Mitä päälle työhaastatteluun?? ("parempi" paikka)

• Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mä satsaisin ihan kunnolla vaatetukseen ja kävisin ostoksilla jossain liikkeessä, missä sais vaikka ihan pukeutumisohjeitakin. Se tuo sulle itsellekin varmuutta kun tiedät että vaatetus on kunnossa.

• Tykkää
Reactions: zenn
"Kenguru"
[QUOTE="...";23887973]Mä satsaisin ihan kunnolla vaatetukseen ja kävisin ostoksilla jossain liikkeessä, missä sais vaikka ihan pukeutumisohjeitakin. Se tuo sulle itsellekin varmuutta kun tiedät että vaatetus on kunnossa.[/QUOTE]

Peesi! Hyvähän tuollaiset vaatteet on muutenkin olla olemassa:)

"vieras"
En tiedä laittaisinko välttämättä ihan jakkupukua itsekään, mutta sellaisen suoran polvipituisen hameen (siis samanlaisen kuin jakkupuvuissa) ja tyylikkään kauluspaidan laittaisin. Ja siistit korut, tukka nätisti jne. Ja avokkaat jalkaan.

"heh"
Kyllä mäkin varmaan jakkupukuun satsaisin. Ja jos pääset töihin niin tarvit niitä varmaan enemmänkin? Tosin hiukan riippuu siitä minkälainen kauluspaita on kyseessä.

"aloittaja"
No mulla on sekin ongelma, että mitään en oo nykyisessä työpaikassa tästä hausta kertonut. Jos mä yhtäkkiä ilmestyn sinne jakkupuku päällä niin luulis niiden fiksuna jotain arvaavan... Toisekseen tosiaan mulla on jo työpaikka eli meen vaan "katsastaan" tän, että oisko parempi ja mitenkään en kyllä muutoin mitään jakkupukua käyttäisi :D Eli en mä sellaista rupea turhaan ostamaan...

[QUOTE="aloittaja";23888046]Tää kuulostaa hyvältä! Mistäs noita kynähameita saa?[/QUOTE]

Ihan henkka maukaltakin saa. Itse ostin sieltä ja on ihan hyvälaatuinen ollut. Laita joo ohuet ihonväriset sukkahousut, 10-15 den.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23888067:
Ihan henkka maukaltakin saa. Itse ostin sieltä ja on ihan hyvälaatuinen ollut. Laita joo ohuet ihonväriset sukkahousut, 10-15 den.
Ok, kiitokset vinkistä :) Meen kattelemaan. Mulla on nimittäin useampia kynämekkoja, mutta niiden kanssa mä näytän just siltä, että yritän saada työpaikan ulkonäön avulla :(

[QUOTE="aloittaja";23888078]Ok, kiitokset vinkistä :) Meen kattelemaan. Mulla on nimittäin useampia kynämekkoja, mutta niiden kanssa mä näytän just siltä, että yritän saada työpaikan ulkonäön avulla :([/QUOTE]

Jos haluat saada työpaikan (siis muun kuin sihteerin) niin unohda kynähameet. Suorat housut toimivat kyllä parhaiten. Ovat uskottavampia kuin "hamoset". Suorat housut ja kauluspaita on ihan ok, jos et jakkuja omista.

..
Tuossa tilanteessa mun ehdotus olisi suorat housut, siisti paita ja irtojakku. Varmasti sulla jotain jakkuja on olemassa? Minä olen joskus vaihtanut matkalla töistä haastatteluun jalkaan korkokengät ja päälle siistimmän paidan (jotka olen siis pitänyt työpaikalla kassissa). Suorat housut, tavallisempi paita, renot kengät ja se irtojakku on sopinut nykyisessä työssäkin käytettäviksi eli kukaan ei ole epäillyt mitään.

ihme ja kumma
[QUOTE="aloittaja";23888020]Toisekseen tosiaan mulla on jo työpaikka eli meen vaan "katsastaan" tän, että oisko parempi ja mitenkään en kyllä muutoin mitään jakkupukua käyttäisi :D Eli en mä sellaista rupea turhaan ostamaan...[/QUOTE]

kuulostaa ihanalta, kun voi vaan "katsastaa" duunipaikan :D
miksi ihmeessä sitten aloituksessasi mietit ko. firman pukeutumiskoodia? en tajua. vierailullehan voit mennä vaikka uimapuvussa...

"vieras"
Täällä päin ainakin niitä irtojakkuja ja suoria housuja on isommat spr:n kirpparit pullollaan. Varsinkin housujen kanssa on ihan sattuman kauppaa löytyykö sopiva koko ja istuva malli, mutta noissa jakuissa tuntuu olevan ihan kaikkia kokoja ja tyylejä :) Kauluspaitoja myös on yleensä hyvät valikoimat, ihan uudenveroisia. Olen ajatellut et ihmiset ostaa niitä just yhteen tilaisuuteen ja muuten jää käyttämättä, siksi niitä on niin paljon sit uudenveroisena myynnissä.

Jos haluat saada työpaikan (siis muun kuin sihteerin) niin unohda kynähameet. Suorat housut toimivat kyllä parhaiten. Ovat uskottavampia kuin "hamoset". Suorat housut ja kauluspaita on ihan ok, jos et jakkuja omista.
Housuihin turvautuvat ne, joiden kroppa ei ole siinä kuosissa että voisi käyttää hameita. Sallittakoon meidän hoikkien, joiden sääriä sopii esitellä, käyttää kuitenkin tyylikkäitä polvipituisia hameita.

Juuh
[QUOTE="aloittaja";23888053]Ja tarviiko sit olla sukkahousut?? :D[/QUOTE]

Sukat tai sukkahousut, kyllä! Paljain jaloin, varpain tai säärin ei mennä fiksuun työpaikkaan välttämättä helteelläkään eikä työhaastatteluun ainakaan!

Yhteistyössä