Mitä ostaisit 50 vuotta täyttävälle naiselle?

  • Viestiketjun aloittaja v i eras
  • Ensimmäinen viesti
laaman nöyhtä
Viedään kukkia. Paitis just ton ikäiset on niitä ALLERGISISTA ALLERGISEMPIA JA SE PITÄÄ KAILOTTAA KOKO CITYMARKETILLE kun kävelevät tulppaaninsipulipussien ohi.
Ostaisin jopon, pyöräilykypärän ja kartan. "Pienenä" vinkkinä siitä että pysyisivät poissa zumbatunneilta ja kuntosaleilta kaakattamasta kuinka elämä on niin ihanaa ja voimaannuttavaa....
 
Savo-muori
Meillä on tulossa sukulaisen ja puolison 50 juhlat. Heillä on olemassa "matkakassa" eli tili, johon he kerryttävät rahaa koko perheen pitempää lomareissua varten ( Jenkkeihin tms). Me osallistumme tähän. Lisäksi olen etsinyt heidän syntymävuodeltaan aikakausilehdet heidän mieltymysten mukaan. Ja kun olemme menossa Hämeeseen ja sukulainen on savolaista sukujuurta, ajattelin viedä lämpimän kalakukon.
 
vierass
Itse ottaisin mielelläni kirjakaupan tai askarteluliikkeen lahjakortin. Itse annoin viimeksi itse tehtyä eli huivin, joka oli saajan mieleen. Bonsai-puu on yksi lahjavaihto. Jätä ainakin kaikki hupilahjat väliin, niitä ei kukaan kaipaa täyttämään nurkkia. Jätä myöskin Reinot yms väliin, lahjaksi saadut meni myyntiin. Näin viisikymppisen mielestä ne on vanhuskamaa tai sitten typerien nuorten käyttämiä juttuja (tosin ei meidän murkuille kelvanneet), joihin nyt tulee käyttövaroituksetkin liukkaudesta, kun ovat murtaneet paikkojaan niitä ulkokäytössä.
 

Yhteistyössä