Itselle on tullut semmonen vastareaktio nykyajan leikkely/parantelu ilmiöön,
että en halua täyteaineita, laserhoitoja, rasvaimuja tai mitään kirurgisesti tehtyjä toimenpiteitä. Jotenkin ajattelen että sitten 40 vuoden päästä oon yksi niistä harvoista 100% luomuista naisista roikkuvine AA tisseineni ja ryppyineni.
Nykyajan erilainen nuori on tulevaisuuden erilainen mummo :D

Olen opetellut olemaan tyyyväinen kehooni, vaikka itsekin vielä 5v. sitten harkitsin vakavasti silareita ja arpien poistattamista.
Mutta jotenkin saan nykyään pienen mielihyvän kun seison peilin edessä alasti ja ajattelen että tämä kaikki on 100% minua, ei mitään lisättävää, ei poistettavaa :)

Suurin osa silikonirinnoista ei ole kauniita.

Mitä pahaa?
-Terveysriskit
-Huolto
(-Hinta)
(-Ei yleensä luonnollisen kauniita)
(-Leimaantuminen - syyttä tai ei, suurin osa "tuomitsee")

Mitä hyvää?
- Itsetunnon kohotus (onnistuu ilman tissejäkin)
- Joskus voi olla oikeasti onnistunutkin kohotus
(- Terveydelliset syyt, korjausleikkaukset yms)

"kuningas"
Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27305271:
Mua ei haittaa/kiinnosta muiden silikonit.
Jos ne omaa itsetuntoa nostattaa niin miksi ei?
Jokanen tehkööt kropalleen mitä haluaa.

Itselle on tullut semmonen vastareaktio nykyajan leikkely/parantelu ilmiöön,
että en halua täyteaineita, laserhoitoja, rasvaimuja tai mitään kirurgisesti tehtyjä toimenpiteitä. Jotenkin ajattelen että sitten 40 vuoden päästä oon yksi niistä harvoista 100% luomuista naisista roikkuvine AA tisseineni ja ryppyineni.
Nykyajan erilainen nuori on tulevaisuuden erilainen mummo :D

Olen opetellut olemaan tyyyväinen kehooni, vaikka itsekin vielä 5v. sitten harkitsin vakavasti silareita ja arpien poistattamista.
Mutta jotenkin saan nykyään pienen mielihyvän kun seison peilin edessä alasti ja ajattelen että tämä kaikki on 100% minua, ei mitään lisättävää, ei poistettavaa :)
Rypyt ja virheet ovat kauneimpia asioita naisessa. Ihana löytää vaimolta joku uusi ryppy tai muu "virhe". Persoonallista, inhimillistä, kaunista.

Seksiobjektit tarvitsevat silikonirintoja. Ihmiset eivät!

"vieras"
Usein ne vaan ovat vähän luonnottoman näköiset, siis isot suhteessa naisen muuhun kroppaan. Oma ihanteeni on enemmän hoikka/sporttinen naisvartalo, johon oikein eivät sovi isot rinnat. Musta tuntuu, että naisen elämä ois helpompaa ja kivampaa, jos on pienehköt rinnat, mutta miesten mieleen varmaan on isot daisarit. Eli ehkä mä mielessäni yhdistän silikonit sellaisiin naisiin, jotka oikein haluaa vangita miesten katseet isoilla tisseillään... Itselläni on aika isot rinnat ja tykkäisin pienemmistä. Mutta nää on luojanluomat ja koen, että näin on ihan OK. EI kaiken tarvi elämässä mennä viimeistä piirtoa myöden itse säätämällä, vaan voi joskus tyytyä ihan johonkin muuhunkin.

Tietty jos sun rinnat on nyt ihan tyhjät roikot, niin kyllä mä ymmärrän, että haluat ennallistaa ne entiseen kuntoon, mut älä silti suurentele niitä.

"dada"
[QUOTE="minää";27305369]Uskon luomun voimaan. Ihminen joka kokee tarvetta korjata luonnon tekemää on väärällä polulla.[/QUOTE]

Niin. Päänsisäisiä ongelmia ei ratkota kirurgin välineillä. Siihen itsetuntoon tarvitaan muutakin kuin sopivassa kulmassa törröttävät nännit.

Tissit roikkuu -> silikoonit
Perse roikkuu -> Kiristys
Vatsarasvaa -> rasvaimu
Allit roikkuu -> kavennus

Milloin se itsetunto on kunnossa? Tän tyyppiset ihmiset kun löytää ihan varmasti aina uusia kohteita ja syitä "itsetunnon" kohotukseen.

Mutta saahan sitä itsensä tuhota...

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
gt19
[QUOTE="dada";27305591]Niin. Päänsisäisiä ongelmia ei ratkota kirurgin välineillä. Siihen itsetuntoon tarvitaan muutakin kuin sopivassa kulmassa törröttävät nännit.

Tissit roikkuu -> silikoonit
Perse roikkuu -> Kiristys
Vatsarasvaa -> rasvaimu
Allit roikkuu -> kavennus

Milloin se itsetunto on kunnossa? Tän tyyppiset ihmiset kun löytää ihan varmasti aina uusia kohteita ja syitä "itsetunnon" kohotukseen.

Mutta saahan sitä itsensä tuhota...[/QUOTE]

Kaikessa piilee tuollainen riippuvuusvaara, katsokaa vaikka tatuoinnin ottavia ihmisiä... aina etsimässä seuraavaa.

"Sanna"
Pari negatiivista asiaa tulee heti mieleen. Ovat kalliita eli rahanmeno. Silareita joutuu uusimaan moneen kertaan. Toinen on terveysriskit. Paljon on silikoineista tullut terveysongelmia. Aika paljon siis löytyy pahaa silikoneista. Nämä eivät ole mitään pikkujuttuja.

"positiivari"
[QUOTE="Sanna";27305720]Pari negatiivista asiaa tulee heti mieleen. Ovat kalliita eli rahanmeno. Silareita joutuu uusimaan moneen kertaan. Toinen on terveysriskit. Paljon on silikoineista tullut terveysongelmia. Aika paljon siis löytyy pahaa silikoneista. Nämä eivät ole mitään pikkujuttuja.[/QUOTE]

Kaiken kaikkiaan negatiivisia on todella paljon enemmän kuin positiivisia.

Turhamaisuus vie voiton, jos ne positiiviset asiat on jollekin suuremmat kuin negatiiviset.

"vieras"
Silarit on huonot kahdesta syystä mun mielestä:

-Jos otetaan liian isot kroppaan suhteutettuna
- Innostutaan hiukan liikaa leikkauksen jälkeen näyttelemään niitä tissejä. Ihan sama kuinka ihanat ne sun mielestä on,mä en halua nähdä niitä kokonaan.

Astap
Ei kannata kertoa juuri kellekkään jos on menossa tekemään moisen operaation. Toki jos aikoo hommata järkyt ponttoonit, niin homma selviää joka tapauksessa, mutta se nyt on muutenkin typerää.

Pieni kohotus ja suu kiinni, niin ei tarvi kuunnella mölinöitä. Se nyt vaan on niin, että silikonirinnoista tulee aina porua, joten parempi olla hiljaa.

Silikonit eivät varmasti ole mikään maailman turvallisin ja tutkituin ratkaisu, mutta voin silti suositella sitä semmosille joilla vaikutus iso itsetuntoon.

Yhteistyössä