mitä olette mieltä.. *kuiskaa sanan teiniäitiys*

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mutta minusta tämä teiniäiti termi on sellainen , josta voisi käyttää kun teini tulee vahingossa raskaaksi, mutta jos sen lapsen on suunnitellusti halunnut vaikkapa 17 vuotiaana, voisi kyllä olla ihan äiti vaan.
 
Jaa'a, minä taas en näe teini-äitiä negatiivisena sanana. Vaikka se sellaiseksi on leimattukin, joten minua ei häiritse, jos joku minua teini-äidiksi tituuleeraakin, koska en ymmärrä sitä minään muuna kuin ikään liittyvänä viittauksena. Muu jota siihen yritetään sisällyttää keskustelijan toimesta, on minulle toisarvoista ja valitsen olla huomioimatta sitä :kieh:
 
EEEEIIII! ei tätä.
ei mut ihan fiksu avaus sinäänsä. kun kaikki teini ikäiset ei oo teinejä kun se on eri asia. tai siis ei mutta merkitys on eri.. tai siis ei.. no mut jos lapsi on mieleltään naiivi niin ei kannata hankkiutua raskaaks.
jos taas on fiksu nuori nini se on eri asia mut jotkut vaan haluu tuntea kuuluvansa johonkin niin väittää että ei oo oikein jos ihminen raskautuu ennen ikävuuotta 40+.

kun taas vielä 50 vuotta sitteno li ok 16 v:nä saada lapsia.
se on myöskin biologisesti mahdollista silloin nin miksi ei sais tehä rauhassa?? selittäkää se mulle
 
no vaikka siksi
että lapsilisää maksetaan kunnes lapsi täyttää 17.Kuinka monella 16 vuotiaalla on vakituinen vakaa perhe-elämä ja ammatti sekä toimeentulo millä elättää sen lapsen.Lähdetään ensin noista liikkeelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka siksi:
että lapsilisää maksetaan kunnes lapsi täyttää 17.Kuinka monella 16 vuotiaalla on vakituinen vakaa perhe-elämä ja ammatti sekä toimeentulo millä elättää sen lapsen.Lähdetään ensin noista liikkeelle.
Tosi harvalla, tietenkin, mutta jos on tahtoa voi nämäkin asiat järjestää kuntoon. Ei se lapsen tulo sulje pois ammatin ja toimeentulon hankkimista. Monella on nämä asiat rempallaan parikymppisenäkin, mutta ei senkäisiä äitejä enää katsota pahalla.
 
Helekutti
Teinihän tarkoittaa alle parikymppistä nuorta ihmistä. Teiniäiti on teiniäiti vaikka ihan suunnitellustikin sen lapsen tekisi. Se että suunnittelee jonkun asian, ei se tee siitä mitenkään loppuun asti mietittyä ja viisasta asiaa.
 
Helekutti
Sitäpaitsi ennenvanhaan niitä lapsia tehtiin 18 vuotiaana ja vielä 50 vuotiaanakin. Ei ollut valinnanvaraa. Mutta se katsottiin että oli talo ja maita, ennen ei tehty.
 

Yhteistyössä