Mitä outoja itkuja teille on tullut raskausaikana?

Mulle on tullu sekä raivoitkuja tyhmistä asioista kuten hedelmämerkkareiden lopetuksesta:D Tai kun JOUDUIN vastaamaan ovipuhelimeen. Kamalaa...:D

Ja onnelisuusitkuja kesken työpäivän?!:D
Yhtäkkiä ajattelen että kaikki on nyt niin hyvin ja yhyyy!!:D Onneksi osaan peittää sen usein:D

Niin tai kerran näin kun poliisikoira kuoli telkkarissa ja pillitin ainakin tunnin, ja muinakin päivinä kun muistelin tätä traagista tapahtumaa...

Kertokaas hauskan typeriä itku/raivareita:)

Olen itkenyt kun mieheni söi keittiössä aamupalansa jo ja kun minä olisin syönyt, itkin kun en halunut yksin syödä :D ja kaikkea muuta pöhköä, mutta paras oli kun ukko vahingossa tiputti mun lasisen kynsiviilan ja se meni rikki, menin pöhkönä vielä suihkuun itkemään tunniksi kynsiviilaa :DDD Reppana yritti liimailla vielä osia takaisin kiinni :heart:

v
Olin töissä ja asiakkaana kävi perhe jossa oli pieni lapsi, äiti ja isä. Isä oli ihan kännissä ja se lapsi näytti niin surulliselta että oli pakko lähtee takahuoneeseen itkemään. :( Oli kyllä vähän noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olin töissä ja asiakkaana kävi perhe jossa oli pieni lapsi, äiti ja isä. Isä oli ihan kännissä ja se lapsi näytti niin surulliselta että oli pakko lähtee takahuoneeseen itkemään. :( Oli kyllä vähän noloa.
No mutta tuossa tilanteessa kävisin pillittämässä varmaan muutenkin..On oikekasti tosi surullista nähdä joku pieni viaton ihminen tuossa tilanteessa:/

Alkuperäinen kirjoittaja v:
:(

Mä aloin yhtäkkiä saunassa itkemään ja kun en tajunnut edes mikä mua itketti, niin pukkas naurattamaan, sitten taas itkettiin ja naurettiin, oli kyllä ihan sanoinkuvaamattoman outoa :eek: :D

möhkis
Odottaessa ensin raivostuin sisäisesti ja sit ku tajusin kui tyhmää se oli, aloin parkumaan ; kaikki vain siksi että miehen tekemä spagettikastike oli mielestäni liian ohkasta, luirua :D

vieras
Mä itkin varmaan puoleenväliin raskautta ihan kaikesta - ilosta, kiukusta, turhautumisesta, pelosta vauvojen menettämisestä - pikku hiljaa alkoi olo tasaantumaan puolenvälin jälkeen. Onneksi, mies oli jo vähän helisemässä kun mielialat meni ylösalas :)

Mä itkin hyvin vuolaasti kun meillä oli joulukuusi vinossa ja mies ei sitä saanut yrityksistä huolimatta ihan täydellisen suoraan... Voi mies raukkoja.Juttelevatkohan keskenään näistä vaimojen pillityksistä ;)

mä nyt itkin raskausaikana joka asiasta, mutta mieleenpainuvin syy oli, että joku minulle tuntematon kunnallisvaaliehdokas sai vain yhden äänen. :'( Mä olisin äänestänyt sitä jos oisin tiennyt, ettei kukaan muu äänestä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
mä nyt itkin raskausaikana joka asiasta, mutta mieleenpainuvin syy oli, että joku minulle tuntematon kunnallisvaaliehdokas sai vain yhden äänen. :'( Mä olisin äänestänyt sitä jos oisin tiennyt, ettei kukaan muu äänestä... :/
:LOL:

Mä oon itkenyt melkein kaikesta! Noi ikuisesti jatkuvat pakkaset on saanut mut itkemään jo monta kertaa. Ja se, ettei takki mahu päälle. Tai kun mies kattoo telkkaria eikä just nyt halaa mua (miten se edes tietäis, että mä keittiössä odotan sitä halaamaan???) Ja jos tulee voimakas hekotusnauru, niin se tuo perässään itkun... Niin ja yhtenä päivänä katoin kaverin Thaimaan kuvia ja rupesin itkemään siksi, etten enää voi lähteä matkalle ku tulee vauva. Ihan ku se vauva estäis matkustelun! Niissä kuvissakin oli lapset mukana. Järki ei vain aina ole mukana näissä itkuissa :D

Mie itkin joka ikinen kerta, kun telkkarista tuli se vuoden paras (vai mikälie) urheilutapahtuma - äänestys nauha. Oli niiiiin liikuttavaa, kun ne tyypit VOITTI :LOL: Ukko katto ihan pösilöksi kun sitä vollasin. Oppi sitten jo vaihtamaan kanavaa heti kun se mainos alko pyörimään :saint: Samoten hiihtokisoja katsellessa alko itkettämään jos joku kaatu tai kämmäs, ajattelin vain että mahtaa harmittaa. Saas nähdä miten olympialaisten kanssa käy, parempi ehkä olla kattomatta B)

Oltiin ravintolassa syömässä ja se ruoka oli NIIN HYVÄÄ ja aloin melkein vollaamaan kun pelkäsin että se loppuu kesken... Mies sitten hädissään vakuutti että voidaan tilata mulle toinen annos jos eka ei riitä. :ashamed: :heart:

Mahtavaa, en ole ainut herkkis. Itkisinkö sille? :D

Siis normaalitilassa en todellakaan mikään itkupilli ole. Tai no saatan kerätä kuukausiakin pahaa oloa jemmaan ja sitten itkeä ne kerralla pois. En itke edes kerran kuussa.

Mutta siis nyt raskaana ollessa itken tosi herkästi. :eek:

pillahin itkuun kesken eskalaisten aamupalan kun mun omalla lapsella ei ollu suksia ja se ei päässy hiihtäämään päiväkoti ryhmänsä kanssa sinä päivänä :/ sukset sitten hommatiin kyllä samalla viikolla, mutta harmitti kun ei ajoissa :(
lapset tais vähän säikähtää, osa tuli lohduttamaan ja osa lällätteli myöhemmin :LOL:

itkupilli
Mä tajusin olevani raskaana, kun pillahdin itkuun aina kuullessani Josh Grobanin laulavan. Kuulin parina päivänä sen hyvän biisin (muistaakseni nimi on You raise me up tai jotain sinne päin) ja itku yllätti ihan puskista. Testi sitten varmisti epäilyni, että raskaana sitä ollaan. Odotin silloin meidän nelosta :heart:

Ainiin, mieheni lähtee "työmatkalle" YHDEKSI päiväksi ja pari päivää sitten kuultuani ajattelin itseäni yksin sohvalla katsomassa telkkaria ja syömässä, sitten itkin kuinka yksinäinen ja onneton olenkaan "tällanen säälittävä yksin odottaja!":D Mieheni on vieläkin KOVIN huolissaan miten selviän tuon yhden päivän :LOL: Onneksi ei mennyt perumaan :D

Kuinka dramaattista :LOL:

Yhteistyössä