kirppiskiertäjät hoi
mitä siis kannattaa viedä myyntiin, itsepalvelukirpputorille? mitä te ihmiset sieltä etsitte? ja mitä ette missään nimessä haluaisi siellä olevan?
No syysvaatteita, kenkiä, takkeja jne.Alkuperäinen kirjoittaja kirppiskiertäjät hoi:mitä siis kannattaa viedä myyntiin, itsepalvelukirpputorille? mitä te ihmiset sieltä etsitte? ja mitä ette missään nimessä haluaisi siellä olevan?
Meidän lähikirpalla on noita tolkuttomasti myynnissä. Ja käsityölehtiä 50- ja 60-luvulta paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.
Mä juuri kehystin keittiöön Kotiliedet vuosilta -38 ja -41Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Meidän lähikirpalla on noita tolkuttomasti myynnissä. Ja käsityölehtiä 50- ja 60-luvulta paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.
Itse olen shoppailukiellossa lokakuun loppuun saakka, mutta onneksi kirppareilla käynti ja ostostelu on sallittua. Mä ostaisin verhoja tällä hetkellä jos löytyisi mieluisia. Tartteis ainakin olkkariin uudet ja lastenhuoneeseen. Sit ostaisin tauluja lastenhuoneeseen ja meidän makuuhuoneeseen.
Kirjadivareista tekee löytöjä jos noita mieli tekee saadaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.
Sä olisit ihan onessasi tuolla mun anopin ulkoaitassa kun saisit viedä kaikki lehdet pois. Se säästää kaiken, aivan kaiken. Samoin kun oma äitinsä oli säästänyt ja nyt tuolla aitassakin on vaikka kuinka noita lehtiä. Itse sain just vähän aikaa sitten mummoltani käsityölehtiä ja siinä oli 50-luvulta niitä. Ne mainokset niissä on tosi ihania ja kodikkaita.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä juuri kehystin keittiöön Kotiliedet vuosilta -38 ja -41Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Meidän lähikirpalla on noita tolkuttomasti myynnissä. Ja käsityölehtiä 50- ja 60-luvulta paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.
Itse olen shoppailukiellossa lokakuun loppuun saakka, mutta onneksi kirppareilla käynti ja ostostelu on sallittua. Mä ostaisin verhoja tällä hetkellä jos löytyisi mieluisia. Tartteis ainakin olkkariin uudet ja lastenhuoneeseen. Sit ostaisin tauluja lastenhuoneeseen ja meidän makuuhuoneeseen.
Tiimarista sain punaisella lapulla kolhiintuneet kehykset hintaan 4 euroa kpl ja sitten hioin ja kulutin niitä kotona vielä lisää
Ja kirppiksiltä toisinaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lude:Kirjadivareista tekee löytöjä jos noita mieli tekee saadaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vanhoja naistenlehtiä ja aikakauslehtiä. Siis vanhoja, aikaisintaan 60- luvulta.