Mitä opettajaksi valmistuneelle lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Justiina
  • Ensimmäinen viesti
ap
Karttakeppi oli mietinnässä, mutta kohtuullisen hintaista puista keppiä ei meinannut löytyä. Ala-asteen opettajaksi valmistui. Lahjakorttiakin mietittiin, mutta en haluaisi kaverille antaa rahaa/lahjakorttia.
 
ruoska! Semmonen pitkä nahkainen joka läjähtää niin että korvat halkeaa. Joskus hevostavarakaupassa myivät niitä ihan vitsinä, ja niitä kuulemma ostettiin justiin lahjaksi, varmaan pomolle...
 
jaah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Karttakeppi oli mietinnässä, mutta kohtuullisen hintaista puista keppiä ei meinannut löytyä. Ala-asteen opettajaksi valmistui. Lahjakorttiakin mietittiin, mutta en haluaisi kaverille antaa rahaa/lahjakorttia.
Mikset? Mulla kävi maisterikahvilla vaan muutama läheinen sukulainen. Ihan sain astioita ja kukkia enkä muuta muistakaan.
 
jaah
Ja oon siis vissiin tylsimys, mutta karttakeppi ja vanhoja oppikirjoja? Tavallaan hauska vitsi, mutta jos kaveri valmistuu siivoojaksi, ostatteko hänelle mopin? Tai kokille kattilan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Ja oon siis vissiin tylsimys, mutta karttakeppi ja vanhoja oppikirjoja? Tavallaan hauska vitsi, mutta jos kaveri valmistuu siivoojaksi, ostatteko hänelle mopin? Tai kokille kattilan?
Parempia ideoita sitten kehiin! :D

 
vier
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia kaikille ehdotuksista! Taidanpa yhdistää ehdotukset, ja tehdä korin jossa on kynä, omenaviinipullo, omenoita ja kahvikuppi :) Miltäs kuulostaa?
Noooh... aika kummallinen lahjakori tuo minusta on. Mites olisi kansankynttilälle kynttilänjalka? Vaikka miehet ei paljon taida noita poltella.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vier:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia kaikille ehdotuksista! Taidanpa yhdistää ehdotukset, ja tehdä korin jossa on kynä, omenaviinipullo, omenoita ja kahvikuppi :) Miltäs kuulostaa?
Noooh... aika kummallinen lahjakori tuo minusta on. Mites olisi kansankynttilälle kynttilänjalka? Vaikka miehet ei paljon taida noita poltella.
Miten kummallinen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vier:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia kaikille ehdotuksista! Taidanpa yhdistää ehdotukset, ja tehdä korin jossa on kynä, omenaviinipullo, omenoita ja kahvikuppi :) Miltäs kuulostaa?
Noooh... aika kummallinen lahjakori tuo minusta on. Mites olisi kansankynttilälle kynttilänjalka? Vaikka miehet ei paljon taida noita poltella.
Miten kummallinen?
Mun mielestä kuulostaa hyvältä :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vier:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia kaikille ehdotuksista! Taidanpa yhdistää ehdotukset, ja tehdä korin jossa on kynä, omenaviinipullo, omenoita ja kahvikuppi :) Miltäs kuulostaa?
Noooh... aika kummallinen lahjakori tuo minusta on. Mites olisi kansankynttilälle kynttilänjalka? Vaikka miehet ei paljon taida noita poltella.
Miten kummallinen?
Mun mielestä kuulostaa hyvältä :)
Kiitos :) Tuskin saa ainakaan kahta samanlaista lahjaa :)

 

Yhteistyössä