"aloittaja"
Miehet siis puvuissa eli ei farkkuja... En mä edes omista mitään jakkupukua APUUVA. Käviskö suorat housut ja kauluspaita?
Tää kuulostaa hyvältä! Mistäs noita kynähameita saa?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23888037:Osta musta kynähame ja lyhythihainen esim. vaaleansinivalkoraidallinen kauluspaita.
Ok, kiitokset vinkistä Meen kattelemaan. Mulla on nimittäin useampia kynämekkoja, mutta niiden kanssa mä näytän just siltä, että yritän saada työpaikan ulkonäön avullaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;23888067:Ihan henkka maukaltakin saa. Itse ostin sieltä ja on ihan hyvälaatuinen ollut. Laita joo ohuet ihonväriset sukkahousut, 10-15 den.
Housuihin turvautuvat ne, joiden kroppa ei ole siinä kuosissa että voisi käyttää hameita. Sallittakoon meidän hoikkien, joiden sääriä sopii esitellä, käyttää kuitenkin tyylikkäitä polvipituisia hameita.Jos haluat saada työpaikan (siis muun kuin sihteerin) niin unohda kynähameet. Suorat housut toimivat kyllä parhaiten. Ovat uskottavampia kuin "hamoset". Suorat housut ja kauluspaita on ihan ok, jos et jakkuja omista.