mitä ostaisit juuri nyt kirpputorilta?

• Viestiketjun aloittaja kirppiskiertäjät hoi
  • Ensimmäinen viesti
kirppiskiertäjät hoi
mitä siis kannattaa viedä myyntiin, itsepalvelukirpputorille? mitä te ihmiset sieltä etsitte? ja mitä ette missään nimessä haluaisi siellä olevan?

Lude
Alkuperäinen kirjoittaja kirppiskiertäjät hoi:
mitä siis kannattaa viedä myyntiin, itsepalvelukirpputorille? mitä te ihmiset sieltä etsitte? ja mitä ette missään nimessä haluaisi siellä olevan?
No syysvaatteita, kenkiä, takkeja jne.
...ja mitä ei missään nimessä...hmmm..kaikkea saa olla jos vaan on ehjää ja hyväkuntoista ja puhdasta...

Käsittämätöntä kun joskus näkee paskaista risaa tavaraa ja vielä pyydetään kovia hintoja...

Mari
Ensisijaisesti 104 kokoa sisävaatetta, siistiä. Välikausipukua ja toppapuvunkin voisin jo ostaa..

Lisäksi myös teineille huppareita (mielellään merkki sellaisia), itselle laukkuja ja kotiin mattoja + verhoja.

Siinä mun tän hetkiset metsästyskohteet. Toki voin jotain listan ulkopuoleltakin napata, jos halvalla saa. ;)

vieras
Hyvää ja puhdasta ja ehjää tavaraa :)
lapsille vaatteita syksyksi ja talveksi
Kotiin kaikkea sisustus juttuja
vanhoja juttuja,jos niistä ei pyydetä hirveitä hintoja niinkuin nykyään tehdään

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.
Meidän lähikirpalla on noita tolkuttomasti myynnissä. Ja käsityölehtiä 50- ja 60-luvulta paljon.
Itse olen shoppailukiellossa lokakuun loppuun saakka, mutta onneksi kirppareilla käynti ja ostostelu on sallittua. Mä ostaisin verhoja tällä hetkellä jos löytyisi mieluisia. Tartteis ainakin olkkariin uudet ja lastenhuoneeseen. Sit ostaisin tauluja lastenhuoneeseen ja meidän makuuhuoneeseen.

BR
Nyt heitit kyllä pahan. Pyrin koko ajan vähentämään tavaraa. Mutta sanotaan vaikka että vanhoja sisustustekstiilejä ja pellavapyyhkeitä tai lakanoita voisin ostaa.

Kenkiä en ostaisi kirpparilta ikinä, enkä oikeastaaan mitään muuta vaatetta kuin farkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.
Meidän lähikirpalla on noita tolkuttomasti myynnissä. Ja käsityölehtiä 50- ja 60-luvulta paljon.
Itse olen shoppailukiellossa lokakuun loppuun saakka, mutta onneksi kirppareilla käynti ja ostostelu on sallittua. Mä ostaisin verhoja tällä hetkellä jos löytyisi mieluisia. Tartteis ainakin olkkariin uudet ja lastenhuoneeseen. Sit ostaisin tauluja lastenhuoneeseen ja meidän makuuhuoneeseen.
Mä juuri kehystin keittiöön Kotiliedet vuosilta -38 ja -41 :)
Tiimarista sain punaisella lapulla kolhiintuneet kehykset hintaan 4 euroa kpl ja sitten hioin ja kulutin niitä kotona vielä lisää :D

vieras
Kivoja hotovaatteita pojille. Aika haastavaa, kun ei niitä meinaa uutenakaan löytää. Itse keräilen retrokankaita: verhoja, pöytäliinoja, maksihameita ym. kierrätysompeluksiini.

äityli
mulla tarttuu yleensä mukaan ihan tavallista arkivaatetta.mitä vaan saa mun mielestä tarjota,kalsareitakin oon pienille ostanu,samoin sukkia. kunhan tavara on ehjää, puhdasta ja kaikin puolin käyttökelpoista.ja kohtuuhintaista,kantsii muistaa et ollaan kirpparilla ja hinnat sen mukaan.esim.yks kerta täällä joku pyys vauvan bodyista 5e,sairasta..

aapee
millaisia sisustusjuttuja te haeskelette ja mitä hintaa saa laittaa? löytyy verhoja, pussilakanoita, marimekkoa ainakin, vai kannattaako ne laittaa suoraan huutikseen? siis käytettyjä marimekon pussilakanoita. pöytätabletteja, ym.ym.ym. iittalan tuikkukippoja, kivi, vai mitä ne olikaan? mitäs niille hinnaksi kannattaa laittaa kirpalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mä juuri kehystin keittiöön Kotiliedet vuosilta -38 ja -41 :)
Tiimarista sain punaisella lapulla kolhiintuneet kehykset hintaan 4 euroa kpl ja sitten hioin ja kulutin niitä kotona vielä lisää :D
Sä olisit ihan onessasi tuolla mun anopin ulkoaitassa kun saisit viedä kaikki lehdet pois. :) Se säästää kaiken, aivan kaiken. Samoin kun oma äitinsä oli säästänyt ja nyt tuolla aitassakin on vaikka kuinka noita lehtiä. Itse sain just vähän aikaa sitten mummoltani käsityölehtiä ja siinä oli 50-luvulta niitä. Ne mainokset niissä on tosi ihania ja kodikkaita.

Mulla on hakusessa aina sisustusjutut (matot, tyynyt, verhot, pöytäliinat, jne). Astioitakin ostan jos tulee sopivia eteen. Lelut myös kiinnostaa aina ja hyväkuntoiset 120 cm pojan vaatteet (tiedän, lähes mahdoton toive).

Yhteistyössä