Mitä ostitte /ostatte kummilapsille jouluna?

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
Brandine
Mä ostin 6-vuotiaalle kummipojalleni Gantin collegen, Anthony Brownen Gorilla-teoksen ja legoja. Budjetti oli tällä kertaa hiukan alle 100 euroa, sillä en ole ollut kovinkaan aktiivisesti töissä.
 
rahhoo mennöö..
Minä ostin 1v.kummipojalle lentävät muumit astiaston ja ensiaterimet, 3v. kummipojalle haisuli mukin ja -murokulhon ja 12v. ja 13v. lahjakortit Prismaan 30?/kpl.
 
Vieras
Kummityttö on 12v. ja hänelle laitan 50 euroa tilille. Pienempänä ostin esim. luistimet, kengät tai haalarin mutta nyt lahjon rahalla. Saman summan laitan sitten keväällä syntymäpäivälahjaksi. Summa on minusta kohtuullinen, koska noiden lahjojen lisäksi en osta vuoden aikana muuta.
Pojan kummeille on lahjaksi kivat pussilakanat.
 
Pusse
Kummityttö on 10v ja hevoshullu, joten ostin Merja Jalon Nummelan ponitalli-sarjan ekan kirjan. Tykkäsin niistä ainakin itse tuon ikäisenä ja kuitenkin enimmäkseen pelkäsin hevosia... =)

Lisäksi ostin aivan sikaihanat lakanat, vaikka ton ikäinen ei varmaan osaa ns. käytännöllisiä lahjoja arvostaakaan... Itse ottaisin riemusta kiljuen vastaan lakanoita, muistakaa sitten tuplaleveät, kiitos :D Eikä tarvi olla kalliit =)
Ja kummityttö on mun siskon lapsi, joten väkisinkin sitä vanhempaa on muistettava ;)

Jos se hinta on kovastikin tärkeä niin kirja maksoi 11,90e ja lakanat 14,90. Plus postikulut...
 
ihana
Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:
Kummityttö on 10v ja hevoshullu, joten ostin Merja Jalon Nummelan ponitalli-sarjan ekan kirjan. Tykkäsin niistä ainakin itse tuon ikäisenä ja kuitenkin enimmäkseen pelkäsin hevosia... =)

Lisäksi ostin aivan sikaihanat lakanat, vaikka ton ikäinen ei varmaan osaa ns. käytännöllisiä lahjoja arvostaakaan... Itse ottaisin riemusta kiljuen vastaan lakanoita, muistakaa sitten tuplaleveät, kiitos :D Eikä tarvi olla kalliit =)
Ja kummityttö on mun siskon lapsi, joten väkisinkin sitä vanhempaa on muistettava ;)

Jos se hinta on kovastikin tärkeä niin kirja maksoi 11,90e ja lakanat 14,90. Plus postikulut...
ihana lahja. ja varmasti 10 v arvostaa omaa lakanaa.

 
nyt harmaana
En osta enää mitään, inhoan kummipoikaani. Olen ostanut vaikka mitä ja mihinkään ei ole tyytyväinen. Sanoo suoraan että paskoja ovat vaikka kuinka ihania ja kalliita vaatteita ostaa. rahaakin olen antanut, kiitosta ei kuulu. Kotona ei mitään käytöstapoja. Kummipoika puhuu todella rumia ja noituu kokoajan ja ikää 10v. Joten nyt jää ilman lahjaa. Kamalaa että oikeasti tunnen syvää vihaa poikaa kohti. Onneksi omat lapseni omaavat käytöstavat.
 
kummityttö 3v saa taas hopealusikan hinta noin 13e (Kerään lapsen äidin toivomuksesta puolitusinaa lusikota 1/joulu)
kummipoika 5v saa legopaketin (Kimi Räikkönen Ferrarilla) hinta noin 15e (alelöytö, oikeasti 29,90e) Harmi vain kun Räikkönen lopetti Ferrarilla, lahja siis ostettu pari kk sitten.
Miehen kummityttö 9v saa Finnwearin pyjaman, neuleen, t-paidan ja kirjan Hintaa yht n. 15e (alet pengottu)

Ja kummeille ostan myös lahjat. arvo n. 10-15e
 
täälläpä
tyttö 17v--> Jouluyllätysmuki n. 10?
tyttö 9v ---> Pyjama, sukat ja tossut n. 25?
poika 13v--> Taskulamppu 30?
poika 3v---> Duploja + muumi sisustuspallo n. 22?
poika 1v---> Muumi astiasto n.25?

 
kummitäti
Minun 15v kummipoika saa laiva-aiheisen seinäkalenterin. Sanomattakin lienee selvä, että tykkää laivoista ja niiden kuvaamisesta jne. Maksoi n 14 euroa.
Lasten kummit saa myös jotain pientä esim joulukahvia.
 
vieras
kummilapsille menee sitä vanhempien kautta on saatu toiveita: hinta noin 20-25?/lapsi.kummilapsia 5 muistettavaa, 7 jo vanhempaa kummilasta (yli 15v.) yhdessä ja erikseen miehen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ostettiin Littlest Pet Shop talo.
Oli kummitytön toivomuslistassa.
Maksoi 59,90?

monta kummilasta teillä on kuin noin arvokkaita lahjoja ostatte?
Vain yksi 7v. kummityttö :heart:
ok, sit ymmärään.meillä on 8 kummilasta, jos jokaiselle noin kallista ostais niin huhhu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ostettiin Littlest Pet Shop talo.
Oli kummitytön toivomuslistassa.
Maksoi 59,90?

monta kummilasta teillä on kuin noin arvokkaita lahjoja ostatte?
Vain yksi 7v. kummityttö :heart:
ok, sit ymmärään.meillä on 8 kummilasta, jos jokaiselle noin kallista ostais niin huhhu
No juu.
Tulis kyllä kalliiksi jos monelle ostaisi. :|
 

Yhteistyössä