Mitä päälle kantoliinaan?

eli poika on 5viikkoo ja vähän kiinnostais toi liinailu ulkona...mutta mitä pojalle päälle liinaan?..Tai sit vähän myöhemmin rintareppuun? Mulla on olemassa siis rintareppu jossa fleesee sisus, rengasliina ja sidottava liina.
Ajatuksissa ostaa semmonen kantosuoja jos vähääkään innostun hommasta, niin mitäs sinne sit päälle pitää laittaa jos sen kans ulos menee?

Kiitos vastauksista. :flower:

 
Mä teen yleensä niin, että jos kannan oman takin päällä, niin laitan sitten ihan ulkovaatteet lapsellekin. Jalat kannattaa varsinkin suojata hyvin, kun ne roikkuu siinä ulkopuolella, ja vauvoille saattaa muutenkin tulla raajoihin kylmä helposti.

Jos kannan takin sisällä, niin sitten riittää sisävaatteet ja lapaset, pipo ja töppöset. Takin sisällä on musta kiva kantaa, kun pääsee nopeasti pihalle, esimerkiksi jos vauva on väsynyt ja huutaa, ei tarvitse "rääkätä" häntä pukemalla... Ja sitten kun menee esim. kauppaan tai jonnekin, niin vauvalle ei tule liian kuuma kun takin voi avata. Mulla on vaan ongelmana kun omat takit ei mahdu kiinni, olen lainannut yhtä miehen takkia. Kantotakit on liian kalliita, mutta suojaa olen harkinnut mäkin, ei olisi iso investointi:)
 
Meillä kannetaan tyttöä 5kk oman takin päällä lämpimämmällä (sanahirviö?) ilmalla (pipa, tossut,tumput, kauluri), fleece yläosalla ja vilsongeilla.Kylmemmällä minulla on päällä ison iso villapaita jonka sisällä likka samoissa vaatteissa kuin edellä mainittu.
Hyvin on pärjätty, tosin tyttö ei ole mikään vilukissa vaan hikoaa heti jos on jotain liikaa.
 
Itse kannan takin alla, koska se tuntuu kätevämmältä.
Kaikkein tärkeintä on, että vauvan jalat on lämpoiset, sillä liinahan painaa kuitenkin jonkin verran jalkojen isoja verisuonia (ja muutenkin kun ne jalat on liinasta ulkona).
 
Mä kannan takin päällä. Nyt on vielä riittänyt se äippäpakkauksen kevyt toppis, tossut ja kintaat ja tietenkin kypärämyssy ja pipo. Vauvan jalat kannattaa laittaa myös liinan sisään. Sillon ne ei roiku ulkona kylmässä.
Ai niin, mulla on siis pikku-ruun kangasliina.
Nyt kun alkaa pakkaset, on hyvä vaihtaa ihan toppapukuun.
 

Yhteistyössä