Mitä päättömälle pitäisi kokata, että kelpaa?

tsihi
Ei kai päättömän miellyttäminen ole kenenkään elämäntehtävä. Joku pitää itse tehdystä ruoasta, joku toinen grilliruoasta. Tämä grilliruoasta ja eineksistä pitävä tuskin saa päättömältä imartelevia kommentteja ruokakuviin... Jos haluaa katsoa mallia sellaisista annoksista, jotka miellyttävät monen silmää, voi katsoa vaikka keittiönoidan ruokakuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30281679:
E ku se haukkuu aina mun sapuskat niin kyselin millä se vaikenis.
Lisäksi olen hetero.
tai, no, hnmh, on meillä toisinaan vähä tyttöystävän kans vähä semmosia juttuja, että, noh, hnmh, ei niistä sen enempää :ashamed:
Hmm... Miksi noloilla sitä, jos sattuu tykkäämään anaaliseksistä?
 
"Hilma"
Rättis kuule, sun sapuskat on yleensä aika etovan näköisiä, nekin missä on ihan ok raaka-aineet.

Useimmille ruoka-annoksen ulkonäkö on myös tärkeä, osa nautintoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30281679:
E ku se haukkuu aina mun sapuskat niin kyselin millä se vaikenis.
Lisäksi olen hetero.
tai, no, hnmh, on meillä toisinaan vähä tyttöystävän kans vähä semmosia juttuja, että, noh, hnmh, ei niistä sen enempää :ashamed:
harvemmin mä haukun ja onhan sulla jo kolme rastia onnistuneesta kokkauksesta. :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
.vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30281065:
Sen takia varmaan se koira oksentaa, jos syötät ruuantähteitä.
Se on hyvinkin tarkkaa mitä koirille syötetään.
Ja sinulla on ollut ______ koiraa? Sinun tekeleesi näyttävät oksennuksilta suurinpiirtein joka kerta.
 
Jos kerrot miten windows kasista haetaan kuvat tiettyyn aikaväliin niin voin tarkistaa.
Mulla on vähä semmosta kausiluontoista, toisinaan menee etten käy kertaakaan kuulle ja joskus voin käydä kymmenenkin kertaa, hmm, no en tiää, että ihan kymmentä kertaa, mutta aika lähelle kuitenkin :p

Rätti. Kuinka usein käyt pikaruokapaikassa, sanotaanko vaikka kuukauden sisään?
 
Mie ala millään persiljalla tai rucolalla höystämään että saisin nättejä kuvia.
Tyttöystäväkin on hepenissä makea pakkaus, mutta arkisin nautin sen ilman turhia hörselöitä :p


[QUOTE="Hilma";30281699]Rättis kuule, sun sapuskat on yleensä aika etovan näköisiä, nekin missä on ihan ok raaka-aineet.

Useimmille ruoka-annoksen ulkonäkö on myös tärkeä, osa nautintoa.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä